bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Nou Haddie veel plezier dan met het werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dank, Bol, lekker doesuh later! De weerwegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Ietjuh Acer Kastanje Goedemorgen, Ook ik zet de tv aan en ga met mijn dochter tv kijken. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 kastanje te laat er is al getekend. ook ik was te laat, maar heb wel heerlijk geboswandeld. gelukkig hebben ze de belangrijkste momenten herhaald. schitterend die balkonscene Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 zo de oranje tompoezen zitten achter de wangetjes, nu nog even wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goh, het doet me toch wel wat hoor. En als je dan terugdenkt hoe het er 33 jaar geleden aan toe ging... Ik weet nog hoe erg ik dat allemaal vond. Nu is het feest, groot feest. Gebak is trouwens op, was jammie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goedemorgen allemaal, Ook de abdicatie gezien. Ik word wel een beetje mies van al dat "wat ging er door je heen" enz. maar ik ben heel blij dat het nu een feestje is. Bij mij kwamen de herinneringen aan vorige keer ook steeds op. @ Jopie: ik dacht toen al dat dat de reden van je aarzeling was en dat je er verder niets over kon zeggen. Goed gedaan dat je voor jezelf gekozen hebt. "Houd het klein" zou anders vandaag niet gelukt zijn. Veel plezier op de camping. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Ietjuh Acer Kastanje Lydia De afgelopen week is niet gegaan zoals ik wilde. baal weer ontzettend van mezelf. Mooie koninginnedag voor iedereen! Het is de laatste, volgend jaar hebben we koningsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Gefeliciteerd met je zoon Joop, en goed dat je hebt gekozen voor dat wat jou zelf rust geeft. Ach Hots, teveel cola is ook weer niet goed he? En die toneelschool? Hm, daar hebben er meer op gezeten hoor. Dattie daarnaast ook nog gewoon 'mens' is is mooi meegenomen lijkt me Tis niet altijd nodig om sarcastisch te zijn toch? Lydia, wat jammer dat de afgelopen week voor jou een nare was. Dan maar snel vooruit kijken, naar de week die voor je ligt, die kan weer heel anders worden he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 hottentottensoldaten, ik heb gisteren 2 flessen wijn naar binnen geklokt en zaterdag ook. terwijl ik vlak daarvoor nog het idee had dat het redelijk ging en me zelfs al had voorgenomen om een tijd echt helemaal te stoppen. maar in plaats van te stoppen gooi ik mezelf er opeens weer volop in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Jammer Lydia. Was het een vorm van belonen voor het feit dat het redelijk ging: nu mag ik wel even wat? En dan doorschieten? Ik weet het niet, maar kan het me wel voorstellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Yvonne, ik durf het gewoon niet los te laten. ik voelde me sterk, heb veel maatregelen genomen om mijn patronen te doorbreken. ik ben net zo'n tuttige juffer die elke keer naar het randje van het zwembad loopt en dan gauw weer terug rent naar haar handdoekje. spring nou toch eens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 lydia jammer. voorlopig maar even stoppen dan????? jopie gefeliciteerd met je zoon. en of ik nou zo graag een bus wil rijden met de koninklijke familie........ neuuu denk het ook niet. hoewel ik het wel een eer zou vinden als ze me vroegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 ik heb niks in huis. wat niets zegt, omdat ik al een tijd niet meer elke dag drink. maar als ik drink, sla ik helemaal door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Pfff Lydia, niet makkelijk. Ik heb ook niet een pasklaar advies voor je. Moeilijk hoor, je moet het zelf doen, maar ik stuur je wel een paar :rose: .... wat licht om je duistere gevoelens weg te jagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 En weet je Hots.... jouw gevoel voor humor veroorzaakt bij mij vaak een grote glimlach, grijns of zelfs schaterlach.... voor jou ook een paar :rose:.... hoor. En weet je, ik ben zo'n verschrikkelijk raar mens.... kan allerlei ellende met droge ogen aan. Maar zit bij dit soort dingen op tv met een brok in mijn keel, compleet gestoord dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 ja, Igor, voorlopig stoppen. dagpact en beginnen met tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 lieve mensen, ik ga proberen elke dag hier contact te zoeken en me op het dagpact te zetten. mezelf weer bij de les houden. fijn dat jullie zo reageren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Het gaat je gewoon lukken Lydia.... Luitjes, ik ga mezelf even nuttig maken in de tuin... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Op naar de tweede ronde! Vanmorgen gekeken, commentaar geleverd, vooral op het commentaar. En ondertussen een traantje weggepinkt. Daarna lekker in de tuin gewerkt. Dus we zijn er weer klaar voor! Toch een unieke gebeurtenis. Ja mooi is ze he, Maxima! Vlaams meiske, Beatrix heeft afstand gedaan van de troon en tegelijk is Willem-Alexander koning geworden. Maxima krijgt de aanspreektitel koningin, maar niet de staatsrechtelijke functie. Alex is de baas! Tenminste, voor de schermen. Vanmiddag legt hij de eed af in de kerk. Met een heel programma eromheen. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hai beste mensen, Mooi, die T.V. vandaag. Ben echt ontroerd, als ik die schattige prinsesjes, in die blauwe jurkjes zie lopen. Wat moeten die kindertjes getraind zeg, om alles precies volgens het protocol te doen. Wijffie, Kan me voorstellen, dat je bezorgd bent over je man, zeker, nu hij ook niet wil meewerken aan onderzoek. Tja, het is zijn lijf, je kunt weinig anders dan je bij zijn beslissing neerleggen denk ik. Oh, daar komt Alexander, met Maxima. Het lijkt wel of de koningsmantel een beetje van zijn schouder zakt. Mooi, ook Maxima in het blauw! Bijzondere dag toch wel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De verandering Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goedenmiddag allen, We zijn een krachtig koningspaar rijker vind ik en een konining armer. Ik heb wel wat met al dat seremoniele. Ik ga er maar een frisje op nemen. Groet, Wim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hoi Hot, Snap, je posting niet helemaal, Begrijp er uit dat je niet echt koningsgezind bent!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hai Lidia, Zie, dat wij als enige ingelogd staan. Nog wat nieuws te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Originally posted by: hottentottensoldatenhquote> Mooi verhaal Hot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden