Spring naar bijdragen

Zondag 19 mei 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 82
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zou eigenlijk een weekend kamperen, maar omdat het zo regende niet

gedaan en nu schijnt de zon. Niet dat ik er niet van geniet. En dat

kamperen komt nog wel. Waarschijnlijk volgend weekend.

Als de weergoden me goed gezind zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen luitjes,

Wat een heerlijk begin van de dag: zonovergoten, dat belooft heel wat.

Deur staat open en het geluid van de vogels maakt blij.

Wat zou het fijn zijn als er vandaag nou eens helemaal niemand hier in de buurt de grasmaaier, de hogedrukspuit, de cirkelzaag, de schuurmachine of aanverwant artikel zou gebruiken.

Oh ja, en dat de echte krijskinderen voor één dagje een pleister op hun lieftallige bekjes geplakt zouden krijgen :D

Maar voorlopig is het nog heerlijk rustig, lekker genieten nu even.

Ik geloof niet dat er koffie is hier, dus ik maar even een grote pot gezet en een grote pot thee voor de liefhebbers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Zo, eerst even wakker worden met een lekkere kop koffie.

Dochter is logeren, komt straks thuis, daarna een feestje (waar het nu eens niet gewoon is om te drinken en daardoor gemakkelijker voor mij), daarna gaat mijn dochter weer logeren en komt dan pas morgen aan het einde van de middag terug) Kortom een drukke dag, maar ook momenten (vanavond en morgen) dat ik alleen ben.

en of ik dat laatste zo fijn vind, daar ben ik nog niet uit.

Gisterenavond bij vrienden geweest, de hele dag trok de alcohol. Want ik wist dat daar alcohol was en ze van mij niet anders weten dan dat ik drink. Maar gewoon zeggen dat ik iets fris wil was gemakkelijker dan ik dacht en werd ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Mooie ervaring.

@marike: wat goed zeg !! Dat verdiend een bos :present:

@bolletje: heel veel sterkte vandaag.

Heb het allemaal goed vandaag.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Waar blijft nu de beloofde zon? Hier, in het midden van het land, is het grijs met grijs!:( Ik had me er zo op verheugd!

Ik ben, voor mijn doen, ook vroeger dan anders. De buurvrouw krijgt haar eerste kleinkind op bezoek en dat heb ik nog niet gezien. Afgesproken dat ze me roepen!:)

@ Muffin: goed dat je je hier weer gemeld hebt. Jezelf weer bij de les houden. Succes!

@ Kastanje: wat ben ik blij voor je dat het gisterenavond meeviel. Ik heb aan je gedacht.

Goed gedaan hoor. Die uren alleen dit weekend, kan je goed gebruiken om even tot rust te komen en iets gezelligs voor jezelf te doen. Heb je nog een boek liggen, moeten je nagels gelakt enz. enz.

@ Marika: wat goed van je, al zoveel kilo's eraf!

@ Bollie: vandaag veel sterkte. Ik hoop dat jullie lekker opschieten en dat je de herinneringen die ongetwijfeld zullen langskomen, aankunt.

Ik hoop dat Ietjefietje het redt dit weekend. Even flink duimen voor haar.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muffin al weer weg zie ik. Had me net een beetje ingelezen :)

Oude bekende blijkbaar, voor sommigen dan. Hoe dan ook, succes met de nieuwe start. Dat is althans wat ik er zo van begrijp.

Yvonne het dagpact opgestart zie ik. Moet je daar zelf dan niet op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...