Spring naar bijdragen

Maandag 3 juni 2013


Tatum

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Sowhat: de goede dagen tikken weer aardig aan! Goed gedaan meis!

@ RLiesje: ja aanpoten en het wordt op den duur gemakkelijker!

@ AR: het zal al wel druk geweest zijn op het terras gisteren, of lag het in de wind? Eet smakelijk voor straks. Ik heb het alweer op: sla met mosterdblaadjes en grote garnalen erbij. Die lagen al een tijdje in de vriezer. Voor de vakantie wil ik de vriezer zo leeg mogelijk maken.

Later kom ik wel weer even koekeloeren.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

De moeheid is weer voorbij, dus ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn dag en nachtritme om te draaien. :o Gelukkig maar 1 dag, want morgen en overmorgen afspraken op de vroege ochtend.

Lees opeens Andijvie en heb nu zin in Stamppot Andijvie.

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij de B1000 was al t vlees op, dus heb maar thais gekookt met gamba's...

ze gaan volgende week verbouwen, het wordt een HA.

morgen denk ik asperges...

verder niet veel nieuws, behalve dat ik zo droog ga afmelden.

ik ben moe.

moe van het denken.

moe van mezelf.

maar tevreden over de dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nooit geweten wat tjiftjaf zijn. Google is mijn beste vriend. Ik heb vroeger ook van die kleine vogeltjes in de tuin gehad. Ziet er lief uit. En hoe klein ook, mestoverlast van hier tot er met. Tijdens het vlieglesje, was iemand niet goed bezig en viel op de grond. Onze hond, ook wel te verwarren met een kat, kwam toen vrolijk kauwend met het vogeltje de keuken binnen. :( Niet meer te redden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, A3. :D

De Steenmatter ken ik alleen van horen zeggen. Mijn vader heeft er last van gehad. In de zin van lekker slapen in bed in de slaapkamer en zo'n beest horen lopen over de overkapping van hun zitje. Die wilde hij de nek omdraaien. Maar een ander Steenmatter die bij de sloten vertoefde vond hij een stuk schattiger en snapte de ophef niet over het beestje.

Idem met mijn duiven. Zie ik ze vliegen zijn ze lief, als ze op straat parlevinken zijn het brutale apen en als ze op mijn balkon zitten moeten ze hun snavel houden. Zou een Steenmatter duiven lusten? Want dat is iets wat ik natuurlijk nog kan uitproberen. Dan heeft de natuur, ondanks een het geholpen handje, zijn werk gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3, waarom haal je in godsnaam het gefeminiseerde basisonderwijs (als dat al bestaat) er bij.

Dat is toch je reinste retoriek die je hier bedrijft.

Maar nu las ik net in mijn krant dat de feministen juist een stuk vriendelijker waren dan

het huidige vrouwvolk, maar dat terzijde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn pimpelmezen zijn ook uitgevlogen. En heb ze niet weer gezien. Dus vrees ook

dat de natuur zijn werk gedaan heeft. Je zou er immers niet aan moeten denken dat

elk jong vogeltje ook weer 5 kleintjes krijgt en het jaar er na weer enz enz, dan zouden

er binnen de kortste keren meer vogels in de stad wonen als mensen en daar hebben

we onze steden niet voor gebouwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trusten Albert,

Oh jee, slaat het daar ook toe? Maar dan zit ie dus al op de juiste

plaats om een levenspartner te scoren.

En kan ie de hele week een beetje domen van de zaterdagopkomst.

En leer hem deze ook maar:

Akela, wij doen ons best. (en poepen in ons nest)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ AR: welterusten. Hopelijk was W er vanwege een leuke reden.

@ Tatum: 5 maanden vandaag! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ A3: je hebt wel gelijk dat er meer mannen in het onderwijs zouden moeten komen, voor de jongetjes. Vanwege die misbruikzaken op de kinderdagverblijven e.d. zijn de ouders tegenwoordig zelfs bang voor mannen bij hun kindertjes.

Als ik oppas op de kleinkinderen, heeft die van bijna 5 een hoop energie en ik laat hem altijd de ruimte ervoor. De baby is al net zo'n boender. Moeder zal haar handen er nog aan vol krijgen, voor zover ze dat al niet heeft.:D

Onze koolmeesjes zijn ook uitgevlogen en we hebben er niets van meegekregen. We hebben van tijd tot tijd een sperwer in de tuin en dan gaat er een spreeuw of zo aan. Tja, de natuur!

Marters kennen wij van vakantie, vooral van doorgeknaagde bedrading in de auto!:angry:

Toch zijn het schitterende diertjes.

Ik meld me nu ook alvast droog af. Morgen weer vroeg op voor mijn doen en fysiotherapie. Altijd een drukke dag. Vanochtend voor niets vroeg op. Nu moe.

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...