Gast A3 Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goedemorgen A3. Jij bent wel heel vroeg dan. Hoe krijg je het voor elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik zou eigenlijk een weekend kamperen, maar omdat het zo regende niet gedaan en nu schijnt de zon. Niet dat ik er niet van geniet. En dat kamperen komt nog wel. Waarschijnlijk volgend weekend. Als de weergoden me goed gezind zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ho, ho, het was een van de belangrijkste TV avonden van het jaar. Stompzinniger krijg je ze niet. Zeker niet als er zo veel geld en moeite en energie in gestoken wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Maar inderdaad de buitenlucht maakt je op een prettige manier moe. Moe zoals het bedoeld is, om te gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 goede morgen frummels. doe mij maar een lekker bakkie koffie, het zonnetje schijnt vrolijk dus de dag begint goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Hier ook weer een goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goeie morgen allemaal. Vandaag een drukke dag. Het huis van m'n manneke moet leeg gehaald worden. Maar gelukkig zit het weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Dagpact Acer Allemaal een fijne pinksteren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goede morgen luitjes, Wat een heerlijk begin van de dag: zonovergoten, dat belooft heel wat. Deur staat open en het geluid van de vogels maakt blij. Wat zou het fijn zijn als er vandaag nou eens helemaal niemand hier in de buurt de grasmaaier, de hogedrukspuit, de cirkelzaag, de schuurmachine of aanverwant artikel zou gebruiken. Oh ja, en dat de echte krijskinderen voor één dagje een pleister op hun lieftallige bekjes geplakt zouden krijgen Maar voorlopig is het nog heerlijk rustig, lekker genieten nu even. Ik geloof niet dat er koffie is hier, dus ik maar even een grote pot gezet en een grote pot thee voor de liefhebbers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Dagpact Acer Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 hmm lekker verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 als ik onder de douche uitkom zal de koffie wel klaar zijn toch?? enne heb je ook verse croissantjes uit de oven, zo lekker warm dat de kaas smelt????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Hihi.... je brengt me op een idee Igor, gaat voor gezorgd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 goeiemorgen frummers: strand of zaalvolley, that's the question. eerst maar koffie dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goede morgen Dagpact Acer Lytse Miranda Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik begin ook maar met Koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Dagpact Acer Lytse Miranda Albert Kastanje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goedemorgen, Zo, eerst even wakker worden met een lekkere kop koffie. Dochter is logeren, komt straks thuis, daarna een feestje (waar het nu eens niet gewoon is om te drinken en daardoor gemakkelijker voor mij), daarna gaat mijn dochter weer logeren en komt dan pas morgen aan het einde van de middag terug) Kortom een drukke dag, maar ook momenten (vanavond en morgen) dat ik alleen ben. en of ik dat laatste zo fijn vind, daar ben ik nog niet uit. Gisterenavond bij vrienden geweest, de hele dag trok de alcohol. Want ik wist dat daar alcohol was en ze van mij niet anders weten dan dat ik drink. Maar gewoon zeggen dat ik iets fris wil was gemakkelijker dan ik dacht en werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Mooie ervaring. @marike: wat goed zeg !! Dat verdiend een bos @bolletje: heel veel sterkte vandaag. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Dagpact Acer Lytse Miranda Albert Kastanje Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Heee, Muffin, das een tijd geleden geloof ik he? Je onderschrift geeft aan dat je een nieuwe start maakt? Goed je dan weer te zien hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Goedemiddag allen, Waar blijft nu de beloofde zon? Hier, in het midden van het land, is het grijs met grijs! Ik had me er zo op verheugd! Ik ben, voor mijn doen, ook vroeger dan anders. De buurvrouw krijgt haar eerste kleinkind op bezoek en dat heb ik nog niet gezien. Afgesproken dat ze me roepen! @ Muffin: goed dat je je hier weer gemeld hebt. Jezelf weer bij de les houden. Succes! @ Kastanje: wat ben ik blij voor je dat het gisterenavond meeviel. Ik heb aan je gedacht. Goed gedaan hoor. Die uren alleen dit weekend, kan je goed gebruiken om even tot rust te komen en iets gezelligs voor jezelf te doen. Heb je nog een boek liggen, moeten je nagels gelakt enz. enz. @ Marika: wat goed van je, al zoveel kilo's eraf! @ Bollie: vandaag veel sterkte. Ik hoop dat jullie lekker opschieten en dat je de herinneringen die ongetwijfeld zullen langskomen, aankunt. Ik hoop dat Ietjefietje het redt dit weekend. Even flink duimen voor haar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Muffin al weer weg zie ik. Had me net een beetje ingelezen Oude bekende blijkbaar, voor sommigen dan. Hoe dan ook, succes met de nieuwe start. Dat is althans wat ik er zo van begrijp. Yvonne het dagpact opgestart zie ik. Moet je daar zelf dan niet op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 @ Dylan: nee hoor. Yvonne is gewoon aardig voor mij! Hoe ga jij de Pinksterdagen doorbrengen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2013 Ik vrees behoorlijk alleen Lytse. Dan daar op zich goed tegen, maar moet toch toegeven dat me dat de laatste tijd een beetje op begint te breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden