Sandro Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 Sorry dat ik even tussendoor kom met wat anders nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 1 uur geleden zei Bor: Oh jakkes Jim..vreselijk Erg hè zo klef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 Ik blijf liever een beetje bij het zoetsappige. Dit liedje zit vaak in mijn hoofd. Volgens mij is de boodschap voor jou @Myle Was natuurlijk weer te laatM'n slechte kanten blijf ik trouwEn vraag je aan me hoe het gaatVraag ik snel weer iets aan jou Zo is er weer een dag voorbijKon ik maar in het moment zijnIk weet allang wat ik wil zijnWat is er aan de hand met mij?Stond lang op de tweede plaatsVergeet het maar Heb voor de laatste keer om een mening gevraagdIk ben mezelf niet meer en het voelt nu al raakNormaal gaat alles aan m'n neus voorbijMaar niet vandaag, deze is voor mij Deze is voor mij (deze is voor mij)Deze is voor mij (deze is voor mij) Onderweg, weet niet waarheenWeet niet hoe ik stoppen moetWat zit je nou in mijn systeem?Zit je daar te vastgeroest? Zo is er weer een dag voorbijKon ik maar in het moment zijnIk weet allang wat ik wil zijnWat is er aan de hand met mij?Stond lang op de tweede plaatsVergeet het maar Heb voor de laatste keer om een mening gevraagdIk ben mezelf niet meer en het voelt nu al raakNormaal gaat alles aan m'n neus voorbijMaar niet vandaag, deze is voor mijVoor de laatste keer m'n kans niet gewaagdAl m'n oude zeer kan ik nu laten gaanNormaal gaat alles aan m'n neus voorbijMaar niet vandaag, deze is voor mij Deze is voor mij (deze is voor mij)Deze is voor mij (deze is voor mij)Deze is voor mij (deze is voor mij)Deze is voor mij (deze is voor mij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 59 minuten geleden zei Bor: Ik zit volop te genieten. Thanks!! @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 8 april 2020 Rapport Share Geplaatst 8 april 2020 Kun je deze samenwerking waarderen @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik ben dol op Mornin" van Al . Ik durf er gewoon voor uit te komen. Ik word daar blij van. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Nou, nu klik ik ze niet eens meer aan... je zult maar gelijk hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 9 uur geleden zei Bor: Ik denk dat de meeste mensen hier het verschrikkelijk vinden. Wat kan ons dat schelen. Blijf maar brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Even die site van Al Jarreau zoeken. Misschien heeft hij nog meer van die mooie liedjes... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 @lady jane lekker zwijmelen... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ja, ook geweldig. Tijden van weleer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 11 uur geleden zei Bor: Bij deze clip moet ik altijd aan @Smaragd denken he. Echt waar. Komt die kan ook zo doen; I"m batshit crazy @Bor, vind het nog een leuk nummer ook! Kende het niet. Leuke kleurige kleding, die hakbijl is minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Voor @Roberto waar ben je man???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Mooie afsluiter ***Dance smiley*** I WANT you!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 16 uur geleden zei nancy: @lady jane lekker zwijmelen... Die hele film ken ik dan wél weer uit mijn hoofd... nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Nancy en ik ook Lika was vroeger elk jaar op TV ook en was mijn eerste cassette bandjes-aankoop Lika en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Ik heb die lp GRIJS gedraaid, haha, ach ja pubertijd. En inderdaad elk jaar op tv! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 10 april 2020 Rapport Share Geplaatst 10 april 2020 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden