Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Over AC DC kan ik niet meepraten. Thunderstruck ken ik, briljant nummer. Maar dat is dus al niet meer met de originele zanger.

Ik had even zin in deze, uit mijn pubertijd.

Geplaatst
1 minuut geleden zei knakker:

Hahaha :)

Van Bon Scott vond ik altijd dat hij klonk alsof hij aan het poepen was. De grootste rocker van de band woont trouwens inmiddels al jaren heel burgerlijk in een verbouwde boerderij in de Achterhoek. Wie had dat ooit kunnen denken?

Angus Young. Kijk dat weet ik dan weer wel. En ik reageer te snel om dat op google opgezocht te hebben :)

Geplaatst (bewerkt)

Deze knaller uit 1993 luister ik vaak tijdens het hardlopen.

"Now you do what they told ya, now you're under control! "F*** you, I won't do what you tell me!"

Subtiel is het niet, maar ja:P

bewerkt door Sandro
Geplaatst
16 uur geleden zei Myle:

Rythm is a dancer (snap!) stond op 1 in mijn geboorteweek.

Grappig @Myle, heb ik wat op gedanst destijds. Jij zal het wel niet leuk vinden, ik wel :D Vond mijn nummer ook niet leuk, zo een gemaakt nep vrolijk nummer van The Osmonds.

Geplaatst (bewerkt)

Vrij onbekend nummer (zou me verbazen als iemand hier het kent), maar deze vond en vind ik nog steeds erg goed.

Btw, dat is zijn eigen zoontje in de clip.

bewerkt door Sandro
Geplaatst

Prachtig @Penny, kan het mij voorstellen. Wat een rakend nummer(tranen hier) Log nu uit, krijg een goede vriendin op bezoek. Even uiten/hart luchten. Hoognodig. Erg blij met dit draadje trouwens. Heb ik veel aan, dank! Fijne avond nog.

Geplaatst (bewerkt)

Dit was het lievelingslied van een meisje waar ik een jaar of 15 geleden heel even iets mee had, alleen in de weekenden. Precies waar het nummer ook over gaat. Dat blijft dan hangen he, en krijgt een persoonlijk tintje.

bewerkt door Sandro

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...