Spring naar bijdragen

Maandag 20 mei 2013

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jane4
zijn de winkels dan gewoon open daar Yvonne?
Bij mijn weten hier niets, op wat meubelzaken na.quote>

Geen idee Jane, ik woon niet in de buurt van Tatum, maar hier niet in ieder geval, op één supermarkt na die van vier tot zeven open is, de gewone zondagsopening ....
....en dan is het hartstikke druk daar, het is een waar genoegen om alleen maar te kijken wat voor aparte types er op af komen elke zondag weer....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Jane, ik reageerde op Tatum...

Hier is het koud buiten, maar het is droog, de hele dag al.

Heb wel lekker met de hond door het bos gelopen al.

Zou eigenlijk nog wat in de tuin willen werken, maar vind het net even te kil daarvoor.

Daarnaast moet ik ook leren ivm met mijn werk, dus zit braaf met de map hier aan tafel, maar zit meer op mijn laptoppie en spelletjes te spelen dan dat ik met mijn neus in het leergebeuren zit :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier loopt alles gesmeerd. Heb vanochtend bij J. de planken van 2.50 de muur gesloopt en op m'n fiets lopend naar huis vervoerd. Heb al op een kant van m'n kast van die ijzeren repen waar je van die haken in kunt doen, bevestigd en ben nu buiten aan het zagen. Het miezert hier maar als je bezig bent is het niet echt koud. Heerlijk, het gaat hier goed.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Von . heerlijk is dat. Ik krijg toch iedere keer een kick als het allemaal goed

lukt. J. had toch allemaal hele goeie spullen, en das heel makkelijk werken zo.

Ikzelf heb het altijd moeten doen van afval, omdat ik geen geld had om goed spul te kopen. Ja en dan ziet het er toch allemaal wat anders uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn geen supermarkten open, maar wel tuincentra en winkels zoals Praxis en Mediamarkt. Bij de mediamarkt heb ik net de afstandbediening gehaald. Bij het tuincentrum de plantjes. :)

En nu is het pauze voor een broodje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, het is jouw huis en je schenkt toch wat jij in huis hebt.

Ik zou er verder ook geen item van maken. Je hoeft je niet altijd te verantwoorden en uit te leggen. Laat het maar eens de norm zijn dan om met een helder hoofd te vergaderen, lijkt me wel zo handig.

Ik sprak laatst iemand die zelf geen alcohol drinkt en tijdens etentjes met klanten nam ze voor de show een glas wijn. Waar ze net deed of ze er van nipte en het dan liet staan. Ze lust het gewoon niet. Maar ze wou de klanten niet tegen het hoofd stoten of ze het gevoel geven dat ze niet mochten drinken.

Ik vertelde haar dat ik dat jammer vond, iedereen mag toch zijn hoe hij is, zij ook. En juist laten zien dat het ook een mogelijkheid is om niet te drinken, dat dat ook voorkomt.

Je mag gewoon jezelf zijn, ook zonder uitleg.

Als mensen mij ooit vragen waarom ik niet meer drink, zeg ik dat ik me lekkerder voel met een helder hoofd, naar waarheid.

Maar meestal is het nieuwtje er na 1 keer wel af.

Tegen een vriend die steeds bleef zeuren, ach doe toch gezellig mee, heb ik gezegd: wen er maar aan.

En nu. Als ik tegen vrienden zeg dat ik al een hele tijd niet meer drink, valt er een stilte.

Ik heb het er daarom ook maar niet meer over. Complimenten en steun krijg ik hier, en van mijn man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Lekker een middagje helemaal niks.

Komt dat even goed uit, want ben nog steeds niet lekker.

Hoi Madeleine,

Leuk je weer eens te "zien"joh,

Alles goed verder.

Geloof het wel he, want je schrijft, dat je alles op de rit hebt.

Welkom terug, zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Hier houdt het niet op met regenen: de hele dag al zonder een momentje pauze. Het is wel weer om te rommelen in huis. Ik ben in tijden niet zo actief geweest, maar niet gehaast.

We gaan morgen schilderen en dan kan ik niet meer koken als ik thuis kom (te moe) dus vandaag al gedaan. Gewassen, was gevouwen. telefoontjes gedaan, opgeruimd enz. enz.

Ik kon aardig wat doorstrepen op mijn lijstje, maar er moeten ook nog dingen vandaag. Na het eten dus toch nog even door.

De spullen voor morgen staan in ieder geval klaar.

@ Madeleine: goed je hier weer te zien. Heb je jezelf op de rit zonder medicijnen?

@ Rapi: Roos en jij gaan goed hè. Ik was zo blij om het te horen!

@ Bollie: ook al hard aan het werk vandaag. Je hebt geen tijd om het koud te krijgen, net als ik.:)

@ Wijfie: bekende remedie tegen griep en verkoudheid, die kippensoep. Doen! Verder niet forceren hoor. Werk blijft gewoon liggen helaas. Als je je weer beter voelt komt dat ook wel weer.

