lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 dochter gaat over 5 min. starten met examens 6 VWO Nederlands. dus ik ga maar boodschappen doen ter afleiding anders ben ik nog zenuwachtiger dan zij al was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Hoi Belle, ik ken je nog. Fijn dat je er weer bent :present::present: Jane, dat is super stress. Ik duim voor een goede afloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Over mijn depressie, daar heb ik zo lang als ik me kan herinneren al last van. Maar wat ik bedoelde is dat ik de depressie en angsten misschien wel weg gedronken heb al die tijd. Ik moet zeggen dat ik daar met alcohol ook een hoop last van had. Verder heerlijk gewerkt en heb het idee dat ik alles sneller en gestructureerder doe als voorheen. maar goed dit is nog maar het begin. ik moet ook maar eens gaan kijken naar achterstallig onderhoud van ons huis en mijn bedrijf. zodat dat ook eens op de rails komt. Ik heb nu toch tijd zat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 goeienmiddag zo de vakantie is weer voorbij en ben twee weken niet op de laptop geweest te druk met andere dingen vandaag 5 weken droog en op enkele momenten na totaal geen moeite mee hoop dat het zo door mag blijven gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Hoi Snoepje. Heel goed hoor. Nu doorbijten hè. Je bent een kanjer. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 goed zo Snoep en fijn je weer te lezen de klachtenlijn vd examens is een uur open en er zijn al 1700 klachten. Die van dochter was mondeling, bij mij. Ze is niet blij met hoe het ging en als ik de opgaven zo lees, kan ik haar geen ongelijk geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Hallo allemaal, De maandag is voor mij altijd een drukke dag. Ik heb daarom nog maar weinig gelezen. Wel gezien dat Aicha weer terug is, fijn om te zien. Ik begon me echt al zorgen te maken. Het was bijna een te drukke dag, waarschijnlijk de oorzaak van mijn knallende hoofdpijn nu. Ik zei gisteren dat ik vandaag wat pb's zou beantwoorden, maar weet nu nog niet of ik er wel aan toe kom. Daar baal ik van, want ik kom graag mijn afspraken na. Maar goed, wat niet kan, kan niet. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Nou inmiddels 7200 klachten incl. die van dochter ze zegt haar kompensatie ingeleverd te hebben, ik neem aan dat ze dacht hier een hoog cijfer voor te scoren. ik wacht gewoon alles af Jopie, dingen gaan van drama naar onverschilligheid(veinzen?) en weer terug. Voorlopig heeft ze dezelfde pasta als jij in dr mik, zonder spinazie maar met papr./prei/en boel veel knoflook; n gebakken visje. En een giga bananenmilkshake toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Navent, droogstoppels. Goed zeg, Snoep! Er waren d'r al die er wat over in zaten. Jane, succes voor je meissie, komt wel goed, zeg maar. 't Een valt mee, 't ander tegen. Doeoeg maar weer, de opsewerksittert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 zal t doen had 9000 klachten al, zelfs voor Kunst en Economie en die komen donderdag en vrijdag pas:D ik ga lekker meppen ipv beppen toedeledoki! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Dag allemaal, Wat ben ik laat ingelogd vandaag. Gisteren en vandaag mijn afspraken nagekomen, ondanks dat ik heel moe was, dus vanmiddag meteen in bed. Lekker restje roti gegeten van gisteren, dus dat was gemakkelijk. Daarvoor nog even naar buurvrouw geweest om bij te praten: één van hun zonen is zaterdag getrouwd en wij hadden vrijdag de crematie, dus een hoop gespreksstof. @ Aicha: wat ben ik blij je weer te lezen. Ik snapte er niets van en begon me ongerust te maken. Gelukkig alleen een mechanisch mankement en niets met jou. @ Snoepje: hetzelfde als bij Aicha. Ik snapte al niet dat je nooit meer postte. Als het maar goed gaat! @ Ietje: ga ervoor. Ook ik kan uit ervaring zeggen dat stoppen me gemakkelijker afgaat dan gestructureerd drinken. Niet meer toeleven naar "dan mág ik weer". @ Kastanje: rustig aan, dan breekt het lijntje niet. Als het vandaag niet kan, dan maar morgen. Wees een beetje lief voor jezelf, want je bent zo goed bezig. @ Jane en alle andere ouders met kinderen die examen doen: Sterkte!!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 @ Jopie: zo heb ik me ook een keer verslapen. Ik werkte in een kindertehuis, intern, en ineens stonden ze aan mijn bed te schreeuwen, terwijl ik in mijn droom aan het werk was! Wat een rare ervaring. Ik ga weer even wat doen. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Ik kan me opnieuw droog afmelden van de dagpact. Gewoon omdat ik dat leuk vind, want drinken is op dit ogenblik geen enkele optie. En nu nog even op mijn on-line boerderijtje en dan ga ik slapen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 @ Ietje: goed gedaan meis. Dat er nog maar vele dagen mogen volgen! Ik meld me ook even droog af. Nog steeds moe, dus op tijd naar bed. Welterusten allemaal en slaap hopelijk lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Marika:o heks agge dr zit:D vergeet je niet wat te gaan hakkelen en lallen straks? beetje hikken enzo en lachen, veel lachen dat het echt gezellig is zo. Wel jammer van het geld maar ja, agge maar leut het he. (houd vol hoor meis) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 beetje erg dominant die man van jou! en nu valt je alles extra op natuurlijk wat je eerder wegdronk? op aan neutraal moment, kun je er dan wel over praten met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 hier van t forum? of hier; daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 goedenavond, mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 hoi Ira ik wilde net uitloggen ff Marika nog afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Marika meiske toch. Is dat de bruidegom van de leuke trouw met jeans en paars shirtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 ik ken het nog van vroeger marika ieder op een eigen eilandje en ergens tevreden met wat je doet maar zodra je verwachtingen hebt van en naar elkaar is het pure eenzaamheid. Nu ik alleen ben is het totaal niet meer eenzaam maar wel heel vaak alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Lief en ik hebben ook onze eilandjes. Nu zit hij met een tekening te prutsen en ik dus hier. 'k Vind dat wel ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 misschien vindt hij het wel bedreigend Marika als jij zelfverzekerder wordt en slanker/aantrekkelijker ben je dan nog wel tevreden met hem? en word je idd niet te aantrekkelijk voor een ander dan? het kan angst zijn voor verandering/bedreiging en hij ziet niet dat het ook beter kan worden voor jou voor jullie. Jen ik lees geen andere verwachting nu dus tuurlijk ok ik ga met mn boek een kamertje verder lees morgen verder slaap lekker:lips: en marika sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden