Spring naar bijdragen

maandag 29 april

igor

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Gisteren te laat naar bed gegaan. Ik had de documentaire opgenomen over een Canadese minderjarige die vast zit in Guantánamo Bay! Hemeltergend de situatie daar. Geen enkel recht, niet eens een aanrecht!

Vanochtend wakker geworden, zoals bijna elke dag, van de stratenmakers. Het zou kunnen dat ze voorbereidingen treffen om te gaan straten. Ik ben benieuwd.

@ Snoepie: fijn je weer te zien. Ik begon me ook zorgen te maken! :present:

@ Jopie: voor jouw situatie heb ik geen zennnn genoeg. Hoewel, als caravan een slag draaien mogelijk zou zijn, is dat misschien een oplossing?

@ Kastanje: ook dat slapen wordt beter. Je zult het zien!

Voor iedereen met kinderen thuis vanwege de vakantie: succes!

@ Nien: juffertje ongeduld! Helaas is het forum tegenwoordig wat stiller dan vroeger, dus er is niet altijd iemand! Kan je wel gaan stampvoeten, maar dat helpt zo weinig.:D

Hoe gaat het verder?

@ Bollie: succes met tegels uitzoeken. Kan je de buren niet laten helpen met grind spoelen?

Zij zijn tenslotte de oorzaak....

@ Lidia, Tine en de overige mensen die het zwaar hebben een :heart: en een extra :rose:

@Jane: volgens mij ben je ongeveer een slanke den met dat spinnen en volleyen!

@ Igor, Yvonne, Tatum en de andere werkende: ik lees jullie ochtendritueel trouw, maar het heeft weinig zin te reageren als voor jullie er al een halve dag op zit! Werkse.

@ Joris: welkom terug. Wat goed dat je inderdaad die inspiratie hebt opgedaan. We hebben elke dag aan je gedacht! Het zal wel een overgang zijn naar het "normale" leven.

Nu is AlbertRemmo voor zijn werk in Frankrijk. De eerste die het dagpact opent, wordt gevraagd om hem en mij erop te zetten.

Voor allemaal een prettige dag. Ik ga opschieten. We gaan straks naar de psychologe van het tehuis van schoonma voor een bespreking.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 81
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat ik niet altijd gelijk reageer betekent niet dat ik jullie negeer.

Als ik wil reageren wil ik mijn aandacht erbij hebben en niet als mijn dochter naast me zit en me op de vingers zit te kijken.

En op andere momenten gun ik mezelf de rust om iets voor mezelf te doen.

Meestal heb ik pas 's avonds als ze in bed ligt de gelegenheid. Dan lijkt het of ik mezelf dan pas toe sta om tijd voor mezelf te nemen.

Dat is iets waar ik aan wil werken, want zo kom ik wel heel weinig aan mezelf toe.

Hoe het hier vroeger was weet ik niet. En aan mogelijke verwachtingen die er zijn kan ik niet voldoen.

Ik ben namelijk ik en ik hoop op mijn manier een bijdrage te kunnen leveren aan het forum.

Voor mij is het forum een grote ondersteuning in mijn stoppen met alcohol, het is echt een aanvulling op het traject dat ik volg bij Tactus.

Dit is wat ik jullie wil zeggen. Voelt kwetsbaar, maar ook heel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees hier gewoon jezelf Kastanje, op jouw eigen manier,

dat is prima! Breng wat je hier brengen wilt en haal wat

je hier nodig hebt, daar is dit forum voor!

En het forum, dat zijn wij, dat maken we samen.

Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!

Zo te lezen ga je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, ik zie dat je alweer uitgelogd bent, hou je je koppie erbij??

Ook van mij een virtuele knuffel, balen dit, maar net als Jopie zei:

je hoeft nu niet langer twee ballen in de lucht te houden.

Kom je zo nog even voorbij, om te laten weten hoe het met je gaat??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, toch wel jammer van je uitzicht.

Kun je daar nu echt 'zen' mee omgaan?

Niet gewoon het idee om eventjes naar de buurman te lopen en

te vragen waarom dit op 2 cm van jouw raampjes zich afspeelt?

Ik ben blijkbaar nog niet zover als jij.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, dit vind ik heel rot voor je. Het was misschien ook niet

helemaal jouw ding, maar toch, zo ergens weg moeten is

gewoon heel naar.

Ik heb juist te veel uitzicht. Ruilen Jopie? De buren hebben al hun struiken

weg gehaald enn nu kijk je van de straat zo de woonkamer in. Wat ik dan

weer iets minder vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Jaap, ik zit in een soortgelijke positie.

Alleen: wij willen de struiken (lees: coniferen) weg.