@ Kate: maakt het voor jou uit of je mensen al kent of niet? Tatum zit met een nieuwe situatie. Ikzelf ben dan meestal wat voorzichtiger dan wanneer ik mensen al ken.

In principe heb je groot gelijk!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen!

Ik was er alweer 'stiekem' tussenuit geknepen. Moest even naar de supermarkt voor mijn geliefde Cola Light en kaas voor over de spaghetti. :D En daarna naar pap om een doosje oud papier af te leveren. Straks nog even al het glaswerk naar de bak brengen en nog eten, wat nu staat te koken. Heb zelfs de afwas tijdens het koken gedaan.

Ik heb het inderdaad weer op de rit, zonder medicatie. Ik heb de afgelopen weken even moeten ontdekken wat ik wilde. Ik ben dus niet het type dat drie tot vijf keer per week iets met een ander kan ondernemen. Ik ben ontzettend leuk voor mezelf en anderen als ik gewoon in alle rust wat kan aanrommelen, zoals hierboven al omschreven en soms wat afspreken werkt prima. Bier drinken in mijn eentje deed ik niet meer en ik haalde bewust voor de visite ook niets in huis (wat voorheen dé smoes was om zelf ook te kunnen drinken) maar als ik wat aangeboden kreeg, nou dan wilde ik de 2e, 3e, 4e ook wel. En ik ken alleen maar stevige drinkers, in dat opzicht, dus ja dat ging er wel in. En nu is alles weer rustig, ook in mijn hoofd. Ik werd gek van de AD, gek van Refusal, gek van mezelf. Ik heb, na een gesprek met de psych, besloten om definitief te stoppen met AD. Refusal zit nog in mijn gedachten, omdat het voorheen wel redelijk ging. Was wat misselijk, was wat duizelig, maar zoals de combinatie was, was het echt niet te doen. En het blijkt dus echt aan de AD te liggen. Ik trilde als een iemand die nodig een shot nodig heeft, ik kon mijn handen niet stilhouden, ik bleef maar wiebelen op een stoel en toen de psych dat zag, zag ze ook dat ik dat niet was. Dus vrijdag ga ik naar de huisarts en bedank ik hem heel hartelijk voor de moeite, maar dat AD het dus niet is. En nu blijkt dus ook dat ik Refusal niet echt eerlijk heb behandeld in dat opzicht. Maar ik weet niet of ik er weer aan wil, dat zullen de komende weken moeten uitwijzen. Kan ik het niet alleen, niet drinken, dan zal ik Refusal toch weer oppakken. Want een beetje misselijk zijn, beetje duizelig, is nog te doen. Hoop dat jullie dat begrijpen wat ik nu zeg. :) Ik ben iig direct gestopt met AD en ik ben opeens blijer dan ooit. Kan ook een momentopname zijn, maar we zien wel.

Dylan, ik ga proberen om ADB te zijn. Proberen, omdat ik hier niet voor mijn zweetvoeten zit. Gewoon doen, doe ik met andere dingen wel. ;)

Heul verhaal, sorry! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Rapi het wordt zoooo mooi joh. Kom maar eens kijken. Zal trouwen binnenkort wat foto's plaatsen als alles klaar is. Dan ziet men hoe het was en nu is.

Ja heerlijk dat werken zo met materiaal dat gewoon goed is. Niet alles passen of meten om het een beetje te doen laten lijken maar gewoon netjes. Ja en ik ben dan wel 61 maar mag dit nog zo graag doen. Het geeft me zo'n kick.

Als ik vroeger een gat of tig boorde paste de plug nooit met het gevolg dat die mee draaide als ik er een schroef in draaide.

Vandaag lukt het allemaal, gaatje boren, plug erin en draaien maar.:P en dan schiet alles zo lekker op.

Hé maar jij gaat ook goed hé? Fijn om dat zo te lezen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, het maakt mij nu niets meer uit, omdat het voor mezelf geen beladen onderwerp meer is.

Tegen vreemden zeg ik ook, mocht het ter sprake komen, dat ik geen alcohol drink en me daar het lekkerst bij voel. Dat is een waarheid die ik diep van binnen heb leren kennen.

Al zou iedereen om me heen drinken en lol hebben, dan weet ik nog voor mezelf dat ik die sprookjes niet meer geloof.

Morgen een jaar voor je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, ik kijk daar toch wat anders tegen aan. Proberen doe ik bij dingen waarvan ik niet (goed of zeker) weet hoe ze moeten. Bij ADB worden is daar geen sprake van. Iedereen hier weet hoe dat moet.

Dat wil nog niet zeggen dat het ook eenvoudig is. Daar dan o.a. ter ondersteuning een forum voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...