Spring naar bijdragen

woensdag 24 april 2013


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Kastanje
Even weer op het forum, even bijgelezen.
Heb even niet de energie om te reageren op deduceren berichten, maar weet wel dat ik me zeer betrokken voel.

Mijn hoofdpijn is aan het wegzakken, dus daar ben ik blij mee.
Vanmiddag een crematie, zie ik tegenop.
Vooral daarna: een informele bijeenkomst met een drankje. De wens van de overledene.
Dat drankje zal ook alcohol zijn.
Ik weet niet of ik die confrontatie al aan wil en kan gaan.
Maar ik voel me ook wel verplicht om te gaan.
Pfffff wat kan ik het mezelf toch moeilijk maken.


quote>



Ik kom even om het hoekje kijken.

Ben weer thuis. Alles gedaan, geen alcohol gehad. Dat besluit heb ik idd al op 18 april genomen.
Nu thuis. had een enorme trek (eten, drinken) Heb komkommer, tomaten in stukken gesneden en kon me daar lekker tegoed aan doen, zonder schuldgevoel. Voor nu is dit voldoende.
Ik ben eigenlijk veel sterker dan ik dacht. Mooie ontdekking. :D

Misschien heb straks de energie om op jullie berichten te reageren.
Ik lees ze wel, maar de woorden komen niet echt binnen.
Daarvoor zit ik zelf een beetje te vol met alle indrukken van vandaag.



Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vandaag viel ik van het ene in het andere en had, tot daarnet, nog geen computer aangeraakt. Niets voor mij!:o

Vanochtend lekker gewandeld, weer mijn hele wandeling; bij buurvrouw in rolstoel gefröbeld en daarna naar schoonma. Bijna iedereen van de afdeling lag in bed. Zij ook. Of het nou precies het Noro-virus is, is nog steeds niet helemaal duidelijk, maar ze hebben allemaal diarree, zijn een beetje slap en koortsig. We hadden schoonma mee naar buiten willen nemen, maar dat zat er dus niet in.

@Mistletoe: wat zit jij in een rotsituatie! Al lezende bedacht ik dat je één mogelijkheid nog niet genoemd hebt: het Leger des Heils of misschien andere kerkelijke instellingen. Je zit nu in zo 'n onveilige situatie, dat de nood hoog genoeg is voor crisisopvang. Mocht je in België wonen, er zijn hier diverse Belgische frummers (Jen, Will, Vlaams Meisje) die je misschien iets meer kunnen vertellen over regelingen daar.

Ik weet dat je van plan was om eerst zelf wat op de been te komen en blijf daar vooral mee doorgaan! Kan je bijv. niet een geheim potje maken? Ik heb zelf voor een huishoudelijke hulp een tijd geld bewaard en zij spaarde kleine beetjes, die ook per se uit huis moest.

Ik wens je veel wijsheid en kracht. Drink niet, want zodra er dan een oplossing komt kan je hem ook meteen grijpen! :heart:

@ Tatum: stoorde die tatoeage je al lang? Iets uit een ander tijdperk?

@ Jootje: fijn dat je er weer bij bent.

@ Kastanje: fijn dat je hoofdpijn gaat zakken. Heb je die thee nog gekocht? Goed om te lezen dat je nu aan de tomaten en komkommer zit. Ook nog goed voor de lijn.

@ Ietje: je bent in ieder geval gerustgesteld dat het geen tekenbeet is.

@ A3: blijf maar lekker hier komen en vermijd verbanning!;)

@ Igor: ik ben ook zo'n uitsteller van moeilijke dingen. Heb je voor niets jezelf druk lopen maken!

Ik mis RQeeunie. Hoe gaat het met je?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het met jou zelf Lytse. De warmte komt er aan hé? dus minder pijn misschien.

Moest gisterenavond nog aan je denken. Ze schijnen nu iets te hebben dat er uit ziet als een soort badmuts. D.m.v. stroomstootjes of zoiets kunnen ze pijn weg nemen. Dit zou veel beter werken dan medicatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Bol: het vervelende is dat de beknelling van mijn zenuwen en zenuwtjes steeds verschuift.

Daarom is het lamleggen van zenuwbanen ook niets voor mij.

Ik ben in ieder geval weer uit mijn dip en dan is het allemaal beter vol te houden.

Als dat ophogen hier klaar is, kan ik ook slapen als ik in bed lig. Ze hebben vandaag trottoirbanden neergelegd, maar ze zijn op een heleboel plaatsen tegelijk bezig, dus daarna gebeurt er weer niets!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Ietje: ik heb een heleboel dingen, maar de meeste klachten komen, omdat ik 40 jaar geleden een whiplash heb gekregen, toen niemand nog wist wat dat was. Het is toen verkeerd behandeld. Bovendien ben ik aan twee schouders geopereerd en die triggeren over en weer mijn nekklachten. Ik heb in de loop der jaren alles geprobeerd, maar het is niet op te lossen. Nu heb ik al meer dan tien jaar manuele therapie, oefeningen en dry needling. Dat helpt soms, kort. Ook wegdrinken helpt niet trouwens. Proefondervindelijk bewezen.;)

Ik ga aan het eten beginnen. Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een berichtje van gisterenavond gelezen Mistle waarin jouw partner jou sloeg. Ik word hier zo kwaad over, echt. En of die gene nu een man of een vrouw is, slaan kan niet. Je zou eens moeten proberen om gewoon terug te slaan. Maja daar zal je het lef niet voor hebben, en daar maakt hij weer misbruik van.

Die vent zou eens moeten kijken waarom hij zo ziekelijk jaloers is.

Als hij bang is om jou te verliezen moet ie lekker zo door blijven gaan.

Zou geen vent voor mij zijn, echt niet. Hij zou binnen een mum van tijd precies weten hoe iedere hoek van het huis eruit ziet.

O hier kan ik zooooo ontzettend kwaad om worden, bah.:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zulke mensen proberen ontzag af te dwingen door te slaan en te schreeuwen.

Is hier ooit wel eens politiewerk van gemaakt? Heb je wel eens tegen hem gezegd dat hij met al dat gestoorde gedoe eigenlijk rijp is om op genomen te worden.

Ja sorie hoor maar als ik zulk soort dingen lees of hoor, slaan bij mij een beetje de stoppen door. Dit kan niet.

Ik las even geleden over het leger des heils of een of ander opvang centrum waar je terecht zou kunnen. Dat moet er zijn, ze moeten je helpen.

Vroeger ving ik deze mensen wel eens op hier en konden ze wat uitrusten, maar zit nu zelf met een verbouwing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mis Toedeloe,

Ik schreef al eerder op wie ooh wie, zelf zat ik tot vorig jaar ook in zo'n situatie

het was echt onhoudbaar, dit soort mannen zijn rasechte narcisten en hebben

een probleem wat niet zomaar op te lossen is.

Ook ik woonde biij hem in het buitenland, al mijn spullen stonden biij hem.

Toch ben ik savonds in mijn auto gestapt en heb alles achtergelaten.

Ernorme steun van maatschappelijk werk gehad, en via blijf van mijn lijf huis

ergens 6 uur rijden verder... heb ik dan nu mijn eigen huisje, rust veiligheid

eten en ondertussen weer mijn eigen spulletjes.

Veel sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ook ik mocht met niemand contact hebben door zijn ziekelijke jaloezie.

sprak geen mens meer en daar zat ik dan in het buitenland...

Ben zo blij nu weer met mijn vrijheid, deze mannen moeten inderdaad

opgenomen worden, maar het ligt natuurlijk nooit aan hun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wij hebben al gegeten. Manlief is niet gaan sporten, want hij heeft nog steeds last van zijn knie. Daarom weer eens roti gehaald. Heerlijk was het.

Wat ik nog vergeten was te vertellenis, dat de Pinksterbloemen hier nu ook bloeien en ik heb voor het eerst een koekoek gehoord! Jammer dat het in het weekend weer minder goed weer wordt, vooral voor de werkers onder ons.

@ AR: natuurlijk heb je weer veel te doen. Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je een prettige tijd in Frankrijk. We horen het weer als je terug bent.

@ Jane: werk se vanavond.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...