Gast A3 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse van harte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goedemorgen allemaal:rose: Lytse van harte gefeliciteerd met je jaar, geweldig!! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhk Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ha die lytse gefeliciteerd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 lytse super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Slinger voor Lytse, echt hartstikke goed !!!. Maar heeft er nou niemand even snel koffie en thee gezet? Pffff. Paar minuutjes en dan is het klaaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goeiemorgen allemaal, Lytse, geweldig dat je een jaar hebt bereikt!!! Heel hartelijk gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ik zie trouwens dat het vandaag de verjaardag van Niwi zou zijn geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Wouw, die Lytse. Een jaar is binnen. Daar feliciteer ik je mee. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Originally posted by: YvonneIk zie trouwens dat het vandaag de verjaardag van Niwi zou zijn geweest. quote> Dan hoop ik Agnieta, dat jij hier wat extra moed uit kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Koffie en thee zijn trouwens klaar. Ik zie Hots alweer even ingelogd staan... gisteren zag ik je ook maar toen heb je helemaal niets gepost kreeg ik het gevoel. Ga je nu weer weg zonder dag te zeggen? Nee toch? Of heb iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hm, hij Ãs alweer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 OMG, hij heeft hier een berichtje achtergelaten..... Von moet beter opletten....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Ik ben laat. Lytse, vanavond krijg jij mijn slinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Muffin dag nr 3 .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Tatum werk ze. . Muffin ook goedemorgen, gaat goed he? Ik ga er ook vandoor. Maak er een fijne dag van luitjes. Laterrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Hellooooo, een zeer goede morgen hier. Beetje vochtig maar toch , pfff Lytste, wat super voor je hoor, goe gedaan zou ik zeggen En Niwi, tja ..... Denk er nog veel aan hoor !!! Hier nog steeds alles erg goed, niet vlekkeloos, maar vrij goed. En het blijft beter en beter worden op ALLE vlakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goeie morgen kanjers:present: Even onze superkanjer Lytse een grote geven hoor. Een jaar helemaal droog. Jippie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Geweldig Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Ha A3, ook weer opnieuw begonnen? loop weer een dag achter je aan, zit nu op dag 2. Lytse, helemaal top, het blijft toch een sluipend gevaar. Geprobeerd met meselluf een paar afspraken te maken over matig gebruik maar dat gaat ongeveer een dag goed en dan licht ik alweer de hand met mijn eigen afspraken. Nu ja, dag 2 dus en we gaan weer vrolijk verder. Thanks voor de koffie Yvonne, heb ik vanmorgen wel echt nodig om op gang te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 DAGPACT Albert Lytse Tatum Muffin Acer Lytse!!! Gefeliciteerd zeg, wat geweldig moet je je voelen nu! Agnieta, sterkte vandaag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Lytse, jij topper! Een jaar droog, fantastisch! En in je strijd altijd zo behulpzaam en meelevend gebleven... Daar wil ik je heel erg voor bedanken! Een hele dikke En Agnieta, sterkte lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Originally posted by: AlbertRemmoLytse van hartequote> ik recycle AR hier maar even, want er kunnen vandaag niet genoeg slingers hangen voor Lytse, op haar eerste jaardag. Van harte meis.en goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2013 Goede morgen, Lytse wat super! Een jaar, wat een prestatie! Ik heb altijd veel aan je gehad! Liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden