Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goedemorgen lui. De thee staat nog te trekken, de koffie is al klaar. Ik ga snel een bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goeienmorgen De zon schijnt hier.hopen dat die dat blijft doen Nu een bakkie drinken van yvon en dan douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ha die snoep, ook een goedemorgen. Hier schijnt hij nog niet, maar het wordt al wel lichter, gaat dus helemaal goed komen vandaag. Hoe ist verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Haast 3 maanden droog..maar het begin te kriebelen Vakantie komt er weer aan..dus dan gaan de stemmetjes weer in mijn hoofd tegen elkaar praten Na de vakantie krijg ik hulp.moet het tot dan met de ha doen Zo nu snel douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Drie maanden is al weer een heel eind Snoep, dan red je de vakantie er ook nog wel bij. Hartstikke goed van je hoor. Lekker douchen en een fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goeiemorgen, Vanaf mijn vakantieadres waar het weer weinig goeds voorspelt, even inloggen en melden dat het adb hier erg goed gaat. Vandaag wordt mijn 21e dag, 3 weken!!!! En het gaat zo gemakkelijk dat haast beangstigd. Zou bij mij de knop echt om zijn? DAGPACT: geertjegeert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 hoi Geertje, gewoon lekker van genieten dat het zo makkelijk gaat. Vasthouden.... En natuurlijk ook genieten van je vakantie. Luitjes, ik ga ook de douche opzoeken, denk dat Snoep inmiddels wel klaar is daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goede morgen allemaal, DAGPACT: geertjegeert Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Jij ook een fijne dag Albert, al weer terug ook zie ik... Nog heel even op de valreep: Gula, heerlijk je stukjes lezen de laatste tijd. Je had het onlangs over iets in Drenthe voor de zomervakantie, is daar al wat meer over bekend? en nu echt..... wegwezen von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 DAGPACT: geertjegeert Albert Lytse Tatum Goedemorgen allemaal. Even wat koffie en dan naar werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goedemorgen jong en lui en buitenlieden DAGPACT: geertjegeert Albert Lytse Tatum Joris Vandaag een roostervrije dag binnen mijn inwerkperiode. Even bijkomen en lekker aanrommelen vandaag. @Geertje, je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ook een goedemorgen mensen, Dit is echt gek.. Een bijna vrije dag vandaag. zaak is dicht, doek definitief gevallen. Moet er straks wel een paar uurtjes naar toe, omdat werklui bezig zijn, de boel weg te halen. Bizar, ga ik straks maar 24 uur werken in mijn nieuwe baan. nou ja, zie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tonnyw Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT: geertjegeert Albert Lytse Tatum Joris Tonnyw een fijne dag allemaal! groetjes Tonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Originally posted by: SowhatIk denk dat het hier zo meteen heel hard gaat regenenquote> Joh dat meen je niet hé? Ik heb vandaag weer dienst.O goeie morgen trouwens, en natuurlijk Rapi ook hé?Lukt het op het werk een beetje?Ik ben werken mensen tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Werk ze Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 DAGPACT: geertjegeert Albert Lytse Tatum Joris Tonnyw Acer Hier schijnt de zon al een beetje, lekker! Sterkte allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Rapi :present::present::present::present::present::present::present: sterkte meis, ik hoop dat de ruimte in tijd spoedig wordt opgevuld met werk dat je passie heeft en waar je dus goed in gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goedemorgen allemaal! 2e dag op het forum. 11e dag droog. (Anders had ik nu nog een roesje uit te slapen... ) Me zelf maar es verwennen met een eitje! En nu maar wachten op een zonnetje. Sterkte vandaag allemaal! (Oh ja, Haddock heeft gelijk. Mijn onderschrift is (de voorkant) van een VW-kever: mijn grote passie van bijna 55 jaar oud!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 geweldig, hoe verzin je het! Ik vond een waslabeltje ook maar niks. goeiemorgen trowuens frummers hier is het weer ook maar niks het Groene Hart is nog nooit zo groen geweest:( elk foordeel hep sijn nadeel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goede morgen, se! Diee ouwe Had had het weer eens juist! Ik las nog van Spud ook? Als je dit nog leest Spud en ik kan wat doen. Je weet me te bereiken he! Ook Jane! Grappig , mama's blijven mama's he, hoe groot ze ook worden. Ik denk dat ik binnen een jaar of tig nog steeds zelf de was voor hun aan het doen ben! Maar fijn dat de verhuizing goed verlopen is!! Jopie in de sauna.... tja ik word hier al jaren dino enzo genoemd, laat ze maar zagen! Wij weten beter toch? (groetjes aan PP ook) ps: wat het weer betreft.... daar zullen we maar over zwijgen pffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Dank je Jane! Metijs, Super hoor, elfde dag dag droog alweer. Jezelf extra verwennen mag nu he. Goed, ik ga er vandoor, paar boodschapjes doen in het dorp, waar ik normaal geen tijd voor heb. Dan even nog naar de zaak. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Goedemorgen mensen. Metijs, goed op weg zie ik. (welkom trouwens). Je viel gisteren anders wel met de neus in de boter op het forum. Wat een rommeltje zeg. Dat onderschrift had ik ook al op zitten turen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Fijne dag nog Rapi!!! Ja idd Dylan, dat onderschrift!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2013 Ach Dylan, als hij dat rommeltje overwint wie weet vergroot dat zijn adb-kansen dan wel. Meteen een testje overwonnen he wie schrijft die blijft. En jij lekker weer internet we kunnen bijna niet meer zonder denk ik wel eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden