Hanneke Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goedemorgen, Thee en koffie staat klaar en ook de broodjes. Dus ik zou zeggen tast toe. Ik maak er weer een nuchtere dag van DAGPACT: Hanneke Een fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 goeienmorgen dagpact hanneke snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Originally posted by: snoepjegoeienmorgendagpactHannekesnoepiequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goedemorgen Snoepje en Hanneke. Hier ook hartstikke grijs, het waait, het lijk nu wel weer even herfst, hihi. Maaruh de koffie is lekker en binnen is het lekker warm. Hanneke, volgens mij wilde jij nog iets onder bovenstaande berichtje zetten, nu is het gewoon een kopie van het berichtje van Snoep toch? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 goede morgen frummeltjes. koffie....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Jajajaja, staat al voor je neus. Ook een goedemorgen Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 zo de douche is ook weer vrij. wil de laatste gebruikster hem schoon achterlaten aub. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ik ben ook al geweest hoor Igor, en laat um altijd schoon achter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 En ik moet er helaas ook weer vandoor nu. Dan zit je moederziel alleen hier weer. Echt, ik hou van rust 'smorgens, maar de laatste tijd is het wel erg hier hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Dus lieve Igor, Ik ga je verlaten, ik hoop dat je een fijne dag hebt. Maak er wat moois van en geef Knabbel en Babbel een dikke knuffel van me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Nou, dan maak ik de vier op een rij ook nog maar even af, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 fijne dag yvonne. ik moet er ook vandoor. en doet de laatste het licht uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 goeie morgen DAGPACT Hanneke snoepie Albert Lytse Joris fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 DAGPACT Hanneke snoepie Albert Lytse Joris Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goedemorgen, Zo even mijn andere fiets maken zodat ik weer mobiel ben. Want om nu lopend alles te doen is ook niets. Hoewel lopen best leuk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 DAGPACT Hanneke snoepie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum Binnen 2 minuten al van de dagpact af? Poging nummer II De volhouder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ook goeiemorgen! Hier begint het zonnetje erdoor te piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Het mooie was, of is, dat van mijn oude fiets de remmen stuk waren. Nu hoop ik maar dat de dief er zelf op gaat rijden en onder een auto komt. Dan staan we quitte. Het zou dan weer ietsje sneu zijn als een onvermoede koper er mee onder een tram rijdt. Hoewel kopen van gestolen waar ook niet de schoonheidsprijs verdient. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Hier is het zonovergoten, enkel wat vliegtuigstrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Wel wind, maar achter het glas merk ik dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 gauw uit je glazen huisje dan maar en trotseer ons Hollandse weer. Op naar de markt! fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goeie morgen lieve mensen. Vannacht hier weer eens een boutnacht gehad. Dag en nacht hoesten pfffftttt. Vanavond komt de klussenier. Mensen duim aub. voor me dat hij eerder kan gaan beginnen dan juli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 DAGPACT Hanneke snoepie Albert Lytse Joris Ietjefietje Tatum miranda Acer Fijne dag iedereen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Goeiemorgen, Ben al een tijd niet meer op het forum geweest. Soms heb ik voor mezelf even een reminder nodig om te weten waar het allemaal ook al weer om ging, niet drinken. Vond: www.deopfrisfabriek.com met 10 goede redenen om de alcohol te laten staan. Kan ik iedereen aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Ja Hot daar heb ik ook al aan gedacht, moet vanavond maar eens kijken. Maar hij zit nog aan een klus vast. Het schijnt een grote organisatie te zijn waaraan hij verbonden is, hij kan dus ook kijken of er iemand direct beschikbaar is. Ik hoop het echt zo want dit sloopt ontzettend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden