Spring naar bijdragen

zaterdag

Gast akelei

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 64
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lekker bakje Miranda.

Hier schijnt de zon inmiddels.. leuk, want in dit dorp wordt vandaag Koninginnedag gevierd.

Ik zal er weinig van meemaken, lekker rustig thuis het weekend vieren, maar ik vind het altijd zo sneu voor de mensen die er veel werk aan besteden als alles dan in het water valt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers.:sun:

Als het goed is ga ik vandaag tegels uitzoeken voor mijn douche. Spannend hoor. Ik zit te denken om langwerpige tegels te gaan kopen. Kleur grijs of zwart.

Denk dat ik weer uit m'n dip ben. Van de week m'n gemak gehouden, heel rustig aan gedaan.

Gisteren voelde ik het weg trekken, in tijd van een paar uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een prachtdag heb je uitgekozenquote>

Jane, mag ik mijn keuze veranderen??? :huh:

Oké dochter is uit de douche. We gaan beginnen met alles in huis hier te veranderen (haar verhuizing en mijn verhuizing van slaapkamers). Ik ben er vanmiddag/vanavond weer. :)
(ik ben toch zo blij dat mijn hoofd helder is!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte kastanje

één voordeel: het kan

dus alleen nog beter.

(en google yerba maté maar eens; een wondermiddel

ik knap er altijd van op) ga het zelf maar weer eens zetten nu

nog steeds verkouden, gelukkig niet ziek.

10 graden is bedrieglijk koud voor dit weer.

Lekker wandelen en fietsen dus en de natuur haar werk laten doen:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Had ik toch bijna zelf het dagpact nog moeten starten om deze tijd! Als altijd weer bedankt Tatum. :)

Sterkte vandaag voor jou met de verandering en de komende verhuizing. Het is niet alleen vermoeiend, maar ook leuk werk. Je bouwt iets op. We horen het wel vanavond.

Taurus is jarig, hoera, hoera...:moon::moon::moon:music;:moon::moon:

Hierbij een bos bloemen en ik hoop dat het komend jaar een fantastisch jaar voor je zal worden.

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ A3: je bent vast al weg, maar veel plezier en kom heelhuids weer terug. Goed weer toegewenst.:rose:

@ Bollie: ik ben benieuwd waar je mee thuiskomt. Inderdaad is zwart besmettelijk, maar als je een trekker hebt (zoëen voor het raam, niet die gemotoriseerde :D) en je trekt de druppels weg na het douchen, dan valt het vast wel mee. Jij kunt binnenkort ook gaan opbouwen. Heerlijk!

@ Ietje: veel succes met de dagelijkse zaterdagse dingen. Jouw dag komt wel om. Tel je zegeningen dat je altijd goed slaapt! Is niet vanzelfsprekend.

@ Kastanje: nog steeds hoofdpijn? ik zou die thee van Jane eens proberen. Heb je een natuurvoedingswinkel in jouw woonplaats, of die tuinen (mogen geen reclame maken) of zo?

Drink je wel voldoende vocht? Des te eerder ben je de afvalstoffen kwijt. Beterschap en hou vol hoor. Het wordt langzaam beter, je zult het zien!

@ Jane: fijne dag toegewenst.

@ Igor: hoe gaat het met je? Toen je er 's morgens niet was viel dat op. Ik hoop dat je goed in je vel zit.:present:

@ Acer: jij ook een fijne dag toegewenst. Je gaat gestadig de goede kant op. Houden zo.

Nu maar weer verder aan de dag. Maak er een goede van.

Lytse.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse: je hoeft me niet te bedanken hoor. Ik zette julie wel vaker op de dagpact. Net wie er eerder was, Albert of ik. Dat kun je herkennen aan het feit of ik boven of onder Albert in de pact genoemd word.

Ps: mocht het zo uitkomen dan wil ik zelf NIET op de dagpact gezet worden door een ander. Ik wil mezelf er elke dag op zetten. Elke dag weer mijn besluit bevestigen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zeg helemaal niemand. Zit iedereen lekker te eten?

We hebben geen tegels gehaald, omdat de tegelzetter pas vrijdag kan leggen, dus gaan we maandag.

Verder ben ik weer een klein beetje somber. Ik herken dit wel van vroeger hoor. Het gaat dan een dag goed en de dag daarna weer wat minder, maar er zit een stijgende lijn in. Ook dat weet ik dus dadelijk maar lekker t.v. kijken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol en Mistle.

Verhuizing van dochter zit er op. Ze gaat nu rijden met de laatste lading. De bedden zijn van slaapkamer gewisseld. Best chique, mijn nieuwe slaapkamer. Met een tv die ook een werkende dvd speler heeft. Dochter had daar geen plek voor op haar nieuwe stekkie. :)

(mijn dvd speler beneden ziet geen dvd's. Die kan ik alleen gebruiken met de harde schijf)

Nu nog snel even naar de winkel voor wat laatste boodschapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goeden avond hier aanwezig, of later ingelogt,

Heb wel een relaxte zaterdag achter de rug. Ik kwam toe aan uitslapen, gelukkig, en ben wezen wandelen en winkelen.

Ik vond het lekker om buiten te zijn en het wandelen in te zetten om te ontspannen en om op andere gedachten te komen en dat is me redelijk gelukt.

Voor vanavond niet zoveel bijzondere plannen, ik zal zo eens de keuken in gaan om iets fatsoenlijks te creeren alszijnde avond maaltijd, beetje muziek luisteren, wat lezen en later op de avond de eredivisie volgen en dat was het dan wel voor vandaag.

Als ik me onrustig voel, levert dat vaak trek op, zo ook vandaag, de gedachte dat ik mijn onrustgevoelens niet wil doven met alcohol en dus op zoek moet naar een goed alternatief, wat dus wandelen geworden is, hebben de trek doen afnemen. Ik ervaar het dan ook als erg prettig dat dit alternatief voor vandaag in iedergeval gewerkt heeft.

Onrust is nagenoeg verdwenen, trek is weg, kan dus rustig de avond doorkomen en dat is wat ik graag wil.

Groet, Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...