Spring naar bijdragen

dinsdag 23 april


fofies

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een goedemorgen allen,

Hier heeft miezerige regen de regie overgenomen van de zon en dat is toch minder.

Ik zou vandaag een dagje gaan schilderen maar dat gaat niet door, moet ik even bedenken wat ik vandaag dan wel ga doen.

Ben vanavond bij een lotgenoten groep waarbij ik het altijd prettig vind om er te zijn,

en er te kunnen zijn voor de overige aanwezigen.

Wens een ieder een fijne dag toe, hou je sterk, of om in kritische termen te spreken aangaande het veel besproken koningslied, Hou Het Veilig,....

Groet, Wim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hot, ik wens jou ook toe dat je je fijn voelt.

We kennen allemaal wel dat opstandige gevoel naar de wereld na drinken.

Alsof iedereen je vijand is.

Maar dat zijn we niet hoor :present:

Teveel/Har ik weet niet of je dit nog leest.

Het is niet mijn bedoeling geweest om iemand te laten denken dat er niet meteen gerreageerd zou mogen worden. Dat zou inderdaad mal zijn.

De woorden die je naar me gebruikte vond ik wat minder. Daarom had ik geen zin meer om te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lissy, nu weet ik het zeker. Ik heb een afwijking :)

Nu weet ik best dat niet iedereen in staat is om foutloos te schijven. Wie wel eigenlijk. Toch ergert het me telkens en nogmaals, het ligt aan mij dat ik me daar zo over op wind. Ik heb me dan ook leren beheersen om daar niet telkens een kriegelige opmerking over te maken en dat lukt vrij aardig.

Maar als iemand dan schrijft over me familie en met name "me Master" (nog gefeliciteerd daarmee overigens) dan maak je me het wel heeeel er moeilijk om op mijn vingers te blijven zitten :) en dit keer lukt me dat dan ook niet haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat jullie het opvatten zoals het bedoeld is. Ik ben altijd een beetje huiverig om dit soort opmerkingen te maken.

Ik heb ook helemaal geen problemen met taalfoutjes of verschrijvingen of zo. Zeker niet op een forum, zal mij vast ook overkomen.

Maar dat vreselijke "me dit en me dat". Alsof iemand met zijn nagels over een krijtbord krast. Brrr. Waar komt dit toch vandaan? Ik kan me dat van een jaar of 10, 20 geleden echt niet herinneren. Is iets van de laatste tijd lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar Lissy, iig gefeliciteerd met je master! :present:

Ik zit te wiebelen op mijn stoel, de eerste dag droog en stiekem toch aan het wachten tot ik na de fysio mijn eerste kan nemen (maar die neem ik niet!), moet me nu echt gaan focussen op mijn gezondheid, anders haal ik al die wedstrijden en mijn eerste triatlon nooit. Ben heel benieuwd hoe erg het nou is met mijn leverwaarden, ik hoor het 8 mei pas...

Sterkte iedereen en een droge dag gewenst!

XXX Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan, ik heb denk ik slecht nieuws.

Dat me dat gaat onze taal insluipen en zal over een aantal jaren

gewoon gemeengoed zijn. Dat is taalontwikkeling.

Iemand die dan zegt: blijf van mijn boek af, is dan heel ouderwets.

Het is nu eigenlijk al: blijf van m'n (mun) boek af.

En dat wordt dus: blijf van me (muh) boek af.

Gaat vast wennen.

En over duizend jaar is het gewoon: Blijf af!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hola frummers....tussen de chaos van een verhuizing fff op het forum neuzen. We hebben nog niets naar ons zin kunnen vinden in spanje. Overal blaffendehonden en dat kan ik niet bij de tinnitus hebben. Tis op t moment weer bar gesteld in mijn hoofd. 18 uur fluiten piepen sissen. Uit frustratie eet ik nu chocolade....is altijd nog beter dan 2 flessen wijn pdag. Als ik wat meer rust in mijn body heb zal ik wat meer proberen te reageren op anderen. Heb toch ook wel een soort plankenkoorts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mezelf moed in praten.

Ik moet zo naar de winkel, boodschappen doen. Er zal toch eten op tafel moeten komen vanavond.

Voel de trek naar alcohol. Vanavond condoleance en afscheid nemen van de vader van mijn vriendin. Een hele lieve man.

En wat zou het fijn zijn om daarna een glas wijn te kunnen drinken.

Dit wil ik niet

Dit zo hardop zeggen lucht al op.

Ik zal wat lekkere gezonde dingen in huis halen als vervanging.

Met deze gedachte ga ik nu naar de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Vanmorgen ben ik goed nat geregend, maar hé: de zandbak voor ons huis stuift niet! Wel had ik voor het eerst zand in mijn laarsjes met het ploeteren naar de bus!

@ Fofies: fijn dat je er weer bent en heel knap dat je het daar droog hebt weten te houden met al die stress. :present:

@ Bol: "We zullen dooooorgaan.....":moon::moon: :heart:et einde is hopelijk in zicht. Je weet nu tenminste waar je dip vandaan komt. :heart:

@ Chrisje: ben je nu niet blij en trots op jezelf dat je gisteren niet gezwicht bent?

@ HTS: je bent niet voor niets hier. Misschien kan je in een eerder stadium dingen ventileren, zonder te drinken? Ik gun het je. Je hoeft niet altijd de lolbroek uit te hangen. Ik vind je zo ook aardig.;)

Nu eerst verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bloed nerveus,

Morgen uitgenodigd voor een tweede sollicitatiegesprek,hier vlakbij!

Vandaag, brief gekregen, dat ik afgewezen ben voor voor een ander verpleeghuis, hier 10 km. verder op.

Had daar toch al geen goed gevoel over, maar toch..doet wel een beetje pijn, en je zelfvertrouwen, wordt daar ook niet beter van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...