Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 juni 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Thanx lieve Marika!

Je hebt een top voornemen! Ga ervoor! Brandnetelthee en kumurka werken ook zuiverend.

Je kan het!

Blijf gewoon hier komen, je wilt niet weten wat ik aan afspraken, als ik ze al nakwam, heb verpest door met een enorme kegel aan te komen zetten. Een bevrijding dat dat nu niet meer gebeurd.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika heb jij ook een maatje? Ik heb het idee dat je het gevoel hebt nu helemaal alleen op de wereld te zijn, terwijl ik denk dat het erg de moeite waard is om geholpen te worden.

Is er niet iets waar Tactus je mee kan helpen? Een beetje steun zodat je wat makkelijker op de rails blijft kan toch geen kwaad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, ik noem mijn bui soms ook wel eens drankjank, maar dan huil ik niet. Het is meer het gevoel: "ik drink niet en ik ben zo ontzettend zieluuuug" :(

En enorm sad-gevoel dus met heel veel zin in drank. Maar dat ligt gelukkig al een tijdje achter me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika, geef jezelf maar een dikke vette schouderklop. Want je mag best trots op jezelf zijn, dat je zo open en eerlijk terugkomt en gewoon zegt waarop het staat. Dat durft niet iedereen. :rose:

Jammer dat je vandaag al niet met dat dieet begonnen bent, maar dat staat eraan te komen dus. Succes en sterkte! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moe, maar tevreden, Ag.

Wor binnenkort 57 slechts, maar merk dat de ploegendienst toch aan me trekt.

Heb wel 'n hele fijne baan, dus ik ga vanaf dit najaar minder (of NIET!) klussen in m'n vrije dagen, heb ze nodig.

Nien zit nog wel 'n kleine 2 weken op alc, benk bang.

Slaap lekker, meissie.

Hoorde op de weg naar huis op de radio (casa luna) nog 'n mooi Indiaas spreekwoord:

veroordeel god niet omdat ie de tijger schiep. Dank 'm dat ie 'm geen vleugels gaf.

Doeoeg, ik ga ook.

De agnost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Agnieta

Stoute oent!
Bad, very bad boy!

Tenzij het een teef is natuurlijk.

quote>


Ontie natuurlijk teeffie, ontie nu 1 jaar en 10 maanden, ontie erg vrij opgevoed, ontie erg vaak gelukkige blik, en ontie begint nu ook echt te luisteren, de liefhebbende volhouder wint.
Ze heeft niet eens door dat ze onder commando komt, ze luistert en kijkt zo van: daar heb je die leuke vent weer!
Vereist wel veel geduld en rennen en uit elkaar halen.
Ze is en was nergens bang voor.
Dat speelveld in het bos heeft haar erg goed gedaan, en eigenlijk heeft ze nooit echt doorgevochten.
Eergistermorgen was het daar niet druk, 1 leuke dame met 'n al wat oudere lab teef, grof en groot.
Zij daar heel enthousiast op af, Lab ook enthousiast, maar op 'n gegeven moment vond ze (de Lab) ons Belletje toch wat veel. ' Grommetje van de Lab. Ik hoefde helegaar niet in te grijpen, Belletje draaide lekker weer naar mij toe, ik 'n roepie natuurlijk, en daar ging ze, waarschijnlijk denkend: met ouwe sufkutten speel ik niet meer!
Ik was stil en stiekum erg trots.
She grows up.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...