Spring naar bijdragen

Zaterdag 4 mei


mark

Aanbevolen berichten

Kunsie ik vind dat je het heel netjes hebt opgelost. En nu je deze ervaring hebt kun je misschien de volgende keer van tevoren een tijdstip afspreken tot waar de muziek luid kan zijn (geven) en wanneer het zachter moet zodat de buren ook kunnen slapen (en nemen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 104
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi,

Ik kom maar weer eens terug. Ik heb jullie wel gelezen, dus alles meegekregen, maar niet gereageerd, omdat ik met andere dingen bezig was. Ook de reden waarom ik er tussenuit piepte.

Ik ben de afgelopen week twee keer naar de kroeg geweest, heb Koninginnenacht en Koninginnedag gevierd. Als het aan vriendin had gelegen, dan zat ik gisteren weer in de kroeg en daar heb ik zelf maar even een stokje voor gestoken.

Ik kan zeggen dat ik een grote hypocriet ben. Want in de kroeg dronk ik amper, op Koninginnenacht twee evenementbiertjes en Koninginnedag liep ik netjes met een zelf ingeschonken flesje cola. Maar ik heb de schade heus ingehaald. Ik had een sollicitatie de volgende dag, maar ik ben niet aangenomen, verwonderlijk? Nee, natuurlijk niet. Dom? Absoluut!

Ik ben daarna 'gelijk' weer gestopt en gisteren ben ik knettergek geworden. Verwonderlijk? Nee. Maar ik weet niet precies waar het aan heeft gelegen. 1) alcoholduiveltje wilde dat ik zou gaan drinken? 2) abrupt stoppen met medicijnen en opnieuw beginnen op volle dosis is dom? Of combinatie van beiden?

Nou ja, hier ben ik dus weer. Anders dan ik het had gepland. En ik hoop dat het mag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Tatum:present:

Het is idd een goed idee om van tevoren iets af te spreken.

Toen ik de uitnodiging van het feestje kreeg, zei ik nog gekscherend:

het wordt toch geen 5 uur s'nachts hé meiden?

Toen giechelde de meiden en zeiden dapper: nee hoor buuf!

Dus betere afspraken maken en maar hopen dat ze zich eraan houden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind het ook heel netjes gedaan, Kunsie! om die tijd was ik waarschijnlijk heel wat kribbiger geweest.

om niet te zeggen: bot tot in mijn tenen.

ook netjes van de meiden, trouwens: je was op de hoogte van het feestje en toen je er wat van zei, reageerden ze meteen.

afspraken maken hoeft, denk ik, niet eens. de volgende keer ga je gewoon wat eerder vragen of het zachter kan. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed om te horen Lydia, bedankt:present:

Maar ik moest mezelf eerst ook helemaal bij elkaar rapen om netjes over de schutting te gaan vragen hoor.

Ik stond op het punt om het uit te gillen, dus heb ik het blijkbaar veel te ver laten komen.

Maar je wilt ook niet meteen zo'n zeikerd zijn hé?

En ik ben ook jong geweest en heb de nodige feestjes gevierd.

Ik gun het hun van harte, maar ik moet mezelf ook niet vergeten natuurlijk.

En ik word nou eenmaal al een oud wijf:P

Hoop ik maar..................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook bedankt Madeleine:present:

En niet zo verschrikkelijk hard zijn tegen jezelf hoor:heart:

Ik kan je niet vertellen hoe je leven moet of mag.

Dat kan je alleen zelf en jij bent ook nog jong en worstel al zo lang met je leven.

Hier schrijven helpt je misschien meer dan je denkt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, wat kan ik zeggen. Ik denk soms sterker te zijn dan de wereld bij elkaar. Of denken, dat moet ik zijn van mezelf. En misschien moet ik daar gewoon eens mee stoppen.

Ik was gisteren zo gek aan het worden dat ik alle spiegels wilde afplakken, er een einde aan wilde maken en weet ik niet wat. Wat gebeurde daar in hemelsnaam? Ik heb het gewoon maar uitgezeten. Nog even gedacht om toch dat kleine flesje wijn meester te maken, wat vriendin had laten staan, maar ik lust geen wijn, dus afblijven. Pfft. Lucht even op om dat uit te spreken, ook al hebben jullie er helemaal niets aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,

Ik weet niet of je hierop reageren wilt, maar je schreef gister over een frummer die in het ziekenhuis was opgenomen.

Ik vroeg me af hoe het met hem/haar was.

Misschien lezen we het later van je.

Ik hoop dat het goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, ik heb het hoogste woord hier weer:P

En de zon is inmiddels ook weer vertrokken, dus de verwarming kan weer aan.

Ik ga ff mijn nieuwe koelkastje installeren, dat mag pas na 24 uur.

Ben ook heel blij met mijn stereotorentje, die staat de hele dag al lekker aan.

Wel zachtjes, zodat niemand er last van heeft;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

madeleine goed dat je de rem d'r weer opzet.

en wijfie tja wat zal ik zaggen niets maar....

kunsie goed opgelost met de buufjes. zullen wel denken wat een tolerante buurvrouw tot half vier konden ze luid feesten. ik wwet niet of ik daar blij mee zou zijn.

jopie thanx voor het delen :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Hier ben ik ook weer eens. Ik doe wel mee met het weekpact maar lees hier verder weinig. Komt omdat ik een heel mooi boek over Abraham Lincoln aan het lezen ben denk ik. Daar kan ik uren achter elkaar in zitten lezen. En het is een dikke pil.

Vandaag en ook gisteren me gewarmd in de zon. Maar nu is ie weg en ik kreeg het koud en heb de verwarminig ook weer aangedaan.

Over een paar dagen drink ik alweer een maand niet. Nou ja alweer... Maar het gaat snel. Ik ben er de afgelopen maand niet heel veel mee bezig geweest. Niet te veel dat misselijk makende spelletje van: Zal ik wel of zal ik niet.. Ik probeer te voorkomen in die tweestrijd terecht te komen. Ik weet als ik met dat gedachtenspel meega ik het verlies. Het is de kunst het bij de eerste welles-nietes gedachte die opkomt het af te kappen en afleiding te zoeken. Het boek over Lincoln helpt goed.

Ik merk dat ik geschiedenis eigenlijk wel heel leuk vind. Op school heb ik het nooit goed gehad dus het intersseerde me niet.

Wat ik ook ben gaan doen is van de Vogelbescherming een onlinecursus om 24 vogels te herkennen. Vogels is ook iets wat me allang interesseert maar waar ik nooit veel mee deed. Nu leef ik helaas in een omgeving waar niet veel vogels zijn. Allemaal kale weilanden waar ze niet veel te zoeken hebben. Ik lok ze maar in mijn tuintje en ben van plan ook wal struiken te planten die vogels fijn vinden.

Misschien zijn dit wel mijn nieuwe hobbies. Geschiedenis en vogels. Ik denk dat het heel belangrijk is dat als ik niet wil drinken ik zoiets doe. Ik ben geen handwerker dus moet ik iets anders zoeken.

Een heel goed weekend iedereen die dit leest.

Ik word altijd een beetje treurig als ik hier lees dat iemand weer is gaan drinken en het eigenlijk niet wil. Net zo treurig als wanneer ik zelf weer gedronken heb. Het is toch een gemeen en verraderlijk goedje. Toch gieten we het zelf door onze keel.

Heb het goed.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die film komt hier in het filmhuis hanneke en schijnt heel mooi te zijn,

dus waarschijnlijk lees ik dat boek dan daarna.

Nu met Connie palmen bezig over Hans van Mierlo.

wisselend mooi en dramaqueen-schrijfstijl, ik weet nog

niet of ik het uitkrijg en het is niet eens dik.

Wijfie Wijfie toch:present:

lees jezelf gisteren nog even terug als je wilt

misschien dat je het dan volgende keer ook ziet aankomen.

Hardstikke goed dat je hier "biecht" en de draad weer oppakt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was koud aan het strand

en mn parasol werkt nu niet

om een windvrij plekje te vinden.

Mezelf op een terras getracteerd en

daar 2 a 3 uur blijven plakken. Het is

dat een volleymaatje de palen van het net

kwam brengen en we die moesten begraven

in de duinen, anders lag ik nu nog in die

stoelen te snurken. Wat zalig achter glas zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Vanmorgen heb ik een telefoontje gekregen, dat de kamer van schoonma voor de 8ste leeg moest zijn. Vanmiddag zijn we er met z'n vieren naartoe geweest en hebben alles in orde gemaakt. Een kamer is een stuk gemakkelijker dan een heel huis!

@ Jopie: fijn dat het festival gegaan is zoals je het wilde. Het was een goede testcase. Ik hoop dat het verder ook goed met je gaat, maar gezien je vermogen of kritisch naar jezelf te kijken, zal het best lukken. Veel succes in ieder geval.

@ Kunsie: het tevoren een tijd afspreken lijkt me een goed plan. Half vier vind ik erg tolerant. Voor mij zou de grens twee uur zijn, maar meestal houdt men twaalf uur aan.

@ Hanneke: leuk dat je je interesseert voor vogels. Wij ook, heel erg. We zijn ook lid van de Vogelbescherming. Veel plezier.

@ Madeleine: natuurlijk mag je terugkomen gekkie! Je bent de enige niet waarbij het anders gaat dan je wilt en ik hoop dat het forum weer een steun voor je kan zijn.

@ Wijfie: :( Waarom vanochtend om 6 uur? Kon je niet slapen? Waarom dronk je gisteren? Ga bij jezelf na wat de reden was dat je zwichtte. Leer ervan! Goed dat je het hier verteld hebt, en dat je niet naar het optreden bent gegaan.

Morgen weer dag 1! Je hebt pas verloren als je blijft liggen.

@ Jane: ik heb niet alles bij kunnen lezen door het overlijden van schoonma. Wie van de frummers ligt in het ziekenhuis? Lidia soms?

@ Bollie: lekker dat de badkamer klaar is joh en dat hij zo mooi is geworden.

Nu journaal en eten. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mist in mijn hoofd heeft plaatsgemaakt voor een hoop snot. :angry:

Zwaar verkouden dus, dat is lang geleden.

Ik heb weinig gelezen op het forum en ga me droog afmelden voor vandaag.

Kruip na achten snel mijn bed in met paracetamol en dan hoop ik dat ik me morgen weer wat beter voel.

Fijne avond en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie, lieverd, blijkbaar zijn er veel die met je te doen hebben op dit moment. Ik ook.

Wat ik me afvraag is of dit forum jou geen hulp kan bieden vóór dat je gaat drinken? Nu zien we eigenlijk alleen maar hoe jij weer aan het opkrabbelen bent...

Hetzelfde geldt voor Madeleine eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat nu juist zo moeilijk is Acer, om hier te komen voor je gaat drinken. Want eigenlijk wil je zo graag die kick weer voelen, even rust in je hoofd, even nergens aan denken. je kiest op dat moment voor de drank.

Maar als het je wel lukt om te komen voor je gaat drinken, en besluit om het niet te doen, is dat een even grote kick. Ik weet het, ik heb het mee gemaakt.

Misschien komen Wijfie en Madeleine ook zo ver.;)

Beterschap Kastanje. Een lekker warm glas melk met honing daar slaap je goed op.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...