Artemis Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 16 uur geleden zei Kohtje: prachtig dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Mooiste nummer ever Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 (bewerkt) https://youtu.be/u2Vr1ODCUag 28 april 2021 bewerkt door Quinn Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 21 uur geleden zei ikkanhet: Mooiste nummer ever ja, samen met alles wat the eagles gemaakt hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 It s allright Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) ja zo keek ik ook, @knakker Jeff Lynn (ELO) leeft ook nog en is heel actief , doet mooie dingen het nummer gaat ook over dat dat allright is, The End of The Line, ik ben groot fan van allen 29 april 2021 bewerkt door Artemis aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Vandaag 88 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Die hoes alleen al.. vind ik zoooo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Qua (quo) muziek vind ik het ook moeilijk om het verleden los te laten en het heden tot 'het mijne' te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Voor @Kohtje dan, iets recents. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) Hmm recent is ook alweer oud... Dit is vandaag. (Deze shit hoor ik de hele dag van Vlinder) OK 2017 geef ik toe 29 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 @Quinn, @bumperjim, ik vind ze alletwee (!!) (echt waar, ook die tweede) best leuk maar ik zal er nooit herinneringen bij op kunnen gaan roepen, denk ik. Wel bij al die oude(re) meuk. Zelfs de 'meuk' van m'n ouders. Zal wel komen doordat het bij de 'vormingsjaren/decennia' hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Die van mij was 2021 Maar het schijnt dat de muziek van je tienerjaren altijd jouw muziek blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kohtje: @Quinn, @bumperjim, ik vind ze alletwee (!!) (echt waar, ook die tweede) best leuk maar ik zal er nooit herinneringen bij op kunnen gaan roepen, denk ik. Wel bij al die oude(re) meuk. Zelfs de 'meuk' van m'n ouders. Zal wel komen doordat het bij de 'vormingsjaren/decennia' hoort. Ik geef toe dat ik moeite heb K-pop leuk te vinden. Het is krankzinnig goed gemaakt, zo goed danst niemand, die kids werken 13 dagen op 1 dag af, kranzinnige uren per dag. Kosten nog moeite worden gespaard voor zo'n clip maar het blijft een beetje Kia voor mij. Het is "te" goed. Geef mij maar een krakende piepende rochelende Tom Waits. 29 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Zojuist zei bumperjim: Ik geef toe dat ik moeite heb K-pop leuk te vinden. Het is krankzinnig goed gemaakt, zo goed danst niemand, die kids werken 13 dagen op 1 dag af, kranzinnige uren per dag. Kosten nog moeite worden gespaard voor zo'n clip maar het blijft een beetje Kia voor mij. Het is "te" goed. Geef mij maar een krakende piepende rochelende Tom Waits. Vlinder zei laatst dat ze haar K-pop albums aan haar kinderen zal laten horen later. Ik zeg dat gaat ze echt niet interesseren die oude meuk!! Of zal ik eens een album van mijn jeugd opzetten? Kwartje viel met enige vertraging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 april 2021 Rapport Share Geplaatst 29 april 2021 Pareltje uit de 80s dan... https://youtu.be/10bIbch7fYg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 30 april 2021 Rapport Share Geplaatst 30 april 2021 12 uur geleden zei Renaldo61: Ik was zo groot fan van Suzi Quatro, kleine meisje met grote bas, in leer, posters aan de muur, mijn heldin, zo wilde ik ook worden. Had mijn haar ook zo. Idolen. jaren 60-70 Je tiener muziek is altijd mooi als je later groot bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden