Aicha Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goedemorgen frummels, Zal nog maar geen koffie en thee zetten (lijkt me nog een beetje vroeg) Vandaag staat Jan precies 2 jaar droog, proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Dagpact: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rip Queenie Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goeiemorgen frummers, Wow, de dagopening begint zelfs voor mij erg vroeg! Zal ik dan maar wat koffie en thee zetten? Vandaag weer een nieuwe dag, hopelijk een goede voor ons allen.. Dagpact: Aicha rip Queenie Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 goeienmorgen Dagpact: Aicha rip Queenie snoepie jan van harte...geweldig gedaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 goedemorgen frummers. Vandaag vroeg beginnen voor de verandering... en me natuurlijk weer verslapen. Gisteravond een telefoontje tot na elven... ja, dan moet moeders normaal gesproken al lang in bed liggen he? Maar nu eerst even snel een bakje koffie hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 En dan nu heel snel wegwezen... luitjes, fijne dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Originally posted by: snoepjegoeienmorgenDagpact: Aicha rip Queenie snoepieHanneke quote> jan van harte...geweldig gedaan...quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goedemorgen Yvonne en alleen die nog gaan volgen. Al heel vroeg hoor ik buiten de vogels. Dat maakt me toch een beetje blij. Het is echt voorjaar. We moeten dat niet zomaar aan ons voorbij laten gaan al is het nog steeds niet echt warm. Ik plak er vandaag weer een droog dagje aan vast. Een hele mooie dag vandaag. Ook al is het in de wereld niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Dank je wel voor de heerlijke bak koffie Queen! Het is hier mistig en koud. Heb een zeer spannende ochtend waardoor ik vannacht slecht heb geslapen. @ Snoep:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goedemorgen allen. Doe mij maar een koffie. Vannacht geplaagd door nachtmerries. Ben moe opgestaan, bah. Dit wordt een lange dag, tot kwart voor 10 vanavond. Naja, we maken er maar wat van. En inderdaad, de vogeltjes fluiten, de lente zit in de lucht. Jan, kanjer! Twee jaar droog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Aicha, spannend?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 goeiemorgen Dagpact: Aicha rip Queenie snoepie Hanneke miranda Albert Lytse Joris Jan TOP TOP TOP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Aicha, veel sterkte vandaag, ik hoor nog wel hoe of wat, ik moet er van door. Ik hoop dat het met Lenie ook wat beter gaat.... Lytse, ook voor jou hoop ik een betere dag! Fijne dag allen en hopelijk droog! Liefs, Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Hoop dat ik nog op tijd ben, doei Nance! Latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Dagpact: Aicha rip Queenie snoepie Hanneke miranda Albert Lytse Joris Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 :present::moon:**:present::moon:**:present::moon:**:present::moon:**:present::moon: Jan, 2 jaar droog Hartelijk gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ik log nu uit. Jullie horen later van mij wat er nu aan de hand is want typen lukt ook niet goed want ik beef als een rietje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ha, die Jan, 2 jaar nu. En we gaan je natuurlijk naar de dagdraad halen en hier dus feliciteren. En kijken of het hier net zo'n vrolijke bende kan worden als op dat serieuze jaarpact. B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B) :camera::huh::$:light::);) :rose::present::light::$ :camera::huh::$:light::);) :rose::present::light::$ B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B)B) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Succes Aicha, wat je ook mag gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 aicha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Taurus65 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goeie morgen allemaal, Als eerste, Jan van harte gefeliciteerd met jouw prestatie:musicnote: Dagpact: Aicha rip Queenie snoepie Hanneke miranda Albert Lytse Joris Tatum Taurus65 Bij deze laat ik weten dat ik op zoek ben naar een maatje ,wie zich geroepen voelt reageer dan via een Pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 goeiemorgen frummers maak er een fijne adb dag van dan doe ik dat ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Goeie morgen lieve kanjers:sun: Zo de zon schijnt hier, dus vandaag maar eens een flinke was gaan doen. Verder blijf ik maar bulderen, niet leuk meer hoor. Weet niet wat ik er aan moet doen. Maar eens kijken of ik vandaag de slaapkamer maar eens helemaal flink kan gaan zuigen.. Zal zooooooooooo blij zijn als dat hoesten voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Onze Janneman 2 jaar droog. Hij verdiend een grote bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Dagpact: Aicha rip Queenie snoepie Hanneke miranda Albert Lytse Joris Tatum Taurus65 Acer Allemaal een mooie dag vandaag. En voor degene die het nodig heeft een beetje extra sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden