Yvonne Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Goedemorgen luitjes, De week schiet al weer op. Buiten is het al zonnig maar nog koud, binnen staan koffie en thee op je te wachten. Mijn beker is al vol, nu eerst een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik zie dat Igor zich van het jaarpact wilde laten halen gisteren. Je leest dit vast wel in de loop van de dag Igor... Ik hoop dat je vandaag jezelf er ook weer terug op gaat laten zetten meis. Ik heb geen idee wat de aanleiding / aanloop is geweest. Maar voor nu even twee armen stevig om je heen en een dikke knuffel ((())) en een flinke bak koffie in je eigen mok. En daarna.... douchen en zélf de badkamer schoonmaken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 goede morgen frummels. voor jullie geruststelling, ik heb nog niet gedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Goedemorgen allen. Eerst maar een kopje thee en een beschuitje, dank je, Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Akelei, hele prettige vakantie toegewenst, geniet ervan en rust lekker uit!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Prettige dag allen, ik ga er weer vandoor! Vandaag afscheid nemen van mijn therapeute, voor mij een beladen dag. Zie er al maanden tegenop. Hoop dat ik het vandaag droog kan houden... Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Voor mij hoef je het niet te laten Igor, het gaat om jezelf. Maar goed, dat weet je ook. Ik hoop voor je dat je je voornemen nog kan keren vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Lekker Akelei, en als jij terugkomt ben ik al weg, sterker nog, eindelijk ga ik dit weekend dan kamperen. Het schijnt mooi weer te worden, is het eigenlijk al. Nu maar hopen dat de Rijn niet overstroomt want in het buitenland is veel regen gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Natuurlijk ga jij dat drankgewijs drooghouden, Nancy. Maar een traantje laten is niet verboden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Wat fijn dat het gelukt is om niet te drinken Igie. Knap hoor als je in zo'n stemming zit waarin alles hunkert naar drank, en het dan toch kunnen laten staan. Chapeau meis. Goeie morgen kanjers. Vandaag ga ik beginnen met het schilderen van de schutting. Het ding is 10 mtr lang dus een hele klus. Maar wel erg leuk, en het weer is prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Albert is jarig, die zegt ook niets. Gefeliciteerd jongen. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 En hoe hoog is ie, dat maakt natuurlijk veel uit voor de hoeveelheid werk. En welke kleur wordt het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Oeps dat heb ik niet gezien. Ap van harte kerel en ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Pas op dat je niet verbrandt Bolletje. Ik heb zondag een schutting geplaatst en toen was ik helemaal rood in mijn nek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Goedemorgen, Even aanschuiven voor een bak koffie. Lekker. Ik vlieg zo weer de deur uit. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytse mirandastientjealbert.....PROFICIAT!!!!! 10000x:present: allemaal voor jou, maak er een mooie dag van:heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Ik houd m'n t.shirt aan Jaap en wordt het te warm, dan stop ik er mee. Nee ik zal niet zo gauw verbranden. En is je schutting mooi geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 en albert, ook van mij een fijne verjaardagsgroet. ik heb een goede nacht gehad, en puzzelstukjes gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Goedemorgen frummels! Tjemig wat heb ik geslapen! Een blok had het me niet na gedaan. Jammer van de nachtmerries. Allereerst Ap: HOERAAAAAAAAAAH! Van harte en hier een voor jou! Verder Nancy: Succes vandaag meis, ik weet hoe het is als je peut weggaat, veel sterkte en kom maar lekker hier uithuilen. En natuurlijk hou je het droog! Akelei: Fijne vakantie, geniet ervan! Igor: Gelukkig heb je nog niet gedronken. Hoop dat het zo blijft. Ben je zelf niet blij dat je nog droog bent? Sterkte en hou vol meissie! Stien: Fijn dan je wat stukjes hebt gevonden! Ik ben vast iedereen vergeten, maar ik heb nog geen koffie gehad. Dat ga ik eerst even doen! Ga goed allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda stientje RL Ik ga het dagpact nodig hebben vandaag. De hele dag weg met mijn beste vriend, naar het strand, ab uit mijn lijf... En mooi weer. Genoeg rotsmoezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Ja, ja mijn schutting is mooi geworden. Of nou ja mooi. Eigenlijk hou ik niet van schuttingen, dus mooi vind ik hem niet, dus laat ik hem begroeien met klimplanten. Het is verder gewoon een snelle manier om de achtertuin wat beschutting te geven. Deze grenst namelijk ook weer aan de straat en van mij hoeft dat niet zo dat ik dan naar iedereen kan zwaaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 En ik had ook gewoon een T-shirt aan hoor, en toch verbrand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 DAGPACT Albert Lytse miranda stientje RL Tatum Albert, gefeliciteerd met je verjaardag :musicnote:*_*:musicnote:*_*:musicnote:*_*:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2013 Maar welke kleur wordt het nou, toch niet roze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden