Spring naar bijdragen

dinsdag 30 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 89
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal,

Ook de abdicatie gezien. Ik word wel een beetje mies van al dat "wat ging er door je heen" enz. maar ik ben heel blij dat het nu een feestje is. Bij mij kwamen de herinneringen aan vorige keer ook steeds op.

@ Jopie: ik dacht toen al dat dat de reden van je aarzeling was en dat je er verder niets over kon zeggen. Goed gedaan dat je voor jezelf gekozen hebt. "Houd het klein" zou anders vandaag niet gelukt zijn.

Veel plezier op de camping.

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Tatum

Albert

Lytse

miranda

Ietjuh

Acer

Kastanje

Lydia

De afgelopen week is niet gegaan zoals ik wilde. baal weer ontzettend van mezelf.

Mooie koninginnedag voor iedereen! Het is de laatste, volgend jaar hebben we koningsdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je zoon Joop, en goed dat je hebt gekozen voor dat wat jou zelf rust geeft.

Ach Hots, teveel cola is ook weer niet goed he?

En die toneelschool? Hm, daar hebben er meer op gezeten hoor.

Dattie daarnaast ook nog gewoon 'mens' is is mooi meegenomen lijkt me :P

Tis niet altijd nodig om sarcastisch te zijn toch?

Lydia, wat jammer dat de afgelopen week voor jou een nare was.

Dan maar snel vooruit kijken, naar de week die voor je ligt, die kan weer heel anders worden he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hottentottensoldaten, ik heb gisteren 2 flessen wijn naar binnen geklokt en zaterdag ook.

terwijl ik vlak daarvoor nog het idee had dat het redelijk ging en me zelfs al had voorgenomen om een tijd echt helemaal te stoppen.

maar in plaats van te stoppen gooi ik mezelf er opeens weer volop in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yvonne, ik durf het gewoon niet los te laten. ik voelde me sterk, heb veel maatregelen genomen om mijn patronen te doorbreken.

ik ben net zo'n tuttige juffer die elke keer naar het randje van het zwembad loopt en dan gauw weer terug rent naar haar handdoekje.

spring nou toch eens!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lydia jammer. voorlopig maar even stoppen dan?????

jopie gefeliciteerd met je zoon. en of ik nou zo graag een bus wil rijden met de koninklijke familie........ neuuu denk het ook niet. hoewel ik het wel een eer zou vinden als ze me vroegen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En weet je Hots.... jouw gevoel voor humor veroorzaakt bij mij vaak een grote glimlach, grijns of zelfs schaterlach.... voor jou ook een paar :rose::rose::rose:.... hoor.

En weet je, ik ben zo'n verschrikkelijk raar mens.... kan allerlei ellende met droge ogen aan.

Maar zit bij dit soort dingen op tv met een brok in mijn keel, compleet gestoord dus. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op naar de tweede ronde!

Vanmorgen gekeken, commentaar geleverd, vooral op het commentaar.

En ondertussen een traantje weggepinkt.

Daarna lekker in de tuin gewerkt.

Dus we zijn er weer klaar voor!

Toch een unieke gebeurtenis.

Ja mooi is ze he, Maxima!

Vlaams meiske, Beatrix heeft afstand gedaan van de troon en tegelijk is Willem-Alexander koning geworden. Maxima krijgt de aanspreektitel koningin, maar niet de staatsrechtelijke functie. Alex is de baas! Tenminste, voor de schermen.

Vanmiddag legt hij de eed af in de kerk. Met een heel programma eromheen.

Doeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai beste mensen,

Mooi, die T.V. vandaag.

Ben echt ontroerd, als ik die schattige prinsesjes, in die blauwe jurkjes zie lopen.

Wat moeten die kindertjes getraind zeg, om alles precies volgens het protocol te doen.

Wijffie,

Kan me voorstellen, dat je bezorgd bent over je man, zeker, nu hij ook niet wil meewerken aan onderzoek.

Tja, het is zijn lijf, je kunt weinig anders dan je bij zijn beslissing neerleggen denk ik.

Oh, daar komt Alexander, met Maxima.

Het lijkt wel of de koningsmantel een beetje van zijn schouder zakt.

Mooi, ook Maxima in het blauw!

Bijzondere dag toch wel vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...