Waarom? Ze staan nu ruim 20 jaar, nemen zo'n 1 meter van m'n tuintje in beslag, in de breedte, maar zijn zo dor als wat.

Aan onze kant dan wel te verstaan. Al 5 jaar. Bij hen niet. Zij zijn daar later komen wonen,

in feite zijn het onze bomen, maar om ze nou zomaar weg te laten halen is ook weer zoiets.

Zij zijn er nog steeds blij mee, ik niet, er zitten grote gaten in.

Nou willen wij aankomende zomer onze tuin laten herinrichten, dus ook die bomen weg en schutting er in, en dat alles op onze kosten.

Maar...de buren willen die coniferen houden...wat nu?

Dus halen we nu alles aan onze kant kaal, en kijken dan of we daar evt. een schutting tegen kunnen plaatsen. Niet helemaal ideaal, ben toch een breedte van m'n tuintje kwijt, maar

ruzie met de buren wil ik toch ook niet.

Stom genoeg is hij nu bezig om zijn tegels te reinigen met bleekwater, niegoenie voor het grondwater, toch?? Daar gaan de coniferen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jopie. Enkele dagen geleden kwam je met een wat controversieel onderwerp dat daardoor nogal wat stof voor discussie opleverde. Begrijpelijk want het houdt velen bezig. Je zou nadien wel melden hoe je het ervaren had. Niets mis mee en allemaal zeer on-topic wat mij betreft.

Voor mij geldt: Dit is eigenlijk het enige waar ik nog grote moeite mee heb. Ik mijdt gelegenheden als deze dan ook als de pest. Niet omdat ik bang ben dat ik er zou gaan drinken, maar ik weet hoe het was mét en er lijkt me gewoon helemaal niets aan zónder alcohol. Kortom, ik ontzeg het mezelf en ik mis dus wat. Althans, zo zit dat momenteel bij mij nog tussen de oortjes en persoonlijk durf ik ook niet de proef op de som te nemen. Jij blijkbaar wel en, hoewel ik het heb afgeraden, ben ik evengoed (en ik neem aan dat ik niet de enige ben) reuzebenieuwd naar je ervaringen.

Dan volgt er een “verslagje” waarbij compleet om de hete brij heengedraaid wordt. Ik vat het maar even uit mijn hoofd en op mijn manier samen:

1. Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets

2. Wat ben ik (inmiddels) blij met mezelf

3. Een liedje.

En dat wordt dan door sommigen ook nog bejubeld. Ik heb welgeteld één vraag gelezen over de kern van de zaak, maar daar wordt dan niet op gereageerd.

Ben ik nu echt de enige die zo denkt of heb ik iets gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: nancy
Heee Jen!
Ben druk aan de studie, maar log voor jou ff in,
want dit gaat voor!
Meid, wat naar nou, komt het door de narcolepsie?quote>

Ja.
Mijn baas beweert dat ik niet open genoeg communiceerde, maar dat is onzin. Heb net de mails die ik hem stuurde bewaard, zodat ik ze nog heb als mijn account wordt afgesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een snel berichtje.

Snoep en Joris, fijn dat het zo goed met jullie gaat.

Niet vergeten Snoep, hoe je je nu voelt. Er zal vast nog wel een dip komen, maar

deze momenten heb je toch maar mooi.

Jen, niet leuk om zo ontslagen te worden.

Maar misschien was het wel erger geweest om 10 jaar voor die baas te werken.

:present:

Dylan, een paar weken geleden had ik een feestje met discomuziek.

Ik dacht ik ga echt niet dansen hoor, dat hebben we nu wel gehad.

Maar goed, ik stond dus de halve avond te swingen. (gelukkig was A3 er niet, hij had zich vast voor me geschaamd).

Daar heb je echt geen drank voor nodig.

En als ik het feest niet leuk had gevonden was het ook goed geweest.

Dat zijn dingen die je voor jezelf uit moet vinden. Als je eraan toe bent.

Vlaams meiske, zeurpiet :P:):P;)

Nu snel mijn oude kloffie verruilen voor wat leukers.

Cappucino afspraak met mannie in de stad.

Doeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Dylan
Nancy, zoiets is toch, precies zoals je het hier doet, op een redelijke manier naar voren te brengen bij de buren? Dat hoeft toch niet in een ruziesfeer of zo?quote>

Heb ik gedaan Dylan, ging ook niet in ruziesfeer. Alleen uiteindelijk houden zij vast aan die coniferen. Aan hun kant is het nl. nog groen. Heb ze mijn kant laten zien, ja..ja...idd niet mooi.
En dat was het. Vandaar die schutting er dan maar vlak voor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...