Spring naar bijdragen

Zondag 28 april 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Las net even de draad terug van gisteren...

Tatum druk met de verhuizing

Lenie lekker dagje er op uit geweest.

Wijfie voor het eerst weer lekker zelf met de bus weg.

Jaap hard aan het klussen.

En Mark ook weer terug.

En VM die denkt dat ze genegeerd wordt???

Nou, ik weet niet waar je dat op baseert hoor VM, maar ik denk niet dat het klopt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Yvonne, alles is naar wens verlopen. Vandaag verder met schoonmaken (alles wordt met zo'n verhuizing een stofzooi!). Dat is ook prettig: iets te doen hebben en met mijn handen in het sop zitten :)

Vanmiddag komt dochter eten. Ik maak (diepvries)vis uit de oven, rijst en sperziebonen. Dat vind ze ook lekker. Dochter lust trouwens veel. En als dochter weer werken gaat (ongeveer 5 uur) dan ga ik languit op de bank. Heerlijk.

Nu ga ik eerst croissantjes maken. Zo'n blik krijg ik niet alleen op, maar ik heb al op internet gelezen dat de fabrikant de tip gaf: bak de croissantjes tot halverwege de baktijd, laat ze afkoelen en vries ze dan in. Ga ik proberen. Met ham en kaas want die vouw ik altijd tussen de croissants. Maar ook ham en kaas kunnen ingevroren worden, dus dat zal geen enkel probleem opleveren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat ook een heel goede morgen..

Klinkt helemaal goed allemaal Tatum.

en ik denk inderdaad dat dat invriezen een heel goed idee is, kan ik ook wel eens uitproberen. Bedankt voor de tip.

Gezellig dat dochter komt eten.

Ik ga me hier zo langzamerhand eens opknappen en beginnen met een lekker stuk met de hond te wandelen.

En daarna lekker rommelen.

Als het zonnetje er is in de tuin en anders binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen frummeltjes. lekker koffie :P

bollie wat voor tegels zijn het geworden?

en dames een uitslaapcursus???? doe s'morgens eens het raam open en geniet van de vogeltjes en de rust en de heerlijk frisse lucht. dan wil je toch niet in je bed liggen stinken :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen. Nou ja.. allen.. nog niet erg druk hier.

Heb nog even nagedacht over gisteren. Als alcoholisme al een ziekte is, is het eigenlijk best wel een fijne ziekte. Je kunt er namelijk alles mee behalve een bepaald soort gif innemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed allemaal vandaag. Ik had een zwaar aangekoekte pan. Schrobben lukte niet en toen herinnerde ik me de tip: pan met een laag water op het vuur met een halve vaatwasmachinetablet er in. Na een half uurtje zachtjes koken liet de aangekoekte laag in zijn geheel de bodem los :)

Ik ben ook al druk bezig geweest met aarde in grote potten te doen om straks de tomatenplantjes en kruiden in te planten. Het meeste werk was nog het schoonmaken van huiskamer en keuken nadat de gevulde potten op het balkon stonden :o

Ik ga trouwens de (mini)tomatenplantjes mét de kruiden in potten combineren. Schijnt erg goed te zijn. Zowel voor groei als voor smaak van de tomaten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...