Kate Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goed dan toch dat je zelf hier over nadenkt en tot inzichten komt Rickert. Sowhat, wie terugvalt komt bij jou als afkicktherapie een weekend helpen ? En wie het leuk vindt mag ook zonder reden komen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Alleen mijn vitaminepillen Igor. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 maar ze moeten dan zeker wel in de stal slapen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Nee Igor, bij Bol mogen ze in de bedstee. Wijfie beterschap! Hoe het eruit ziet laat maar zitten hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Oh je bedoelde wat anders, ik dacht de pony's bij Bol haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Dag allemaal, Vandaag een drukke dag en min. Vanmiddag in bed gelegen en nog niet bijgelezen. Komt straks. Nu eerst rustig naar een film kijken! @ Jootje: ik zag je in de gauwigheid. Fijn dat je weer hier bent. Gaat het een beetje? Hou me op de hoogte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Goedenavond Koud in huis, net terug! Lange dagen toch alsmaar. Koud gaat in mijn emotie. Maar optijdinstal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik snap er af en toe geen hout van, hier. de een na de ander neemt op dramatische wijze afscheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Jen, A3, Runningliesje, of zijn ze alweer terug? of lees ik selectief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Hahaha, dieSowhat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Weer terug. Ik vond de film niet zo boeiend! @ Miranda: goed joh, een half jaar! Hier een welverdiende slinger. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: @ Stientje: jij ook goed bezig! :present: :present::present::present: :present::present: @ Joris: toen ik je niet meer zag, was ik al bang voor een uitglijder. Goed dat je weer op het juiste spoor zit. @ Jane: wat een stress ineens. Geweldig dat je je hoofd koel houdt! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 sowath wat zie jij er verschrommpelt uit....... je bent net een oude aardappel lydia ze komen wel weer terug hoor zogauw ze het lichtknopje gevonden hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 @ Nance: wat een prachtig verhaal van je, dat scrubben van die oudjes! Ik hoop dat wij tegen die tijd nog even liefdevol zijn t.o. elkaar. @ Ietje: gefeliciteerd met je 10 jaar huwelijk. Zonder drank wordt het nog veel beter! Ik zie het bij mezelf (dit jaar al 39!). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ik voel me opeens een beetje naïef. Ik rook niet, ik drink niet, ik slik geen pillen, gebruik geen drugs of paddenstoelen. Ik drink dan weer wel soms alcoholvrij bier. Sukkel die ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Tina!!!:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Lekker man, pillen... @__#, maar doe ik ook al tijden niet meer... net als alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 ik duik ook maar eens m'n bedje in. weltrusten en morgen weer fris op allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 me too. en de kleren liggen bij aak op het aanrecht en yvonne maakt morgen de douche schoon. ik heb nu lekker m'n hansoppie aan en kruip zo met een kruik onder de wol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Agnieta, ik denk dat Bollletje zich kwaad maakt omdat ze met je begaan is. We zijn hier dan wel lotgenoten en snappen wel dat je wil drinken, maar we zijn ook maar gewoon mensen en kunnen niet altijd de begripvolle lotgenoot zijn. En ik moet zeggen, dat het mij ook wel een beetje van mijn stuk brengt dat je weer drinkt. Ik weet niet precies waarom. Dat je je overleden oma eigenlijk misbruikt om een aanleiding te hebben. Ik denk dat het al in de lucht hing. Gezien de manier van schrijven hier de afgelopen weken. Het forum kon wel opgedoekt worden. Er werd te veel geklets, je zou hier willen komen, mensen te helpen, maar mensen nemen je niet serieus voor je gevoel. Volgens mij zijn het allemaal tekenen. Kom op meid. Je kan het wel. Ik heb je ook anders, open gezien. Het zit er in. Zoek het op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 23 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2013 Ow, okee... slaap lekker en niet drinken dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden