Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen frummers. Koffie staat door te lopen en de thee staat te trekken. Het is zondag en vandaag mag lekker lui en rustig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ik heb ook maar een paar broodjes in de oven gemikt, tis tenslotte zondag. En het zonnetje dat zojuist nog zo lekker scheen heeft zich inmiddels verschuild achter een paar vette wolken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Las net even de draad terug van gisteren... Tatum druk met de verhuizing Lenie lekker dagje er op uit geweest. Wijfie voor het eerst weer lekker zelf met de bus weg. Jaap hard aan het klussen. En Mark ook weer terug. En VM die denkt dat ze genegeerd wordt??? Nou, ik weet niet waar je dat op baseert hoor VM, maar ik denk niet dat het klopt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen Yvonne. Ik ben veels te vroeg. Ik zou wel op een uitslaapcursus willen, maar ik vrees dat die mensen beginnen met "je moet de avond ervoor veel later naar bed toe gaan"! Dagpact: Tatum Albert Lytse Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen Tatum... Ja, het uitslapen bij mij wilde ook niet echt... Maar we hebben wel lekker een hele lange vrije dag voor ons liggen... Alles gegaan zoals je wilde met de verhuizing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ja, Yvonne, alles is naar wens verlopen. Vandaag verder met schoonmaken (alles wordt met zo'n verhuizing een stofzooi!). Dat is ook prettig: iets te doen hebben en met mijn handen in het sop zitten Vanmiddag komt dochter eten. Ik maak (diepvries)vis uit de oven, rijst en sperziebonen. Dat vind ze ook lekker. Dochter lust trouwens veel. En als dochter weer werken gaat (ongeveer 5 uur) dan ga ik languit op de bank. Heerlijk. Nu ga ik eerst croissantjes maken. Zo'n blik krijg ik niet alleen op, maar ik heb al op internet gelezen dat de fabrikant de tip gaf: bak de croissantjes tot halverwege de baktijd, laat ze afkoelen en vries ze dan in. Ga ik proberen. Met ham en kaas want die vouw ik altijd tussen de croissants. Maar ook ham en kaas kunnen ingevroren worden, dus dat zal geen enkel probleem opleveren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Sowhat ook een heel goede morgen.. Klinkt helemaal goed allemaal Tatum. en ik denk inderdaad dat dat invriezen een heel goed idee is, kan ik ook wel eens uitproberen. Bedankt voor de tip. Gezellig dat dochter komt eten. Ik ga me hier zo langzamerhand eens opknappen en beginnen met een lekker stuk met de hond te wandelen. En daarna lekker rommelen. Als het zonnetje er is in de tuin en anders binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen, Lig nog in mijn bedje bij te komen, na een korte en onrustige nacht. Een (uit)slaapcursus lijkt mij ook wel wat Voor koffie en broodjes is het mij nog te vroeg. Dagpact: Tatum Albert Lytse Joris Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Ik ga er vandoor, plaats maken voor Kastanje, miranda, mistletoe en Runningliesje, die staan te trappelen van ongeduld in de vestibule Fijne dag allemaal.... laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen Kastanje.... kwart voor negen... opstaan, huphuphup... het zonnetje schijnt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Miranda, ik heb geweldig geslapen in iedergeval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Oké, oké Yvonne ik sta al op Fijne dag allemaal. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse Joris Kastanje Acer Goeiemorgen! Hier is nog geen wolk te bekennen. Houden zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goeie morgen allemaal. Taat heel veel suc6 vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Nee Miranda, ik ben gelijk in slaap gevallen. Ik heb niet direct alles uitgeprobeerd nu dochter het huis uit is. Er komen nog meer dagen En eigenlijk ben ik niet zo van "tv kijken in bed". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goedemorgen Bol, hoe gaat ie bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 goede morgen frummeltjes. lekker koffie bollie wat voor tegels zijn het geworden? en dames een uitslaapcursus???? doe s'morgens eens het raam open en geniet van de vogeltjes en de rust en de heerlijk frisse lucht. dan wil je toch niet in je bed liggen stinken ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 We zijn gisteren niet gegaan Igie. Wordt maandag. Maar ik denk zelf dat het iets in grijstinten wordt. Want ze schreven hier al, op zwart zie je alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 goeie zonnige morgen frummers het gaat de goede kant op met de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 het zonnetje roept. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Goede morge iedereen. Hier lekker zonnetje maar wel een koude wind.... Yvon bedankt voor het lekkere ontbijtje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Hoi allen. Nou ja.. allen.. nog niet erg druk hier. Heb nog even nagedacht over gisteren. Als alcoholisme al een ziekte is, is het eigenlijk best wel een fijne ziekte. Je kunt er namelijk alles mee behalve een bepaald soort gif innemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Las zojuist op FB een vraag aan iemand: "Kun je al beter weer lopen". Met als antwoord: "Heb zelfs al een beetje gefietst". Kijk, dat wil ik nou ook leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2013 Rapport Share Geplaatst 28 april 2013 Het gaat goed allemaal vandaag. Ik had een zwaar aangekoekte pan. Schrobben lukte niet en toen herinnerde ik me de tip: pan met een laag water op het vuur met een halve vaatwasmachinetablet er in. Na een half uurtje zachtjes koken liet de aangekoekte laag in zijn geheel de bodem los Ik ben ook al druk bezig geweest met aarde in grote potten te doen om straks de tomatenplantjes en kruiden in te planten. Het meeste werk was nog het schoonmaken van huiskamer en keuken nadat de gevulde potten op het balkon stonden Ik ga trouwens de (mini)tomatenplantjes mét de kruiden in potten combineren. Schijnt erg goed te zijn. Zowel voor groei als voor smaak van de tomaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden