Kastanje Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik meld me droog af voor vandaag. 22 dagen droog. Yesss! Voor straks: slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Avond , heb nog niet ALLES gelezen (hoewel ik dat normaal WEL doe) maar dit viel me op: (ja ik hou niet van quotes , dus ik, doe copy /paste) ""Het ligt niet aan dit forum dat het stil is, het is op de meeste fora stiller en dat komt omdat mensen sneller met facebook, whatsapp en andere modernere dingen contact maken met lotgenoten. Een forum is best een beetje ouderwets aan het worden """ En daar ben ik het dan weer voleeeeeeeeeedig mee eens! Ondertussen lees ik verder.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik kom me ook droog afmelden. Ik heb een heerlijke dag gehad. Morgen ga ik voor nog zo'n dag Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Phoeeeeee denk niet dat ik alles vandaag nog bij gelezen krijg... lees "vaagweg" iets van forum dat aan t sterven is ofzo??? Tja gebeurt he.. Ik ben er nog hoor! Ook ik heb allerlei andere fora "achter de rug". Dat is het t em ook niet altijd.. Daarom dat ik toch steeds weer hier terug keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 beetje naar Moordwijven gekeken je weet nooit of het nog eens van pas komt he:D en dan nu eindelijk bijgelezen om 9 uur omgekleed paraat op het volleyveld morgenvroeg dus voor nu slaap lekker frummers:lips: en voor Lytse en ega: veel sterkte morgen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Hoi hoi, bij mijn weten is er inderdaad een mysterieus ander forum waar sommigen naar "overgelopen" zijn. Zelf ben ik niet uitgenodigd dus dat maakt het heel gemakkelijk Fora met ballotage mogen ze wat mij betreft trouwens steken op die plaatsen waar het licht nooit schijnt. Sorry A3, maar voor deze gelegenheid gooi ik er een citaatje tegen aan: I don't want to belong to any club that will accept people like me as a member. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Marika, ik denk dat jij commune (woongemeenschap) bedoeld, en niet communie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 He Jen, niet jarige. Ik ben ook niet uitgenodigd. En hoorde er pas veel later van. Ik vind het wel jammer hoe zo iets gaat. Ik kan best snappen dat je behoefte hebt aan een besloten clubje. Waar het niet zo openbaar is. Waar je dus intiemer kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Communie is met de kerk en de mis, ik weet er het fijne van. Ik noemde mijn commune altijd gewoon woongroep. Anders denken mensen dat je met iedereen seks hebt enzo en dat vinden ze dan vies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Maar om kort te gaan de tafel is ingewijd, goedgekeurd en ik mijn theaterkaarten voor het komende seizoen weer gekocht. En nu ga ik slapen, morgen weer vroeg op, dan worden mijn zonnepalen gebracht. ze kunnen vanaf half 8 voor de deur staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 Ik had moeten schrijven, Ik weet er het fijne NIET van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 He Jaap, daar heb je ook wel gelijk in. Uiteindelijk heb ik ook mijn eigen besloten clubjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2013 G Nacht, was al gaan slapen... maar ben alweer wakker.. Ach ik word toch overal verbannen omdat ik mijn mond nie hou enzo... dus .. door de "ballotage" geraak ik nog net maar daarna... ach ja wtf... Slaap lekker! Marika Jen kus en tot binnekort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2013 en for the record... moet ik wel zeggen dat "ons" hier forum der niet simpeler op wordt.. woensdag 8 mei donderdag 8 mei en dan nog es een andere donderdag die dan "hemelvaart" heet hmm over welke 8 mei hebben we het dan nog.... Jammer dat het nog zo "vroeg" is anders deed ik al 9 mei ofzo... maar ik ga nog es een slaap poging doen! morgen ochtend welke mei dan ook kom ik (zoals steeds, ik laat het niet altijd "weten" maar ben er wel) mijn glaasje cola drinken! duhuss (ja sorry zaai) slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden