Spring naar bijdragen

donderdag, 18 april 2013


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 127
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja dat klopt, Kunsie. Ik zal er niet teveel over uitweiden,

heb het idee dat het misschien wat off-topic is hier,

Ik ga lekker spaghetti maken zo, met hééééééél véééél knoflook er in.

Soort troostvoedsel voor mij. oh ja, en veel peper!!!

Jammer dat Toine hier niet meer komt, ik mis zijn bijdrages rond het

avondeten.

Toine, waar ben je????

Nou, ganiegoehier (hier thuis dan, he) , ik probeer mezelf op te peppen, maar lukt niet.

Ik kan beter ff weg gaan, ruimte voor anderen.

Prettige avond allen en tot laterssszzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nance: je weet waar voor jezelf de grens ligt! Het zal je baan maar zijn, om mensen te gaan staan uitschelden! Ik denk dat ik van binnen goed moet poken om dat een beetje overtuigend over het voetlicht te kunnen brengen.;)

@ Jopie: kan jij slapen als het zo hard waait? Ik woonde als kind in Den Helder en had er dan altijd moeite mee.

Ze zijn hier trouwens de straten aan het ophogen, bestrating weghalen en weer opbrengen, laadbakken die bonken enz. Dat slaapt ook niet zo lekker!

Moeder de Gans zegt: aan het werk Jopie, anders heb je morgen spijt!:D

Oproep uit eigen beweging, namens Jan voor het jaarpact:

Op de 18e heeft nog niemand een mijlpaal. Wie sart er vandaag op het jaarpact zodat we over een maand slingers op kunnen hangen? Wie o wie?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Nance: Toine heeft indertijd geschreven dat hij, vanwege zijn andere problemen, een nieuw traject in zou gaan, dus niet meer hier zou schrijven.

Ik hoop dat het hem goed gaat.

Trouwens: heeft iemand hier nog op een andere manier contact met Gunn? Hij had iemand geschreven dat hij hier weer zou komen als het beter ging. Kennelijk lukt het nog niet zo goed en waar hebben we dan dit forum voor. Laat hij ook hier komen als hij het moeilijk heeft!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Joop, juist heel lekker voor je. Kan je gebruik maken van alle verloren (half) uurtjes.

Het is dan veilig om je aan de slaap over te geven, met geliefden om je heen.

@ Jen: hoe is het nu afgelopen op je werk gisteren, of ben je niet geweest?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi forum, ik ben Johan en was hier regelmatig van september tot in november 2012.

Ben toen in Detox gegaan en daarna 2 maanden naar een kliniek.

Vandaag is de 175ste dag dat ik niet gebruik!

Ik bezoek met regelmaat NA en AA bijeenkomsten en werk aan de 12 stappen en ik ben van plan nog heeeeeeel erg lang nuchter te blijven.

Als ik het kan, kunnen jullie het ook!

Succes en sterkte.

Is Gwen hier ook nog wel eens? Veel aan haar bijdragen gehad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Jopie!!

Wat schrijf je mooie en interessante gedachtes neer.

Sinds dat ik op het forum ben lees ik af en toe jouw verhaaltjes.

Zo langzamerhand heb ik me een beeld gevormd van je. Het zal natuurlijk niet kloppen met de werkelijkheid, maar ik ben inmiddels wel een beetje van die persoon gaan houden.

Ik weet niet eens of je een man of vrouw bent, maar zie eens hoe weinig dat eigenlijk uit maakt....

Maak je het jezelf niet té moeilijk? Iedereen heeft recht op een stukje van de wereld, jij ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jowan,

Wat fijn om zo 'n succesverhaal te lezen. Gwen houdt nog steeds een AA-draadje bij, ik geloof bij Thema 's.

Ik steun je in je streven: ik wil ook nog heeel lang nuchter blijven en begin met vandaag de eerste niet te nemen!

Ik zou het fijn vinden als je af en toe eens iets van je laat horen!

Lytse.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, je lichaam is zich nog steeds aan het herstellen van de drank. Je schreef al dat je man het op het ogenblik heel druk heeft en dat je er dus behoorlijk alleen voorstaat. Geen wonder dat je dan steeds moe bent.

Mijn valkuil was om dan met een glas op door te willen duwen, terwijl de energie op was. Niet doen, want dan wordt het alleen maar erger. Door ervaring wijs geworden.

@ Bol: sterkte met het gesprek vanavond. Ik hoop dat de klussenier snel een gaatje heeft.

Nu weer even wat anders doen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse,

ik had gisteren een slechte dag, vandaar dat ik er niet zelf over begon, het is een beetje deprimerend. De rilatine moest besteld worden bij de apotheker, en ik heb een aantal slaapaanvallen gehad. Mijn baas kijkt me inmiddels niet meer aan als ik hem aanspreek...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen wat een rotsituatie.

Je baas kan zich blijkbaar moeilijk inleven, doet niet eens moeite.

Hou het bij jezelf, jij doet nu wat je kunt :present:

Nou Ietje, je hebt zeker niet genikst vandaag. Een beetje rust heeft een mens ook nodig toch.

Jopie, je bewust worden van de vrijheid die je in werkelijkheid hebt.

We vergeten het zo vaak.

En wat een opening als je het weer ziet.

Ik heb the Work van Byron Katie er maar weer bij gepakt van de week.

Knap er meteen weer van op.

Je eigen waarheid vinden.

Jowan mooi!

Tijd om af te sluiten.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...