Yvonne Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goedemorgen luitjes. koffie en thee staan klaar, ik ga eerst zelf maar even snel een bakje inschenken en een beshuitje smeren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Mogge Von! Ik zweer toch echt bij jouw koffie! Dus ik pak ff een bakkie en draai me nog een keer om. Ik kan nog 2 dagen uitslapen, vrijdag begint de werkweek weer (huh?), hihi. In elk geval avast: DAGPACT RL Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Bofkont die je bent. maar geniet er dan nog maar even lekker van. Ook goedemorgen trouwens Lies. Ik ga er al weer vandoor. Eerst nog even de hond uitlaten. Heerlijk in de stilte van het bos lopen, alleen het geluid van de vogels en het geruis van de bomen, ook al is het maar een kwartiertje. En dan ... schietop schietop schietop haasten naar het werk. Geeft niet, ik héb tenminste werk... Zag in de gauwigheid Agnieta nog weer even van leer trekken gisteravond. Maar weer even ouderwets het bekkie spoelen met behulp van een stuk sunlightzeep lijkt me:$ En nu dus.... wegwezen.... Rennennnnnnnnn later luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Mogge Miranda! Werkse Von, geniet nog even van je wandeling in de de stille ochtend! Ik ben ook weer weg, lekker proberen te snurken nu het nog kan, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goexemorgen, Vergeten uit te loggen gisteren :$ Even een bakkie. Lekker. Anders val ik zo weer in slaap. Wel de nacht doorgeslapen, met een slaaptablet. Dat laatste wil ik eigenlijk niet, maar ik heb geen keuze. Maar ik voel me verre van uitgeslapen. Redelijk rustige dag vandaag. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 goede morgen frummels. even gauw een bakkie rushrush Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goedemorgen Miranda en Liesje Eerst maar eens een ontbijtje van Yvon meehappen, straks espresso! DAGPACT RL miranda Joris - driepinter doet ook mee met weekpact! Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goede morgen DAGPACT RL miranda Joris - driepinter doet ook mee met weekpact! Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goedemorgen allen! Moe naar bed gegaan en moe weer opgestaan....jammer. Even doorzetten dan maar vandaag, daarna 2 dagen vrij. Moet wel flink aan de studie voor mijn tentamen van zaterdag. Volgens mij doe ik teveel. Naja, geen gemopper zo vroeg op de ochtend, het zonnetje schijnt, we maken er gewoon een mooie dag van! Eerst maar eens een kopje thee nu. En dan hop, op de fiets. Laterszzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Originally posted by: SowhatGoede morgen DAGPACT RL miranda Joris - driepinter doet ook mee met weekpact! Albert Lytse Sowhatquote> Lydiamooie dag allemaal!and remember: let's be careful out there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 DAGPACT RL miranda Joris - driepinter doet ook mee met weekpact! Albert Lytse Sowhat Tatum Goedemorgen Vandaag hoeft er niet veel en vanmiddag ga ik met dochter naar de stad. Gewoon voor de gezelligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goeie morgen mensen. Poeh wat heb ik goed geslapen zeg. Ventilator aan, hondjes tegen m'n rug, nachtlampje aan en maar ronken. Heerlijk. Heb het draadje van gisterenavond ook gelezen en het valt me zo vaak op dat Agnieta s'middags of s'avonds anders schrijft dat wat ze gewoonlijk doet. Vaak begrijp ik dat niet. Dat ze niet gedronken heeft geloof ik meteen hoor, maar wat er is gebeurd waardoor Agnieta dan heel anders schrijft begrijp ik helemaal niet. Vind het vaak toch erg vreemd, maar dat zal wel aan mij liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 DAGPACT RL miranda Joris - driepinter doet ook mee met weekpact! Albert Lytse Sowhat Tatum Acer Goedemorgen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goeie morgen Acer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 goeiemorgen allemaal. hoewel ik ontzettend goed geslapen heb ben ik behoorlijkmoe. ik had mijn pup mee naar mijn partner... die duidelijk liet voelen wat hij voelde... ik had beter thuis kunnen blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 een aai kon er zelfs niet af (voor mijn pup dan).... zijn reactie vanmorgen: tja, je weet toch hoe ik er over denk... tja, das waar... daar heeft hij gelijk in. maar het voelt niet fijn. ik had een hond toen hij me leerde kennen, na vier jaar overleed ze en ik mis haar dag in, dag uit. en ben nu zo blij met dit bolletje. ik ben bewust naar hem toe gegaan ipv da hij hier kwam, omdat dat ons oude ritme was en ik weet dat hij veel liever thuis is. hij heeft hier al elf dagen niet geslapen en dat zal nog wel even duren vrees ik. hij rijdt overigens wel elke dag vlak langs mijn huis. sorry dat ik zo mopper, ben er even stil van, van mezelf en het drukkende gevoel dat ik nu heb. ik ga dit gevoel even laten zakken en kijken of we er dit weekend toch een goed gesprek over kunnen hebben, ik heb dat in ieder geval nodig. dan gaat muppy ook met de kids mee naar ex. extra weekend vanwege vaderdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Wat vervelend Stientje maar ikzelf denk dan, laat hem en probeer de pup niet op te gaan dringen. Dan krijg je juist het tegenovergestelde dan wat je graag wilt zien. Eigenlijk zou je, denk ik, een houding moeten laten zien van, het doet me niets, ik kies toch voor een stukje eigen leven. Daar pas jij in, maar niet dat jij zelf je aan moet gaan passen aan zijn leven, in je eigen huis. Dat wekt alleen maar frustraties op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 je hebt gelijk hoor bol, ik laat het voorlopig even rusten.. maar ik ben niet van plan om ALLES aan mezelf te veranderen. alcohol: JA, balans: JA maar ik wil zeker mezelf blijven. dat os ook wat hij wil hoor. hij zit met zichzelf in de knoop. ik kan alleen een arm, een schouder en een luisterend oor bieden. maar iets oplossen moet hij zelf doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 hot, heb je geminderd dan? en toch wat gedronken wat je niet beviel? ik herken dit. eigenwaarde is alles. maar dan ook alles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Het enige wat ik feitelijk kan zien van Agnieta haar postings van gisteravond/nacht, was dat het mij onsamenhangend en warrig overkwam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Goeie morgen Sowhat, Ja dat durf ik niet te zeggen hoor, ik ga er toch van uit dat mensen hier eerlijk zijn. Maar goed, het is aan iedereen hier om te werken aan zijn verslaving, en als dat niet eerlijk gaat krijg je toch hele scheve verhoudingen hier, en dat is erg jammer. Ik krijg vaak geen prettig gevoel als ik het idee heb dat sommigen anders schrijven dan dat ik soms lees en waar dat aan ligt weet ik niet. Vaak denk ik dan dat dat aan medicatie ligt die mensen slikken. Maar goed, jij gaat gelukkig weer erg goed en daar ben ik heel blij mee. Ik ben aan het schilderen geslagen, het is er heerlijk weer voor, weinig zon en een fikse wind. Dat doet de Bol goed en daar werk ik het liefst in, dus ga ik verder. Hoop vandaag de tabaksplanten voor de geschilderde schutting te kunnen zetten. Moggel Joris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Man man, ik heb overal pijn, of beter gezegd kramp. Toch een beetje te veel gedaan gisteren... de fysio heeft mijn benen flink te grazen genomen, poeh hé! En weer moe, dus straks toch maar even op de racefiets stappen... Hot: Ik snap het niet helemaal, ben je "gevallen"? Het spijt me echt dat ik niet meer weet of je een minderaar of geheelonthouder was. Iig ben ik het met je eens, voor mij zal minderen niet werken, al beken ik dat het wel eens door mijn hoofd spookt. Maar dan pas na een lange tijd droog. Sterkte! Hetzelfde geldt voor Stien, Op mij kwam het over alsof Agnieta gedronken had. Hopelijk heb ik het mis. Meis, ik hoop dat het goed met je gaat. En of je wel of niet gedronken hebt, mss is het goed je eigen posts terug te lezen, ik vond het niet terecht hoe je je uitte tegenover Wijfie. Anyway, ik vind dat ik me er niet te veel mee moet bemoeien, maar ook niet helemaal mijn mond moet houden. Ga goed lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Ja dat is te begrijpen dat je niet zo lekker in je velletje zit Wijfie. Nou weet ik niet of ik je ooit gevraagd heb of je met je zorgen ook bij, b.v. een maatsch. werker terecht kan. Ik had toendertijd een goeie psycholoog. Dat heeft me heel veel geholpen. Agnieta heb je de berichtjes van jou nog na gelezen van gisteren? Vind je dan dat je (normaal) reageert op de berichtjes van Wijfie? Ik heb dan inderdaad ook het gevoel dat je op een andere golflengte zit. Dat je berichtjes helemaal niet aansluiten bij wat er geschreven wordt. Ik vind het dan heel normaal dat ik daar vragen bij stel. En dan heb ik het niet over drinken of zo, maar vraag me wel af wat er dan gebeurd is waardoor jouw berichtjes niet aansluiten bij die van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 Ja goed idee Wijfie, maar vergeet niet jezelf hé? Ik heb toen heel duidelijk aan de h.arts gevraagd wat ik kon doen aan mijn rot gevoelens, de dingen die ik opliep bij J. z'n gedrag, want ik was er allang achter gekomen dat ik zijn gedrag niet kon veranderen maar wel kon leren om er anders tegenaan te kijken en er mee om te gaan. Dat gedeelte heeft mij er doorheen getrokken, anders was ik er echt helemaal onderdoor gegaan. Ik hoop dat dat bij jou ook gaat lukken meid. Oudere mensen veranderen maar heel moeilijk, gewoon omdat ze vaak de problemen waar een ander mee zit, niet zien. Ze zijn te veel en te vaak in zichzelf gekeerd en met de gevoelens die nu eenmaal bij het ouder worden horen bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stientje Geplaatst 12 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2013 hot, gaat het wel? je klinkt melancholischer dan anders voor mijn gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden