Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen luitjes.

Het is donker hier. Het waait en het is koel.

Lekker alles open nu zodat de boel eens goed kan doorwaaien.

Maar er is geen drup regen gevallen, het het idee dat alles rakelings langs ons heen is gegaan.

Straks toch maar even sproeien dan.

Koffie staat door te lopen inmiddels en de thee staat te trekken.

Kortom: de dag kan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lees een hele hoop enthousiaste verhalen weer over eergisteren, leuk.

Tatum straks op vakantie, als je nog even een blik werpt hier Tatum: Ik hoop dat je een heeeeeerlijke vakantie zult hebben.

Marika heeft werk gevonden, heerlijk meis.

Hoop dat je het er naar je zin zult hebben.

Zo, ik ga sproeien, volgens buienradar gaat er voorlopig geen regen vallen hier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohoh, zie je berichtjes nu pas A....

Vroeg me ook al af waar je bleef, hihi.

Was nog even een mail aan het versturen aan mijn broer....

Maar ik hoop toch dat we nog wat mooi weer krijgen hoor.

Heb mijn hele vakantie nog tegoed:P

Hittegolf liever niet, dan ga ik graag naar kantoor in de airco zitten... maar een graadje of 21 met een zonnetje er bij.... daar teken ik voor.

Zo, en nu echt weg hier,

fijne dag hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal:sun:

Vonnie morgen zou het gaan regenen dus doe geen moeite met sproeien. Heb je geen kater die dat voor je doet?:P

Sowhat ik ben zo benieuwd hoe het nu gaat aflopen met die diertjes, vooral die ouwe. Heb daar gisterenavond in bed nog aan liggen denken. Hoop echt dat je iets vind hoor, anders moeten we het er toch maar eens over hebben om die kleintjes hier te krijgen.;)

Ik word om 11.00 gehaald om een dagje naar mijn nichtje te gaan. Zie m'n broer en schoonzus dan ook.

Wat hebben we het goed hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sproetje heb de d.d. van gisterenavond nog even gelezen.

Misschien is die persoon wel heel erg jaloers omdat jij zo hard groeit en op een goeie manier met je gevoelens om gaat. Weet jij veel? Gewoon zo door blijven gaan hoor, ik vind je een wereldwijfie.:sun::heart:

Jane heel veel sterkte dadelijk met je kaak. Hoop dat ze het nu zo kunnen behandelen dat je er geen last meer van hebt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!

Zoooo, ik heb uitgeslapen, wel veel wakker geweest van regen onweer muggen en een deken die eroperaferoperaf moest...

Eerst maar een bakkie van Von, die zijn altijd zo lekker!

Ap, ik drink veel cola, ben ik dan colatisch? Ik vind hem iig hilarisch, leuk!

Ik heb net gisteren ook nog even doorgelezen en voelde me bijna schuldig dat ik vroeger weg ben gegaan en dat ik vroeg ben gaan slapen, waarom raas ik altijd overal als eerste doorheen :P

Vandaag geen miepmiepzoef modus. De pijn is te erg, dus een ibuprofen en lekker koel bij het open raam liggen.

Ga goed lieverds

PS Bol! De recepten! Ik heb met mijn peut afsgesproken dat ik bij een week droog gevulde eieren mag maken! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha, Nadia, mooi verwoord.

Hots, mss is je hart van beton af en toe, maar warm blijft 'ie altijd :heart:

Gelukkig maar Jane, enne, een wortelkanaal behandeling vind ik al erg genoeg, ik benijd jullie niet Jane en J (van Wijfie). Brrr, tandarts!

Wijfie, ik vind je prachtig! :present: En ik vind veel herkenning in je verhaal. Dankzij de meeting weet ik hoe goed lotgenoten contact me doet en ga ik vanaf donderdag (of mss volgende week donderdag, weet niet of ik a.s. al kan) naar NA meetings, waar ook alci's zitten. Je gaat goed dame, je bent een kanjer! :present:

Ik heb net even bijgepraat met mijn vader, ze zijn net terug van vakantie en hij is even een bakkie komen doen. Lekker even een wandelingetje gemaakt. Nu weer lekker chillen. Lekker, zo'n dagje! Voel me goed!

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk dat jullie een meeting hebben gehad.. wie weet kom ik ook wel eens.. beloof echter niks.

Het is hier heerlijk weer.. morgen krijgen wij een gast en heb ik een drukke workshop.. normaal gesproken een dag met veel wijn.

Ik neem maar lekker cola light en pepsils o i d mee voor mij zelf.

Ook probeer ik het niet te stressig te maken... houd gewoon een lekker middagslaapje en ipv veel te koken, nu maar eens gemakkelijk.

soms vind ik dat best wel moeilijk.

Fijne dag iedereen, geniet er van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môin,

Wijfie, wat heb je dat mooi en voor zover ik kan beoordelen ook treffend omschreven!

Je nieuwe ik, of eigenlijk je oude, opnieuw ontdekte ik, past je ook veel beter. Het feit dat een meeting, ook al was het maar een heel klein beetje, aan zo'n stukje groei kan bijdragen, maakt het al meer dan de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...