Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni 2013


Tatum

Aanbevolen berichten

Zou zomaar kunnen Jaap.:D

In ieder geval is hij voorheen ook fysiotherapeut geweest. Wat een verschil in carrière hè.

@ A3: welkom terug en hopelijk af en toe tot 10 tellen? Hoe gaat het verder?

Nu op naar de kapper e.d. De antwoorden lees ik graag, later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nee, mij mac reageerde te traag ik ben er weer hoor.

en jij ook A3, wat fijn.

ik ga de dingen vandaag voor mezelf even op papier zetten. valkuilen, gevoelens die daarbij om de hoek komen kijken. en ja, ik pak mezelf bij elkaar.

en ik vind ik ook dat verantwoordelijk ben voor mijn gedrag.

verder ga ik het maar eens iets rustiger aan doen vandaag. hoeweld e werkdruk erg hoog is, kan de boog niet altijd gespannen zijn...

even tijd voor mezelf, aan mezelf werken en nadenken over mijn toekomst. is zwaarder dan lekker werken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha jaap, je bent wel grappig. die gehaktballen.

ik koop niets meer voor die hond jaap, het was duur zat zo.... speeltjes, brokjes, nog meer speeltjes, kluifjes, nog meer speeltjes riempje etc. het monster ligt nu uitgeteld te slapen, ik ga boodschappen doen. en shampoo voor mup halen, ze stinkt nogal.

bizar huis waar we haar gister hadden opgehaald, maar wel goed doorgevoerd. er was nauwelijks nog muur te zien, overal hingen dierenschedels, geweiien, nertsen, opgezette pauwen en noem maar op. het is dat ik voor het hondje kwam en daar alleen oog voor had, anders was ik van verbazing flauw gevallen. maar ik moet zeggen: heel sfeervol als je er van houdt.... alsof je in een berghut terecht kam. waar ook een podium in stond overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net wakker en ontbeten, nu aan het werk. Ja ik ben erg lui vandaag :)

Was zoeken naar het dagpact. Volgens mij was die van half tien de laatste. Als ik mensen eraf gooi, sorry dan heb ik niet goed gekeken. Moet nu weg maar wil mijn naam hier perse op hebben nog

DAGPACT

Tatum

Albert

Lytse

miranda

Sowhat

RL

Stientje

Joris

Acer

Ietjefietje

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@hot

je hebt voor duizend procent gelijk en dat erken ik donders goed

en dan nog handelen

sowhat@ze is negen weken, bijna tien. erg rustig... wel speels. ik heb zelfs geen bench, ze blijft braaf in haar mandje. tot nu dan... anders verhuis ik haar als ik weg ben even naar de bijkeuken.

maar ze piept niet. ook vannacht niet. knap, want ze is opeens alleen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag luitjes.

Na uitgebreid overleg mocht ik toch stoppen met de antibiotica, omdat ik het toch niet binnenhield. Bovendien heb ik in het ziekenhuis al 2 kuren gehad en bij elkaar zou het volgens de arts genoeg moeten zijn. Ik vind het een beetje eng, maar ben ook een beetje boel opgelucht. Nu komt wel een ander punt. Straks is die zooi helemaal uit mijn lijf en komt de alco weer om de hoek kijken. Nou ben ik absoluut niet van plan te gaan drinken, maar er zullen steeds meer trekmomenten komen en ik kan nog niet hard gaan sporten om mezelf af te leiden. Mijn longen moeten eerst helemaal genezen zijn.

Mss dat ik daarom wat vaker een beroep op jullie zal doen. Gelukkig heb ik veel bezoek en lieve vrienden die me steunen en een schat van een man, maar ik ken mezelf ook. Ach, die ene kan wel... je kent dat. En dan worden het er binnen 2 dagen weer 15.

Ik heb mezelf al op het weekpact gezet en zelfs Jan gevraagd me weer op het jaarpact te zetten, maar af en toe een draai om mijn oren of een aai over mijn bol als ik zeur of juist niet :P zou fijn zijn.

Want, ook vandaag nemen we de eerste niet!

Liefs, Lies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lenie meis, wat een ellende nu weer.

Sterkte en beterschap :present::heart:

R Liesje, jij ook beterschap. Wel knap van je dat je je humor nog hebt.

Vandaag een uurtje eerder naar huis gegaan.

Het was weer mooi geweest.

Lekker zo'n extra stukje vrije tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

We hebben de kapper bezocht, boodschappen gedaan, nog wat gesnoeid in de tuin en wassen gedraaid. Nu ben ik moe!

Het straatje is 3/4 klaar en nu blijkt dat het ophogen van de tuin beter na onze vakantie kan. Als de planten eruit geweest zijn en teruggeplaatst, hebben ze extra verzorging nodig en we zijn dan afhankelijk van anderen. Tja, dat is wel waar, maar ik heb nu al verteld dat ik dan niet weer achteraan de rij wil komen. Het tuintje ligt er nu mooi bij, dus dat is in ieder geval geen probleem.

Mijn zwager woont een straatje verder en is het na twee weken al helemaal zat! Wij zitten al bijna 2 maanden in de rommel!:angry:

@ Stientje: wat een goede zoon heb jij. Je hebt tegen hem gelogen en dat neemt hij je kwalijk! Mijn man vond dat ook het ergste van dat hele alc. probleem, dat hij niet meer van me op aan kon. Goed, zo'n spiegel.

@ Liesje: je zult een andere afleidingsmanoeuvre moeten zoeken. Er zit niets anders op. Iemand hier zegt altijd, dat niets het waard is om te drinken.

Smoezen kennen we allemaal en dat willen we juist niet meer.

Allemaal eet smakelijk en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jaap, Runningliesje: Blijkbaar moet ik even een misverstandje uit de weg ruimen. Ik probeerde namelijk enkel aan te geven dat ik het roerend eens was met wat RL schreef en dat het daarbij niets uit maakt of men al dan niet lang droog staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

vanmorgen niet gemeld omdat er geen dagdraad was, zag wel frummers ingelogd en wachtte dus op een opening.

Nu terug van mijn werk en vandaag onkruid tussen tegels verwijderd, dus weer lekker buiten geweest.

Gisteren ook steeds buiten op het terras natuurlijk, maar wat vind ik het toch koud steeds.

Muffin nog van harte

:rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart::rose::present::light::sun::moon::musicnote::rose::present::light::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...