Lytse Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Helaas, ze was toch alweer weg. Fijne dag allemaal en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hoi Lytse, het gaat prima, maar heb nog steeds het idee dat je me verwart met Lidia. Ik heb Tactive gevraagd om mijn nickname te veranderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 waarom zeg ik dat nou? zo prima gaat het niet, anders zat ik hier niet. verdorie! het gaat beter dan het ooit was, maar nog niet zo goed als ik zou willen. zo, dat is eerlijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Goede middag, U roept en..... Toch? Soldat? Lydia-lidia. T is toch ook de schrijf steil waaraan je iemand "herkent". Ik werd vanochtend zowaar "weemoedig" bij het woord WEERLICHT (van A drie). Mijn grootmoeder gebruikte dat altijd. Ik weet eigenlijk niet of dat nog van toerpassing is maar mijn vader wil altijd als het onweert dat we alle "priezen" etc moeten uittrekken. Vroeger toen we nog antennes hadden ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hoi Joop! Hier heeft het dus ook enorm ge-onweert. Weerlicht en al! Bange hond (en hmm baasjes die op hun hond lijken of andersom) ik heb daar niet zo n bang van. Vanochtend was het zelfs KOUD! Nu lekker! graad of 26, briesje... En Joops, groetjes aan PP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 En dan kom ik SPECIAAL on line voor de soldaat... zelfs geen groet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Oh als t over chaos gaat.... ken ik ALLES van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Wij gaan naar buiten! Fijne dag nog allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Nou en hier schiet het bed ook lekker op. Heb de matras smaller gemaakt anders past het niet. Moet ook nog een keer aan een ander matras. Lytse vroeger kon je spuitbussen kopen. Daar zat smeedijzerverf in. Die heb ik nog, maar het is niet nodig het bed klimt niet maar meer eiglans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dus bol, het is zo'n ouderwets bed waar je zelf nog in moet klimmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Sinds het voorlaatste onweer heb ik ook een nieuwe router. Moest ook denken aan "ouders" en "vroeger". Dat getrek met die stekkers. Een beetje gerommel en we konden al geen tv meer kijken. Vond het altijd maar een overdreven gedoe. Gebeurde toch nooit wat. Gisteren toch maar even wat losgekoppeld. Ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik zit WEERAL maar eens te wachten op 12 en 13 jarige zonen om gaan te zwemmen. Ma ja, dat zal er wel bij horen.. A drie,: Weerlicht Onweer zonder donder. Dit verschijnsel wordt veroorzaakt door de bliksem. Het onweer is in dit geval echter zo ver verwijderd dat het geluid niet hoorbaar en de eigenlijke bliksemstraal niet zichtbaar is. Er is uitsluitend een oplichtende wolk op grote afstand te zien. Metingen hebben uitgewezen dat donder in het algemeen niet meer hoorbaar is. zeggen ze blijkbaar..... En idd ook over elektro dingen enzo... Dylan, dus toch maar alles uittrekken dan? En hoe was het ook alweer, lang niet meer over horen praten, maar soort van "vuurballen" die plots in Uw huis gingen rond draaien???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albatros Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Gisteren geen verleiding gehad. De cafe-avond ging niet door. Er waren er nog een paren die hun kater van de dag ervoor niet hadden verwerkt. Vroeg naar bed dus. Vanmorgen met een fris weertje vroeg uit de veren. Dit weekend leek me een echt kantelmoment. Zal wrslk goed lukken. geniet van het aangename weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 In huis weet ik niet, maar ik heb wel eens zo'n vuurbal gezien. Ter grootte van een flinke voetbal die gewoon van rechts naar links voor het raam door de straat rolde. Zeker over een afstand van 100 mtr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Nee Dylan nog net niet, ik kan er nog gewoon inkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dylan, heeft dat niks met "aardingen" te maken ook? Dat nu tegenwoordig alle huizen "geaard" zijn? Vroeger niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 VM ik neem aan dat je met "geaarde woning" de aarding van de stroominstallatie van een woning bedoelt. In het verleden werd hiervoor veelal de waterleiding gebruikt. Op zich kan dat ook best maar ik heb begrepen dat door het toegenomen gebruik van niet geleidende buizen (pvc) hierdoor ook gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Maar heeee, heb je geen vragen over dingen waar ik meer verstand van heb haha, paarden of schaken of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Als een huis geaard is, wil dat toch zeggen dat er een soort bliksemafleider is? Vroeger plaatste ze dan toch een stalen buis bovenop het dak en met een ijzerdraad de grond in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Dat is niet iets van vroeger bolletje. Dat is nog steeds zo. Maar vooral bij gebouwen met een hoger risico. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hoi Hannah! Wat een ellende voor je, en dat komt dan zomaar op je pad... Je schrijft, ik krijg de helft van hier niet meer mee, is het snel teveel, al die berichtjes, Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Ik vind het moeilijk om op afstand in te schatten wat wel of niet lukt op dit moment. Ik snap ook wel dat teveel info hier niet goed is voor je privacy.. En misschien heb je je verhaal al tig x per pb verstuurd. Ik wou dat ik je kon helpen. Kán ik je ergens mee helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Toch lukt het je wel om zo contact te leggen en dat lijkt me nu wel even hééél belangrijk, dus, goed! Zijn je kinderen alweer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Neeee, maar mijn vraag is: wie zorgt er voor jou?? Je zit toch niet helemaal in je eentje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2013 Hannah maar wie zorgt er nu dat jij een beetje eet? Want als je dat zelf niet kan dan doet niemand het. Is er vandaag helemaal niemand geweest voor je? Je zegt dat je niets meer kunt. Wat bedoel je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden