Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi, koffie en thee staan klaar, kouwe klets in de koelkast.

Zie dat Kohtje vandaag jarig is, van harte Kohtje, hoop dat je een fijne dag hebt.

:):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::)

Zie dat Lidia's pols of liever gezegd hand nog steeds niet mee wil werken.

Kan me indenken dat dat echt heel ellendig is.

Je schrijft dat je de thuiszorg aan het afbouwen bent.

Kan me indenken dat het vervelend is telkens weer een ander te zien, maar hoe ga je het dan allemaal oplossen?

Je haar zou je kunnen laten kortwieken, maar een huis moet toch ook worden schoongehouden?

En met zo'n hand lijkt me dat bijna ondoenlijk.

Voorzichtig zijn met het stoppen met dat soort dingen hoor Lidia.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageer overigens over het algemeen niet echt veel op de draad van de dag daarvoor.

Lees hem in een sneltreinvaart door van achter naar voor, eigenlijk te snel om echt goed te lezen en zeker om de items waar ik even op wil reageren te onthouden...

Dan zou ik aantekeningen moeten gaan maken, en daar heb ik over het algemeen op de vroege ochtend gewoon geen tijd voor.

Zo, tweede bakje zit er ook in.

Tijd om de douche op te gaan zoeken.

Koffie en thee maar zolang in de warmhoudkan gedaan.

Luitjes, maak er een mooie dag van.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lidia balen van je hand. hoe kwam het??? en dat je dan af en toe een wijntje teveel drinkt kan ik wel inkomen, maar je weet ook dat het niet bevordelijk is voor het herstel van de botten en spieren.( met het gevaar dat je valt, als je iets teveel op hebt) en dan ook nog pijnstillers die slecht zijn voor de lever mmh. denkdenkdenk

een bosje :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: om je op te vrolijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje van harte gefeliciteerd. :present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun::present::sun:

Morninkjes Igie. Hoe is het met K&B:)

Moghu Janneman.:sun:

Vandaag komt m'n neef alvast voorbereidingen treffen voor het stucen, en ik ga al het zand dat is overgebleven opruimen. En eens kijken of ik nog durf te rijden. Moet nog wat halen voor de douche.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Taat. Nou ik ben normaal altijd zo rond 7-7.30 uit m'n bed maar de meiden moesten plassen.;)

Bovendien schreeuw Olle s'ochtend altijd "Bol Telefooooon," sinds hij me een keer heeft laten schrikken. Vind ie leuk.

Moet jij vandaag werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, laatste werkdag van deze week. En daarna verder met mijn huisje. Verder ga ik het drukker krijgen rondom de alleengaandenclub. Aan de ene kant had het ietsje later van mij mogen beginnen, maar die keuze was er niet. Het was "ja" of "nee". Maar goed, geen enkele kans om in een gat te vallen nu dochter weg is.

Extra uitleg: ik zou wel eens een tijdje helemaal "niets" willen, maar op de een of andere manier komt het leven en de maatschappij altijd toch naar me toe om me er bij te trekken. En misschien is dat ook wel goed. Niet drinken gaat prima zo en wie weet hoe desastreus het zou kunnen aflopen als de toekomst anders zou zijn. Nu moet ik me vaak haasten als ik de gelegenheid krijg voor een dagje "niets" maar geniet daar dan ook dubbel van. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Taat dat het al met al goed gaat met je. En wat heel fijn is is dat je inderdaad niet in een zwart gat weg glijd nu dochterlief niet meer thuis is.

Dat niets doen komt heus wel als je daar aan toe bent, voorlopig heeft men je hard zat nodig. En dat geeft toch ook een heel fijn gevoel. Inderdaad als je daarbij ook nog eens gedronken zou hebben, had je het allemaal niet aangekund.

Moghu Miranda.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: igor
goede morgen bollie en jan.
waar blijven de andere slaapmutsen.

en waar blijft snoepje?quote>

En waar is Aicha nou weer?

Goedemorgen,
op deze laatste mooie zomerdag, voorlopig dan.
Ik ga zo mijn buren maar eens wakker maken met de
schuurmachine.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...