Spring naar bijdragen

donderdag 1 augustus


Gast A3

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lekker bakkie A3.

Hier nog heerlijk koel, het heeft ook vannacht blijkbaar nog geregend.

Ik zal straks de koelkast eens schoonmaken.

De oude cola inderdaad maar weggooien.

Eén fles lijkt me trouwens wel genoeg, er wordt hier zo weinig van dat spul gedronken:D

En dan gelijk mijn eigen koelkast even onder handen nemen, gaat in één moeite door ;)

Goedemorgen trouwens frummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem, soms als er iets komt waar ik wat zenuwachtig of onrustig van word dan gebruik ik Valeriaan. Het is een natuurlijke, niet verslavende rustgever en zonder recept verkrijgbaar bij een drogist. Ik heb me laten vertellen dat er in de tinctuur alcohol zit, dus neem ik de pilletjes.

Succes vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Op jouw intuitie

mag je altijd vertrouwen Jopie.

Als ik aarzel of ik er contact mee heb,

dan ga ik meestal even op mijn fakirmatje.

Ben ik niet thuis dan wordt het lastiger

want dan word ik vaak teveel afgeleid

van mijn intuitie.

En dan reageer ik impulsiever op mensen en situaties.

De natuur, waar jij nu in vertoeft, is een uitkomst!

Vraag het vosje maar eens wat ie je komt zeggen.

(voor mensen die dit onzin vinden; voor jou is dit niet:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môin.

Zit jij ook al te prakkizeren A3? Ik kom ook niet ver wanneer ik bij mezelf een situatie van handelen volgens intuïtie voor de geest probeer te halen.

Ik kom ook tot dezelfde conclusie. Niet meer dan een gevoel gebaseerd op feiten en ervaringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

wilde ik net hetzelfde zeggen als A drie! Van de vos en de kip...

Enneuuuuuu ik drink nog ALTIJD (ik weet niet of mijn landgenootje dat ook nog doet) een heeeeeeeeeeeeel groot glas koude cola MET PRIK s' ochtends.

Koffie of andere warme dranken (zelfs amper soep) lust ik niet!

Gisteren heel leuk feesje gehad hier! Met kiddy bull (of hoe noemt ook alweer), cola (uiteraard) , lekkere hapjes (zelfgemaakte tandori kippeboutjes, merguesjes ..) , een hoop kids en heeeeeeeeeeeel veel muziek en dansen!

Jammer jammer dat ik vanwege de privacy geen filmpkes mag plaatsen.!

Jongste breakdansende zoon bv.

Of ik en S. swingend...

Heel erg grappig!

Las de draad van gisteren , Marika, mijn hond is dan ook weer te dik (zeggen "ze") hoewel de veterinair pas nog zei dat ze gewoon heel gezond is.

Wat NOG erger is.... (hoewel, even erg laten we het daar maar bij houden) hier in de buurt waren er ooit mensen die anoniem, al heb ik achteraf wel gevonden wie, en de politie, en de jeugdbescherming en .. en .. en.. dachten te moeten bellen!

Achteraf bleek het een kwestie van jaloezie etc te zijn. Maar ik heb er wel een aantal maanden enorme "last" van gehad! En sterker nog, ik ok.. Maar mijn kinderen!!

Achteraf hebben alle "instanties" enorme sorry gezegd, schriftelijk zelfs..

Maar hoe crazy kan iemand zijn om zoiets te doen!

Dus ik begrijp maar al te goed hoe je je voelt , en ja het was ook iemand van de buren hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat te dikke en te magere dieren betreft: binnen een bepaalde marge uiteraard, kunnen beide volledig gezond zijn.

Toch is het dier wat te dun is vele malen beter af. Er is al lang aangetoond dat bij dieren met overgewicht de KANS op problemen explosief toeneemt. Terwijl dieren met (in kilogrammen gemeten) hetzelfde ondergewicht geen of nauwelijks problemen vertonen.

Ik heb hier regelmatig mee te maken. Weliswaar niet bij honden maar uit gesprekken met een dierenkliniek is mij verzekerd dat dit voor vrijwel alle dieren geldt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dylan,

eigenlijk, is het gewoon, onberedeneerd , vanuit een soort van "gut" gevoel, dingen doen/beslissen.

Soms pakt dat goed uit soms niet (zie uitleg A D hierboven ergens).

Maar wat ik dan vind , en dat "lijkt" ook op intuitief dingen doen, maar komt eigenlijk meer neer op dingen doen uit ervaring, zelfs ervaring van groot en nog verdere ouders..

Is "bon sens", " common sense "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Joris ook.

T is allemaal wat, te dik, te dun...

wij krijgen hier al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren (ook alweer) commentaar dat we te mager zouden zijn. Zowel Ik , Ma , Pa, zoon ....

nochtans allemaal eten we helemaal gezond, hebben allemaal regelmatig ooit bloed laten prikken en dat was prima i.o. dus tja... t zal altijd wel iets zijn denk ik ondertussen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toch hebben jullie het ook hoor mannen:)

al zo geintegreerd waarschijnlijk

dat je er niet eens meer bij na hoeft te denken.

Ik ga lekker practisch boterhammetjes smeren

heel veel water meesjouwen en fruit

en dan mijn luie lijf op de vouwfiets hijsen

het strand wacht!

hele fijne zomerse dag mensen!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ohhhhhh Jane ik hou helemaaaaaaaaaaaaaal niet van fietsen, ik stap nog liever de halve wereld rond dan op een fiets te kruipen.

Maar het woord "vouwfiets" DAT dan vind ik weer iets om sjelooees op te zijn!

Fijne (fiets-strand) dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we dus als volgt samenvatten?

Handelen volgens intuïtie=handelen op gevoel gebaseerd op ervaringen uit het verleden, zonder dat je al die ervaringen meteen bewust bijeen hoeft te rapen.

Omdat vrouwen dit laatste nog niet door hebben is het woord intuïtie bedacht :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog even snel, want sebiet wordt "de bende " hier wakker en gaan we naar buiten (jaja kweet, pubers slapen heel erg lang en ik moet op mijn strepen staan, gelukkig niet in pak enz enz)

Intuitief , zomaar dingen doen kunnen ook heel erg fout uitpakken dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...