igor Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 goede morgen frummels. allemaal aan het uitslapen of wachten jullie op de koffie??? de Thee staat onder de muts en gisteren nog net even op de valreep gekocht: een 2 liter fles de enige echte cola. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goedemorgen Igor. Ik heb er zin in vandaag. En je hebt gelijk: nog even hoezee voor onze koningin. Nu net nog wel. Ik ga beginnen met 2 volkorenbolletjes gezond. Ik doe er kaas, ham, tomaat en komkommer op. En een snufje zout. Lekker. Straks op een oranje wolkje met dochter langs de rotzooi struinen op zoek naar iets bruikbaars. Meestal kan ik op dit soort dagen het meest genieten van alle rotzooi die ik niet mee naar huis neem. Dagpact: Tatum Albert Lytse ** edit: ik vergat de dagpact. Zo relaxed voel ik me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goede morgen! Lekker zo'n bakkie thee hoor! Hier hebben ze de vrijmarkt al op zaterdag gehad dus ik blijf lekker thuis vandaag. Waarschijnlijk even lekker genieten van het zonnetje in de tuin en lekker eten koken voor mijn huisgenoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Morgen, Igor, Tatum en de rest die nog komen. Het beloofd in ieder geval mooi weer te worden vandaag dus ga ik met boek en lekkers vanmiddag het bos in met de hond. Het is altijd al zo druk op 30 april dus eigenlijk heb ik daar niet zoveel zin in. Heb het gevoel dat ik amper bij een kraampje zou kunnen komen en dat vind ik nou net zo leuk. Lekker snuffelen tussen de rommel en inderdaad achteraf blij zijn met wat ik niet heb meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 OHHH vergeet ik Mark. Ook een goedemorgen Mark!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Miranda, wat weet jij mijn tekst te verdraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Geen punt Aicha voelde me niet beledigd hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Heb jij een motor, Miranda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Mark Miranda rij zelf motor of ben je een meerijder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Tatum je was me net voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Prachtig weer voor een rondje Nederland Veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goede morgen, KIJK!!! Dat is nu lekker wakker worden ! Met een lekkere (en veel) koude cola! Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Oh, dat zou ik zo graag willen maar ik durf het niet. Alleen meerijden vind ik super en is niets me te gek. Miranda hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 goeiemorgen frummers (en motormuis Miran) dit wordt een prachtdag hopelijk zonder incidenten maar mèt blije gezichten. Ik ga lekker naar de sauna alle drukte ontlopen en misschien een k®oningsritueel meemaken met de aufguss. heb het heerlijk mensen en zo adb als je kunt en wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 jij ook in je uppie:D en je diertjes ook:heart: wat zul jij straks lekker badderen Bol! de zon breekt door, time to go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Goedemorgen forumgenoten. Wow, wat heb ik me verslapen.... Snel aangekleed en rondje hond gedaan. Vervolgens snel koffie gezet en toen mijn beker laten vallen... in gruzels. Zo is maar weer bewezen: haastige spoed is zelden goed. Rotzooi opgeruimd en nu eindelijk lekker aan een bakje. TV staat al aan, kijken dus en tussendoor de tuin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse miranda Ietjuh Acer Wij willen hier ook voor de tv zitten om 10 uur!!! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Ik hou niet van Tom Poezen Aakie, maar heb wel lekkere appelpunten gekocht voor de gelegenheid:D. Heb normaal gesproken nooit gebak, maar voor de gelegenheid.... En naar keus kan er slagroom op en..... oranje hagel. JAJAJA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Zeker Jane. Ik zal de dag niet vergeten als ik voor het eerst in m'n nieuwe douche sta. Jij trekt er weer een daggie op uit? nou heel veel plezier meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Aak als je niets wilt missen kun je toch het beste voor de tv gaan zitten lijkt me. Is dat je nog te druk dan doe je het geluid uit. En kun je dat ook nog niet aan.... beeld op zwart zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Yvonne, je hebt me heel hard aan het lachen gekregen Ik ga me klaarmaken voor de markt. Ik vertel vanmiddag wel wat ik allemaal meegenomen heb (is een korter verslag dan wat ik allemaal heb laten liggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Veel plezier dan Taat. Ik ga vanmiddag ook eens hier kijken voor spulletjes. Hoop dat ik een mooie douchespiegel kan scoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Hmmmm, wacht ff he, ik kan niet meer helemaal goed volgen... Is het nu kroning, koninginnedag of nog wat anders?????? En hoe doen jullie dat ? Koninginnedag is dat niet op de verjaardag van de huidige Koning/koningin? Dus dat verandert dan toch? Of vieren jullie ze allemaal nog, julliana etc..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 april 2013 Rapport Share Geplaatst 30 april 2013 Mogguh, lijsters. Lees je geen krantuh, Nien, of schrijven ze in Belgie niet over Nederland? Beatrix abdiceert vandaag (kejje dat zo zegge? In ieder geval abdicatie) en W.A. van Buuren wordt de nieuwe koning. En ik mot werrukhu. De luie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden