Spring naar bijdragen

Zondag 2 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Morgu Bol, pffff, jij hebt mazzel dat Will er toevallig is.... onze computechneut :D.

Ik ga er vandoor, voor ik het doorheb is het anders al weer avond.

Misschien kom ik in de loop van de middag nog wel even om een hoekje piepen...

luitjes, maak er iets van, als het kan iets moois.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

weetje wat mijn vriendinnen zeggen, en mijn ouders gister ook... zo'n vrouw als jij gaat hij nooooooooit meer vinden. zo lief, sociaal, je doet heel veel (teveel dus), je kookt fantastisch, warm en liefdevol. hij mag in zijn handjes knijpen.... haha, als hij mij maar niet knijpt...

ik ga rijden, twee uur voor de boeg, da vrijwilligers werk bij de schaapskudde... voor wie in de buurt van vortum mullem woont..... wol wassen, wol vilten, wol kaarden voor de kids en schapen scheren. breien, knutselen etc.... doei!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Rekel mijn capaciteit van mijn C. is 73.24 Gb.

Beschikb. ruimte is nog 8 G.B.

Percent. Besch. ruimte is 0 %.

En als ik naar mijn D. schijf wil gaan om te defragm. dan kan ik dat niet. Daar is nog aan besch. ruimte 393 g.b. over.

En als ik C. wil defragmenteren dan zie ik ik heel veel rood en zit ie vol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop te piekeren.......

Lenie ligt opnieuw in het ziekenhuis en het gaat helaas niet goed met haar. Ze is wel alcoholvrij, daar komt het niet door. Ik wil er niet te veel over schrijven.

Mocht iemand iets van een kaartje willen sturen, dan zou dat via mij kunnen. Dan kan ik er voor zorgen dat ze het krijgt. Stuur eventueel maar een pb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Tatum

Albert

Lytse

Sowhat

miranda

Acer

Joris

Beterschap voor Lenie en een mooie flinke bos rozen

in een vaas... :)

...........:present::present::present::present:

.....:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

..... :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

........ :present::present::present::present::present::present::present::present:

.........(................)

..........(....*..*....)

...........(............)....

............||||||||||.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even overgenomen van Joris, voor Lenie, beterschap meiss! :sun:

.............:present::present::present::present:

.......:present::present::present::present::present::present::present::present::present:

..:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

..:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

..:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

...... :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

........ :present::present::present::present::present::present::present::present:

.........(................)

..........(....*..*....)

...........(............)

............¥¥¥¥¥¥¥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Tatum

Albert

Lytse

Sowhat

miranda

Acer

Joris

Muffin

RL

Goedemorgen allemaal!

Ik heb net mijn ontbijtje erin zitten, een crackrer, een kiwi, een banaan en een groente/fruitsmoothie. En uiteraard een verse ABpil.

Marjo, van harte! :musicnote:

Lieve Lenie, je weet me ook te vinden via FB he? Ik denk aan je schat! :present:

Ik ga het vandaag lastig krijgen want we gaan vandaag naar het strand en 'onze' strandtent. Daar kennen ze ons en zetten altijd een koffie voor mijn man en een witbier voor mij voor onze neus. Het zal dus even raar worden en zwaar. Maar ik ga niet drinken (kan niet eens, word ik hartstikke ziek). Voor de zekerheid met hoofdletters op het dagpact.

Ga goed lieverds!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet bekennen dat het in de hele maand mei helemaal mis was. Vanaf Koninginnedag begon het met een pilsje en dit ging richting een fles wijn + liter bier. Nooit echt dronken geweest, en niks gedaan waar ik spijt van heb maar ik werd steeds meer moe waardoor ik door die moeheid ook weer ging drinken. Ik trek liever aan de bel nu dan het te laten onsporen zoals ik in het verleden gedaan heb. Gisteren was ik vrij en ik had eerder al met succes een periode van drinken afgesloten met een sauna en daar alle rotzooi eens goed uitgezweet. Volgens mij helpt dat echt, een liter of 6 water gedronken en wel 8 uur geweest. Goed geslapen en deze morgen heerlijk ontspannen wakker geworden.

Denk dat het wel weer ff noodzaak ik dat ik dag na dag afspreek niet te drinken. Om te beginnen plaats ik me nu maar op de dagpact.

Wens iedereen veel succes, ik ga niet teruglezen wat er met wie aan de hand is en er zijn inmiddels weer nieuwe leden las ik. Hoop dat het me lukt nu weer wat intensiever mee te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RL

Oefen even in het assertief "Nee" zeggen. Wees duidelijk en als

ze erover beginnen te zeuren. Kortaf zeggen, "Nee, graag ook koffie" en

dan over iets anders beginnen, zo van "Hé, wat een geluk dat het

weer wat beter is geworden"... of zoiets. Heb ook gewoon een

argument voor 'vreemden' klaar. Ik gebruikte altijd: "Oh, ik ben er allergisch voor",

maar dat zal in jouw geval niet werken. Je weet heus wel iets

te verzinnen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...