VM1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 en natuurlijk een hele gelukkige verjaardag Alf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 DAGPACT RL Albert Lytse Tatum Acer miranda Nadia Goedemorgen. wat fijn om te lezen dat iedereen het zo naar zijn/haar zin heeft gehad op de meeting! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Lief Hotsje, lekker boos zijn! Je verwoord het goed! Beter boos dan aan de zuip. Ga zo door, post het van je af en laat on af en toe lekker lachen zoals jij dat zo goed kan! Ik ben net terug van de psycholoog en heb gelijk mijn laatste Librium opgehaald. Dan ben ik dus alco- en pillenvrij! De psycholoog was een aardige vent (kan ik maar beter zeggen want hij kent AdB, haha). Ik heb nu een tas vol schemaatjes die ik moet invullen en hij kwam met het briljante idee om in zijn bijzijn het telefoonnummer van de man waar ik altijd illegaal mijn pillen kocht uit mijn telefoon te halen. Gelijk gedaan Nu ben ik zo lang onderweg geweest (het OV, bah!) dat ik mijn werk niet meer haal, kon geen kwaad, ik stond toch extra ingedeeld. Ik moet zo namelijk naar de huisarts voor een vervelende stekende pijn in mijn heup waar ik nu al heel lang mee rondloop. Enne, ik mis idd nog een hoop Amsterdammers! Hoop niet dat iedereen last heeft van de kruiden net als Jane . Jane, sterkte met je kaak meisje! Doe je rustig aan, geniet van je dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hot, dank je, ik ben altijd heel blij met jouw bijdragen hier, je bent een aanwinst! Liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Neem je rust meis. Dat is belangrijk. Als de emoties te hoog worden en je bent moe, staat de fles gelijk een meter dichterbij. Balen van je man, gets, het houdt niet op. Sterkte! Ik kom net terug van de huisarts die het presteerde om een half uur te laat te zijn, ondanks dat ik de eerste middagpatiënt was. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten met een aanvraag voor een foto, dat is dan wel weer prettig, want toen ze even naar mijn heup keek bleek er een gigantische bloeduitstorting te zitten , zit die er al een maand en heb ik die niet gezien? Nu wachten tot manlief thuis komt en dan lekker kilometertjes gaan zwemmen in de plas! Hij met z'n flippers, anders houdt 'ie me niet bij en ik met een lekkere borstcrawl, ik moet nog een paar trainingen pakken voor de triatlon in Beesd. Nu ff bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Avond (denk ik toch ), Wijfke!!!!!!!!!! Ik ben een ENORME smartlappen FAN.. ECHT!! En le Soldat... tja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 (dat laatse stukske had niet gehoeven ma goed..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 ik had er nog een aantal mooie (echt mooie) maar ik zal maar stoppen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ik lig met hoofdpijn en nekpijn in bed, sinds gisternamiddag, én misselijk! Helaas, wss toch een zonnesteekje overgehouden van gisteren, dom, eigen schuld, ik bleef ook maar in die zon zitten. Naja, zal morgen wel over zijn... Ik zie scheel, ik ga weer terug naar m'n donkere kamertje, haha! Prettige avond alvast voor iedereen en tot latersss........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Nancy, Sterkte joh, Wat naar voor je. Genoeg water drinken nu he Hoop, voor je dat het morgen over is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije dag. Vanmiddag een verse pizza gehaald bij Appie, Straks nog wat verse basilicum, en ruccola erover Dat wordt smullen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hey Rapilos, Die heb ik net op (een halve dan) van de Appie, een nieuwe met zalm! mmm Ik dacht nog Nancy je zit wel volop in de zon Een kop hete thee is soms beter dan ijskoud drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hey lieve Nance! Sterkte joh, natte theedoek over je oogjes en je kussen iets hoger leggen. Hoop dat het een beetje rustig bij je thuis is! Eet smakelijk Rapi en Joris! Klinkt goed! Joris, ben je een beetje bijgekomen van je prestatie? Ik heb net een korte training in het meer achter de rug, wilde trainen op een snelle 500 meter. Ging aardig, maar was vooral lekker om me even af te reageren, want dat heb ik nu even nodig. Ben ongedurig en rusteloos en mijn man helpt niet echt door de hele dag door te gaan over verzekeringen en vervelende bromfietsers. Ik kan het me voorstellen maar mijn egoïsme wou dat hij het 5 minuutjes losliet. Nah, aan de kook dan maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hey Liesje, Misschien kun je een verzekering afsluiten van zoiets als "Klep dicht man!"-verzekering Ben nog niet helemaal bijgekomen. Vanavond maar lekker voor de buis blijven hangen en weer vroeg m'n mandje in. Morgen weer vroege dienst. Overigens vandaag lekker gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Joris, Is dat even toevallig, Ik heb de pizza, met mozarella, en zongedroogde tomaatjes. Maar jij bent wel bescheiden hoor, met een halve.. Ik heb een hele op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Wat zeg je nou So What? Ga je je hondjes weggeven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Oke, Sowhat, schrok al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Bollie, Gaan we nog goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ja hoor lieverd hier gaat het prima, en bij jou? Gaat het nog makkelijk of heb je nog moeilijke momenten gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Gaat goed hoor bol, Alleen vanmiddag om een uur of 4, ineens even de gedachte; oh, even een lekker flesje kopen. gedachte meteen verdrongen natuurlijk Nu,is het weer weg gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Nancy:heart: waarom kwam je dan ook niet op het muurtje zitten bij ons? Daar was schaduw. Het spijt me voor je, want toen ik daar voor het eerst zat dacht ik nog bij mezelf, terwijl ik jullie zag praten, tja zo mis je eigenlijk ook wel veel. Ik heb wel van je genoten, sterkte en beterschap meissie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Hoi allemaal, Mijn hoofd loopt nog een beetje om van gisteren, heb vannacht nauwelijks geslapen. Ik heb gepraat ja, en ze hebben ook gepraat, jullie zijn toch een stukkie virtueel familie. En dan is het ineens of je zus of je broer naast je zit. God wat ben ik toch steeds begaan met iedereen. Wijfie moest even plassen maar had niks gezegd. Weg Wijfie, paniek bij mij Ik vraag waar is Wijfie? Niemand wist het. Toen ben ik toch maar gaan lopen richting toilet. Ja daar kwam ze aanlopen, onschuldig als wat. Ik weer opgelucht natuurlijk dat ik haar zag. Je bent nooit buitengesloten geweest Wijfie:heart: Je bent een toppertje, helemaal toen je loslippig werd op het muurtje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Sow:heart: Ik vind jou ook zooooo fijn, dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 ha die frummertjes mijn kaak mag morgenvroeg meteen op de foto en dan zien we wel wat het wordt. hoe dan ook, het moet toch gebeuren. Ik heb verder de hele middag op het strand gezeten (what's new?) en net pas thuis gegeten zalm met spek omwikkeld, gebakken aard. en courgette met knoflook gesmoord, binnen 10 min klaar en heerlijk. Vindt ook dat kat die nu mijn bord aflikt. Wijfie laat je man alsjeblieft klagen, ik lijd met hem mee, en dat tegen de katten zeggen helpy ook zo weinig. wees maar oprecht blij dat je het niet zelf voelt. Al is aanzien ook niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden