Tatum Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Maar dan moet je natuurlijk geen open vraag gaan stellen, want dan weet je zeker dat je niet zelf de volgende schrijver bent. Afijn, prettige vakantie en gezond straks weer terug....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Hoi frummels, Net begrepen, dat ik niet ontslagen ben na mijn maand proef tijd een soort funtioneringsgesprek gehad vanmiddag. Dacht..oh jee, je zal zien, nu vlieg ik eruit. Pfff, erg laag zelfbeeld dus. Ga gewoon verder met oefenen op de verpleegafdeling morgen. Las het over Carolien trouwens. Schrok ervan, kende haar nog van het forum vroeger. Wist helemaal niet dat ze ziek was. Heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Gelukkig Rapi. het zal misschien nu ook wel een stukje rustiger in je hoofd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ja Bol, klopt. Voel gewoon een soort opluchting. Iedereen is ook nog steeds aardig, en wiiling om me te ondersteunen en te begeleiden. Toch wel een verschil met het vorige verpleeghuis. De leiding zei, wel, dat ik veel houvast zocht, dat beaamde ik ook. Geeft niet, komt wel (sprak zei zichzelf moed in) Morgen proberen te oefenen met tilliften. kijken of ik iemand in opleiding over kan halen om er zelf een keer in te gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Vraag maar of het hoofd gaat liggen Rapi. Kan ze gelijk zien hoe goed je bent. en als het niet lukt, geef je gewoon het liftje de schuld. Zeg maar dat hij heel vaak weigert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ha,ha, die Bol, Ja, jij zou het wel weten he. Nee, maar zonder dolle, als ik er zelf in ga liggen, kan ik voelen, wat de bewoner voelt, als een collega gaat liggen, kan ik lekker oefenen. Iemand van 20 breekt niet zo snel wat, als iemand van 90:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 O dan kom ik wel Rapi. Nou ik gaat ff een ijsie eten. Heb het verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Bolletje, Je verdient niets. Alles is genade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Beste dag geweest, 12 dagen adb. Zojuist in de supermarkt het aantal flessen wijn dat ik normaliter gedronken zou hebben bijeen gezet en een foto van gemaakt. Kan ik lekker kijken wat ik NIET gedronken heb. Kicken. Nog even wat spelletjes op de ipad en dan gaan de luikjes toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Toch niet gezwommen. Misschien morgen. Het zou ook wel zonde zijn, net lekker fris gedoucht en dan in het vuile oppervlaktewater gaan liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Ik hoorde net van mijn buurman, die is Duitser, dat door de over- stromingen aldaar het zwemmen helemaal niet meer kan omdat de riolen zijn overgelopen en dat veel mensen olietanks hebben en dat ook die olie overal heen spoelt. Daar sta ik dan weer niet bij stil als ik lees over overstromingen in Europa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Rapilos, fijn dat je kan blijven werken. En die zekerheid komt vast wel als je langer in zit en het werk meer routine wordt. Zelf vind ik op dat moment werk ook saai worden, maar dat is weer een ander verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 op RTL-7 begint nu Papillon een absolute aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 meld me droog af. goed van je, Geertje! slaap lekker, mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Veel kijkplezier, Jane, maar ik ga zo slapen. Waarom zijn goede films altijd laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Oké Spud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 ach wat...ik heb nog helemaal geen zin om te gaan slapen! 't was een veel te warme, nare dag. tig moeilijke dingen moeten doorstaan. niet gedronken, het lijkt wel alsof dat naar de achtergrond aan het verdwijnen is. het dagpact helpt daar wel bij, moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 das mooi Lydia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Het is echt veul te warm. Ik zit heerlijk op het balkon met mijn laptop op mijn schoot, mijn blikje cola op de leuning van de stoel en mijn telefoon en pakje sigaretten + aansteker in de zakken van mijn jasje. Ja, ik heb een jasje aan, niemand mag mijn prachtige zelfgecreëerde buik zien. Het leven is goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 klikt goed, hier binnen, koppie thee, geen jasje, wel buik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Het verhullen is eigenlijk niet nodig. Iedereen die hem ziet zitten. Het is voor mijn eigen gevoel. Hij zakt ook steeds verder open, want de rits is een heel klein beetje lam. Wat wil je ook, hij is zeventien jaar oud en het woord jas is teveel recht haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 oude dingen zitten vaak het lekkerst. ik heb een grote blauwe trui, die mijn moeder breide toen ik 15 was. als ik me rot voel, trek ik hem aan. zeer troostrijk. alleen een beetje te warm, voor nu. riskeer ik bovenop alle ellende van vandaag ook nog een warmte-toeval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 hey, mijn trui is ongeveer even oud als Spud, zie ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 en als klap op de vuurpijl, dender ik ook nog door een gevoelig onderwerp heen. tjongjonge, het kan niet op vandaag. pffff! ik sluit 18 juni maar even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2013 Voor allen die Carolien een waardig afscheid wensen, mijzelf daar bij gerekend. Rust zacht lieverd! Er is hoop niet dezelfde weg in te gaan. Je moet het toch vooral zoeken bij je zelf! De enige weg is zonder alcohol, drugs of ander geneuzel. je wordt ziek, dat is duidelijk. Voor degene die via IM of via de chat duidelijk maken dat ze geen respect hebben voor anderen heb ik maar een boodschap... Als je je wijsvinger uitsteekt wijzen er nog altijd 3 vingers naar jezelf. Marika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden