Burchill Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Laatste bijgewerkte versie onderaan Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 4 aug ben ik op vakantie, dus hoef ik niet te twijfelen wel niet wel niet. Vergeten jullie niet dat die dag de adb verjaardag van Jane is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2013 Kate ontzettend jammer dat je niet kan, maar vakantie is natuurlijk veel leuker. Goed dat je de verjaardag van Jane noemt. Joris, hebben ze daar een picknicktafel of iets dergelijks waar we hapjes op kunnen leggen? En heeft er iemand een heel oud, maar schoon, tafelkleed? Ik vind het wel leuk om een Hoornse broeder mee te nemen. Dat is een zwaar gevuld krenten rozijnenbrood met een bruine suiker kaneel vulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 @Tatum, ik zal een plekje proberen te claimen waar ook een picknicktafel staat. En verder hebben ze gratis picknickkleedjes ter beschikking. Mits je als bezoeker weer alles netjes opruimt in de daarvoor neergezette vuilcontainers. Oh jee, die Hoornse broeder valt nu al zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Mooi, Joris! Want ik had alleen een vaal kleed ter beschikking, maar kan niet uitsluiten dat daar geen kattenharen op zitten. Dus niet echt schoon... Ik ben niet zo van zoet, maar als er kaneel bij zit en bruine suiker, Lekker!!! Dan moet er op dat tafellaken natuurlijk wel ruimte zijn voor de taart van Jane. Jane, wat vind jij lekker? Dan gooi ik de koffiekoeken overboord, ga ik gebak voor jou regelen. Nog makkelijker te versjouwen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Ik tracteer op een plak tulband Spud en als er veel komen bak ik nog een dadelnotenbrood ook. Mag jij wat hartigs meenemen als dat lukt:D We kunnen wel een lopend buffetje maken met wat iedereen meeneemt:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2013 Ik ga mijn moeder om het recept vragen van de koude schotel van mijn oma, daarvoor wil ik best in de keuken staan. En als het toch mislukt, neem ik wel een paar bakken huzare salade mee ook lekker. En hartig! Die koffiekoeken kan ik ook wel laten zitten geloof ik, komt mooi uit, want ik zat nu al met dozen teveel, hihi, ik zag me al lopen met een steekkar daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Ik moet toegeven, soms loop ik over van enthousiasme dat ik uitspraken doe waar ik later op terug moet komen. Zoals de koude schotel van oma´s recept maken. Ik was door mijn enthousiasme even vergeten dat ik dood ongelukkig word als ik in een keuken moet staan. Maar ik wil nog altijd met alle liefde naar de winkel gaan hoor om huzare salade te kopen. Alleen lijkt me eigenlijk veel leuker om zaken te proeven van mensen die dat wel graag doen. Sorry voor mijn overdreven enthousiasme en even helemaal aan de haal gaan in mijn fantasie met het plan wat er staat. Vind het gewoon heel erg leuk allemaal en heb er nog steeds heel veel zin in. Ik ga me nu proberen in te houden. En ik hoor wel als ik toevallig van hier nog iets meepakken kan, ben toch met de auto. Ik heb alleen geen trekhaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2013 Spud, het allerbelangrijkste is dat je er zelf bent. En ik sta ook niet in de keuken hoor. Ik haal het gewoon bij de bakker. En mocht je toch nog iets willen meenemen: zeker niet te veel Spud. We willen vooral praten en niet alleen maar eten. Een hapje voor jezelf en hooguit ook voor één ander persoon? Want anderen nemen ook misschien weer wat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Hola allen, ik wil me onder voorbehoud aanmelden voor de 4e aug. Mijn dochter is dan hoogzwanger rond die tijd. Ik moet vanuit zerland komen deus ben dan niet 123 tuus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 tja, een dilemma fofies, je wilt natuurlijk wel dat het een zondag(klein)kind wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 30 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2013 Jane :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Laatste versie onderaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ik wil graag komen. Enkel, het zou kunnen dat we dan al op vakantie zijn. Dus onder voor behoud... Enneeeeeeeeeeeeh ik heb liever hartig dan zoet maar goed! Buufje, miss, als we er nog zijn samen rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Hoi Vlaamsmeisje, ik zet je dan onder Misschien, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ok s goed Joris. Ik laat later (als vakantie planning hier dan, vast staat) nog wel weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Joris, de enige reden dat ik nog niet op de lijst sta is gelegen in het feit dat ik niet weet of ik nu bij "deelnemers" of bij "misschien" hoor te staan. Ik ga zeker mijn uiterste best doen om ook van de partij te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Joris, ik had een slag om mijn arm gehouden, want de dag ervoor heb ik al een andere activiteit. Die gaat inderdaad door en twee dingen achter elkaar red ik niet, vanwege mijn gezondheid. Ik vind het heel jammer, want ik heb goede herinneren aan de bijeenkomst van vorig jaar bij Madelief. Ik wens jullie allemaal een leuk contact met elkaar en vooral goed weer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juli 2013 Ja Dylan, dat was ook beetje mijn "probleem". Had liever direct kunnen zeggen IK KOM, maar hier hangt t af van "op reis". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fofies Geplaatst 10 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Mogguh joris, ik heb aangegeven dat het niet zeker is dat ik kom vanwege de aankomende bevalling v. Mijn dochter. De baby wordt eerder gehaal dus de onzekerheid over mijn komst is nog groter. Groetjessss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2013 Hoi Fofies, Dat is toch mooi nieuws!? Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt. Het zou leuk zijn als je erbij bent, en anders geniet van je kleinkind straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Ik hoop dat het goed gaat met de geboorte Fofies dan heb je met een vroege bevalling langer en eerder je kleinkind:heart: wij lopen niet weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 12 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2013 Het lijkt me leuk, maar het is ook altijd spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Buuf, lijkt me leuk om samen te rijden. Maar wat doe je toch moeilijk en maf over kunnen hoor! Zit je te wachten op dat je een reis kan winnen ofzo? Anders zit jij toch gewoon in M? Maf mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2013 Tja .. hangt af van moeder van zoon S. Hoederecht etc.. Moeilijk doen ook . (plan is drie weken zwarte zee, oekraine, roemenie) En ik moet 23 aug terug zijn om boekenlijst etc te halen voor nieuwe school K. Vandaar..... Maar idd! Samen rijden iag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden