Spring naar bijdragen

Maandag 13 mei 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Over mijn depressie, daar heb ik zo lang als ik me kan herinneren al last van. Maar wat ik bedoelde is dat ik de depressie en angsten misschien wel weg gedronken heb al die tijd. Ik moet zeggen dat ik daar met alcohol ook een hoop last van had.

Verder heerlijk gewerkt en heb het idee dat ik alles sneller en gestructureerder doe als voorheen. maar goed dit is nog maar het begin.

ik moet ook maar eens gaan kijken naar achterstallig onderhoud van ons huis en mijn bedrijf. zodat dat ook eens op de rails komt. Ik heb nu toch tijd zat over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

De maandag is voor mij altijd een drukke dag. Ik heb daarom nog maar weinig gelezen.

Wel gezien dat Aicha weer terug is, fijn om te zien. Ik begon me echt al zorgen te maken.

Het was bijna een te drukke dag, waarschijnlijk de oorzaak van mijn knallende hoofdpijn nu.

Ik zei gisteren dat ik vandaag wat pb's zou beantwoorden, maar weet nu nog niet of ik er wel aan toe kom.

Daar baal ik van, want ik kom graag mijn afspraken na.

Maar goed, wat niet kan, kan niet.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou inmiddels 7200 klachten incl. die van dochter

ze zegt haar kompensatie ingeleverd te hebben,

ik neem aan dat ze dacht hier een hoog cijfer voor te scoren.

ik wacht gewoon alles af Jopie, dingen gaan van drama

naar onverschilligheid(veinzen?) en weer terug.

Voorlopig heeft ze dezelfde pasta als jij in dr mik, zonder

spinazie maar met papr./prei/en boel veel knoflook;

n gebakken visje.

En een giga bananenmilkshake toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Wat ben ik laat ingelogd vandaag. Gisteren en vandaag mijn afspraken nagekomen, ondanks dat ik heel moe was, dus vanmiddag meteen in bed.

Lekker restje roti gegeten van gisteren, dus dat was gemakkelijk. Daarvoor nog even naar buurvrouw geweest om bij te praten: één van hun zonen is zaterdag getrouwd en wij hadden vrijdag de crematie, dus een hoop gespreksstof.

@ Aicha: wat ben ik blij je weer te lezen. Ik snapte er niets van en begon me ongerust te maken. Gelukkig alleen een mechanisch mankement en niets met jou.;)

@ Snoepje: hetzelfde als bij Aicha. Ik snapte al niet dat je nooit meer postte. Als het maar goed gaat!

@ Ietje: ga ervoor. Ook ik kan uit ervaring zeggen dat stoppen me gemakkelijker afgaat dan gestructureerd drinken. Niet meer toeleven naar "dan mág ik weer".

@ Kastanje: rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Als het vandaag niet kan, dan maar morgen. Wees een beetje lief voor jezelf, want je bent zo goed bezig.

@ Jane en alle andere ouders met kinderen die examen doen: Sterkte!!!:heart:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jopie: zo heb ik me ook een keer verslapen. Ik werkte in een kindertehuis, intern, en ineens stonden ze aan mijn bed te schreeuwen, terwijl ik in mijn droom aan het werk was! Wat een rare ervaring.:D

Ik ga weer even wat doen. Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien vindt hij het wel bedreigend Marika

als jij zelfverzekerder wordt en slanker/aantrekkelijker

ben je dan nog wel tevreden met hem?

en word je idd niet te aantrekkelijk

voor een ander dan?

het kan angst zijn

voor verandering/bedreiging

en hij ziet niet dat het ook

beter kan worden

voor jou

voor jullie.

Jen ik lees geen andere verwachting nu

dus tuurlijk ok

ik ga met mn boek

een kamertje verder

lees morgen verder

slaap lekker:lips:

en marika sterkte meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...