bolletje Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Nou ik ga nu echt afsluiten hoor. Tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ja Bol, dit was zijn 1e nacht nog op een stretcher, want zaterdag gaat hij met zijn vader een bed en kast kopen en wat kleine dingen. Maar hij heeft al internet en dat is het voornaamste voor hem. Helaas dacht hij een was-droogkombi besteld te hebben en kreeg hij vandaag een droger; wasdroger:D had hij zijn moeder nou maar geraad[leegd, ik heb hier gratis een droger voor hem staan, dus hij gaat nu proberen die droger voor een wasmachine te ruilen. Ik ga morgen op de koffie en de laatste laagjes verven zodat alles zaterdag droog en opgeruimd is weer. Ik denk dat hij daar heel gelukkig gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 labiel Agnieta? ik reageerde op eerdere postings hoor en o.a. dat je een link voor VM plaatst bij de wie is wie van Metijs ik weet niet hoeveel je hebt gedronken "wat" schreef je, maar dat is een vaag begrip. Maar je toon en wartaal doet mij denken aan echt teveel waarom mensen beledigen? Jij hebt een uitglijder of terugval daar kunnen anderen hier niets aan doen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ik wil je niet wegjagen meis maar vraag je wel bij jezelf te blijven dan kun je niet echt fout schrijven, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Dag mensen, Ik ga ook naar mijn bed: Nuchter Een bijzondere eerste kennismakingsdag op dit forum. Goede nacht allemaal. Sterkte Spud! Sterkte Agnieta Sterkte Madeleine Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 staat er nou 2 x LOL in je onderschrift Metijs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 huhh? je bedoelt dat het op zo'n labeltje lijkt? niet blond toch dom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 hoi allemaal, vandaag was mijn verjaardag en wel zonder alcohol. 26 dag ondertussen al :-) dubbel feest dus Dat wou ik toch even kwijt. Wil nog zeggen dat het forum een veel grotere steun is dan ik dacht. Wens iedereen weer veel succes bij je voornemens en plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 gefeliciteerd Albatros nog een fijn nuchter jarig uurtje! truste Ag enne madelief?????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoi Jane!! Jij ziet ook alles he?? Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Mailbox overvol... Dus ik geef nu even een dikke terug!!! Kon niet slapen, heb wat pijntjes. Verder gaat het wel hier. Nog altijd heel blij met mijn fakirmatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 goed hoor ja ik zag je in de gang bij bb;) en ik dacht dat wil ik ook ff contact met jou zooooo (te) lang geleden hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 ik gebruik m ook nog zo 2 a 3 keer per week had m zelfs mee naar Zeeland afgelopen weekend vind het nog steeds een wonderding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Het kruiste precies Jane. Maar ik leer nog elke dag. Heb fijne mensen om me heen. Af en toe lees ik je. Ben blij dat het je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 jouw fin.sores een beetje op orde gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Nu weer een poging doen om te slapen. Kan niet te lang achter de pc zitten. Is even afkicken zeg maar. Een beknelde zenuw in mijn schouder. Maar ook dat komt vast wel weer goed. Liefs, en slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Nee, Jane, dat is nog steeds onzeker. Slopend is dat. Maar ook dat zal een keer op orde komen. Daar hou ik me maar aan vast. Fijn jou even "gesproken" te hebben hoor! Tot een volgende keer. p.s. ik zal eens wat vaker hier komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 daar verheug ik me op meis. slaap lekker hopelijk zonder al te veel pijn. ik duik met mn thriller ook mijn bed in slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 je weet het Jopie het zegt veel over hen he hoop dat je het toch lekker hebt gehad het was er lekker weer voor ik had gisteren ook heelrijk heerlijk dus beiden:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 oh ja ik was al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
irunalone Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Goedenavond. Mijn hond is vandaag jarig. Ze is twee geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Hoi Irunalone, We zijn de enigen op het forum nu. Gefeliciteerd met de verjaardag van je hond. Heb je een kluif voor haar gekocht? Ik kom me alleen even droog afmelden, vanaf mijn vakantieadres. Gaat het een beetje met je? De laatste twee weken heb ik het forum niet goed kunnen volgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Je bent al uitgelogd, zie ik. Voor iedereen welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Originally posted by: jane4staat er nou 2 x LOL in je onderschrift Metijs?quote> Folleges mij is 't 'n VW kever!De nagtdienstert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden