Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 juli 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

He daar allemaal!

Wat zou het mooi zijn als Stella weet dat ze gewoon welkom is op het forum.

Ook als het ff tegen zit...

Ook zou het mooi zijn om weer es wat te horen van Knorr en Trijsje.

Hier weinig nieuws. Hard op weg naar mijn 6-weken jubileum.

Fijne avond!

The Ice-man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Avond,

ice- man ! steady - ready (of was het andersom ;) ) goes!!

De bolle een nieuw bed!! Goed !

wijfie ook :D (geen nieuw bed maar toch)

verder, tja Orff is waarschijnlijk beter, ze noemden het "de zuip-feest liederen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse – Op de dag zelf voelde ik me aardig goed. Ik werd al vroeg geconfronteerd met de eerste berichten op Facebook m.b.t. het huwelijk, maar het deed me weinig. Maar in de avond werd het al snel minder en toen ik de keuze moest maken om wel of niet te drinken, wat bij mij altijd in de avond ligt, heb ik ervoor gekozen om zonder de avond door te gaan. Had namelijk twee keuzes; Niet drinken en me rot voelen en zielig naar bed gaan. Of drinken en me rot voelen, me openlijk zielig voelen, hysterisch janken en aandacht vragen met alle gevolgen van dien. Dan is de keuze makkelijk, lijkt me.

De buurman is een beetje een ingewikkeld verhaal. Er gebeuren ontzettend veel positieve dingen, maar het is nog onzeker.

We leren elkaar wel steeds beter kennen. Al leer ik hem beter kennen dan hij mij. Hij vertrouwt me denk ik ook meer dan ik hem. Dat ligt soms aan hem, maar ook veelal aan mezelf en mijn veel te lang vrijgezel zijn.

Gister had ik zwaar de behoefte om even tegen iemand aan te hangen, maar dan weet ik niet of hij erop zit te wachten en doe ik maar even niets. En vorige week vertrok hij en voor hij de deur uitliep zei ik:”Tot over zes weken”. Hij moest lachen, maar ik weet natuurlijk niet in hoeverre hij het serieus heeft opgepakt. Het was van mij maar een geintje. We wonen naast elkaar, horen elkaar elke dag, maar zien elkaar sporadisch. Soms weet ik gewoon even niet hoe we verder moeten gaan. Maar komt tijd, komt raad. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

(ja ik weet het ik reageer niet zo vaak op iemand persoonlijk etc etc.. maar daar heb ik dan weer mijn redenen voor)

Heel "grappig hoe je dat omschrijft! Met die buurman.

Ik zou nl. helemaal precies hetzelfde doen.

Heb ik ook altijd gedaan. Nu ben ik ietsekes ouder dan jij.

Heb ik ondertussen, met vallen en opstaan dan, geleerd dat het soms wel es goed kan zijn om ECHT te zeggen wat je voelt. Ook al lijkt het dan alsof je je dan "kwetsbaar" opstelt....

Ik ga nog een beetje (hele rare ) tv programma's kijken en dan vroeg slapen!

Sloppel allemaal en wellicht tot vannacht en anders tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat net A3.:P

Ja Wijfie je kan ze zelf inkorten hoor.

Mensen m'n bed is binnen en o wat is het mooi zeg, veel mooier dan op de foto. En...... er zit een lattenbodem bij dus geen gezaag maar kan ze zo neerleggen. Alles splinter nieuw. De vrouw had een bed gekocht maar haar man vond het niet mooi.

Dit is m'n eerste echt nieuwe bed in m'n leven dat ik gekocht heb.

Weliswaar veel goedkoper want ik heb hem via marktplaats maar toch, ik ben zo blij mensen. Dit is een mooi cadeau voor 3 en een half jaar droog zijn.

Morgen helemaal in elkaar zetten want er zitten weer een hoop schroefjes en bolletjes bij maar dat doet de Bol lekker op haar gemakkie. Die weet al jaren hoe ze met bolletjes om moet gaan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log in - Log uit - En log weer in. Dat moet toch ook anders kunnen? :P

VM, welke reden het is, het is goed zoals het is. Ik reageer ook amper op anderen. Probeer het wel, maar weet zo vaak zo weinig zinnigs te zeggen. :$ Ik sta ook net iets korter in het leven... (Ook al vind ik van niet natuurlijk :P)

Het is inderdaad weleens goed om je hart te laten spreken, maar ik ben er zo slecht in. Ik ben goed in het geven van cadeautjes en hoe meer cadeautjes hoe liever ik de persoon vind. Maar uitspreken, beh...

Daarnaast zei hij tegen zijn neef dat hij eeuwig vrijgezel zou blijven. Leuk om te horen als je achter hem staat/zit. Heb er maar een geintje van gemaakt dat ik heus wel weet dat hij meer wil en hij glimlachte en zoende me steeds. Maar dat is net als het niet uitspreken van gevoelens en geven van cadeautjes geen antwoord.

Stomme buurman. Ik ben nu ouder, maar soms voel ik me toch echt nog 16.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De bolle is blijkbaar nog t een en ander van plan in dat nieuwe bed.. :P

Hannah!! :heart:

jaja man of ice!"In den tijd" leerden ze ons op de unief dat carmina middeleeuwese zuip en drink liederen waren , tja men moet ergens beginnen hé.

Marika :present:

hmmmmmmmm idd. A drie , nochtans zag ik gisteren Dr No en die ging nog steeds even "snel"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Hannah: ga goed! Ik leef met je mee.

Waarom zou Stella niet welkom zijn, omdat het tegenzit? Rare opmerking. Juist dan is ze van harte welkom en we geven haar alle steun die we maar kunnen geven.

@ Stella: ik hoop niet dat jij dezelfde onjuiste gedachte hebt.

Meid zet hem op. Struikelen is één ding, maar zo gauw mogelijk weer opstaan en moedig verder strompelen!:heart:

Nu met manlief film bekijken dus tot morgen allemaal. Slaap lekker.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log weer even in, was hier wel maar niet op de dagdraad

Hannah ik lees nu net jouw bericht hier en ik schrok ervan

meis, wat een schrik en ook nu de kids nog op vakantie

ik hoop echt dat er iemand in je naaste omgeving is die nu even goed voor je kan zorgen

dikke :sun: en even een arm om je heen van mij :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...