igor Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 goede morgen frummels. even ter geruststelling ik heb niet gedronken. ik weet wel dat als ik niet op het jaarpact had gestaan, dat het mis was gegaan. vandaag gaan we weer 'vrolijk' verder. koffie en T staan klaar en natuurlijk de cola in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Hahahaha, slaapkop, je hebt de Titel en de discussiesamenvatting omgedraaid Igor... Ook goedemorgen trouwens... En hartstikke goed dat je niet gedronken hebt. Was er wat vervelends gebeurd dan dat je zo'n trek had, of kwam het als ...... opzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 ik denk even teveel op m'n bordje yvonne. en als er te weinig op ligt gaat het ook niet goed. dus even een weegschaal kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Heel verstandig dear Igor. Blij dat je ook zonder te wegen de balans hebt kunnen houden. Nog even over die jurk van gisteren trouwens: volgens mij was er helegaar geen jurk, maar was hij geprojecteerd om de dame heen. Overigens voor het eerst in meer dan tien jaar dat ik een stuk van het songgedoe heb gezien:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Goede morgen Belle. Dan moet jij het dagpact eigenlijk opstarten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Tsja Belle, misschien met een sport beginnen? Een hobby zoeken? Ik zou het niet zo één, twee drie weten om eerlijk te zijn. Voor mij gaat het weekend eigenijk altijd te snél voorbij :$ Heb altijd zo veel te doen wat doordeweeks blijft liggen en wil zo graag bijvoorbeeld lekker lui lezen op de bank en zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dagpact Belle Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Hm, merk dat ik weer tegen mezelf aan het kwekken ben... Ik ga de douche maar eens opzoeken en de hond uitlaten. Luitjes.... laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Goedemorgen Jippie 1 week droog en voel me sterk. Ik ga door!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 belle je aansluiten bij een vereniging? ik weet niet of je een baan hebt??? een huisdier kan ook een hoop leegte opvullen (moet je er wel heeeeeel veeeeel om geven) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ha die belle jij ook gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Goedemorgen, Dat leek me wel wat, een hele pagina vol akeleien. Ze bloeien al. En DHK die is binnen, dat weekje. Super. Belle, ik ben nooit streng, dus jij ook een pluim. Als je voor jezelf de juiste conclusies trekt is het geen ramp hoor zo'n slippertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 De elektra heb ik overleeft, nu het gas nog. Dat is dan weer een voordeel dat ik niet rook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Een goeie morgen. Hé gelukkig Igie dat je sterk bent gebleven. Dat doet me goed te lezen:heart: DHK. Proficiat. Belle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dagpact Belle Albert Lytse Miranda Lydia Belle, ik ben na gaan denken over wat ik vroeger zoal deed. kleine dingen zoals: een keertje over de markt lopen, boeken lenen bij de bibliotheek, fotograferen, elke avond standaard het journaal zien, een leuke film of serie uitzoeken, een klein kadootje (iets wat je lekker vindt, chocolade ofzo -ik ben dol op radijsjes!) klaarzetten voor 's avonds, geven allemaal structuur, invulling en iets om je op te verheugen. ik zit ongeveer in dezelfde situatie met twee halfvolwassen zonen nu snel weg, heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dagpact Belle Albert Lytse Miranda Lydia Acer Fijne woensdag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Nou ik ga ook maar weer eens aan de gang. Ben toch wel moe hoor. Eigenlijk is dit niet te doen met 61 jaar, vooral omdat het hier 3.25 hoog is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dagpact Belle Albert Lytse Miranda Lydia Acer Tatum Goedemorgen. Ik heb goede plannen. Ik wil thuis wat meer gaan sporten. Dat gaat bij mij beter dan lijnen. Het zijn vooral mijn buikspieren die wat strakker mogen gaan zitten. Ik ben regelmatig al bezig met het roeiapparaat en dat voelt heel goed. Nu hebben ze bij de kringloop een Pro Circle liggen voor een hele leuke prijs. Niet te tillen dat ding dus ik ga hem laten bezorgen. Ik heb net gebeld en telefonisch kan het niet, dussss mag ik eerst fietsen om die bestelling te plaatsen. Nou ja, is ook sporten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik raad dat het is: de week doorhakken. In de eerste en de tweede helft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Ik denk dat tatum door mag voor de koelkast;) goeiemorgen frummers ik heb mn aanrecht al weer leeg en schoon, sjonge wat maken tieners toch makkelijk vuile vaat. Vooral die van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Dubbele pret: dochter was net op Skype. Zij woont redelijk dicht bij de kringloop en ik weet dat ze a) op woensdag geen schooldag heeft en ze daar graag komt. Dus ze gaat er straks ook heen. Ik heb al geschreven dat ik de koffie (en voor haar thee) betaal. Gezellig. Ik ben helemaal blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Akelei, het is een apparaat om je buikspieren en romp te trainen. Dat zijn bij mij mijn probleemzones. Bij de kringloop stond deze te koop (tegen sluitingstijd) voor € 12,50. http://www.marktplaats.nl/z/sp...cle+pro&categoryId=784 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Het is eigenlijk met je handen de handvatten vastpakken, knieën op de zwarte schijven en van links naar rechts schommelen en terug. En nu ga ik echt weg, anders staat dochter te wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 oei Taat; Tell Sell altijd verdacht als er zoveel miskopen op MP staan! maar voor wat jij ervoor betaalt kun je je geen buil vallen he. En plek heb je genoeg nu:D Laat je ff weten oftie werkt? (als jij eraan werkt dus) succes! Hier inmiddels droog, dus ik mag weer te fietsen op bestelling straks misschien nog een :rose:netje erbij en dan is mijn dag ook weer actief gestart; ik houd tijdens het fietsen mijn buik strak in:D fijne dag frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Als de watertemperatuur maar niet terugloopt dan. Petje af hoor om nu al buiten te gaan zwemmen. Ietje, niet meer drinken is helemaal niet erg. Zeker als je zo wil drinken dat je er toch niet dronken van wordt. Dan is drinken overbodig. Is mijn bescheiden mening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden