Claudius Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 mei Rapport Share Geplaatst 21 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Smaragdie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Smaragdie en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 mei Rapport Share Geplaatst 22 mei Mai en Smaragdie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei Rapport Share Geplaatst 24 mei Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 2 uur geleden zei Quinn: Dit is zo prachtig in al zn kwetsbaarheid en eenvoud Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik dit voor het eerst hoorde. In 1988. Een vriendin zette haar koptelefoon op mijn hoofd: ‘’moet je luisteren!’ . Zo mooi! Reacher, Quinn en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei 🛎️ Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Op 20-5-2024 om 13:44 zei Claudius: Nu weer wat muziek Ik heb heel veel email berichten dit weekend gestuurd naar de ergo trerapeute slechts Vijfentwintig jaar jong.ik kom veel beter overeen met haar collega, slechts enkele dagen jonger als ik . En zeer slank. Ik had veel gesprekken mat de jonge ergotehetrapeute van mijn vorige opname. Op een andere afdeling. Ik heb nu geen verslavingstheraie. Wel goede gesprekken gehad met de hoofdspyhater. Ook met de hoofdspyhater van mijn vorige opname op een andere afdeling had ik goede gesprekken.Daar was wel verslavingsthzerapie . Ook met de verpleging had ik toen goede gesprekken. ?Niet met de Psyhyologe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei https://music.youtube.com/watch?v=lgIcl5fS6g8&si=h9vzBQuHvPVSonVw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 mei Rapport Share Geplaatst 25 mei https://music.youtube.com/watch?v=lgIcl5fS6g8&si=h9vzBQuHvPVSonVw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 mei Rapport Share Geplaatst 26 mei We Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden