Spring naar bijdragen

Woensdag 7 augustus

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Herken ik wel wat van Marika.

Hoe vaak ik niet van tevoren een eind heb gereden om te kijken waar een afspraak voor mijn werk was. Gelukkig heb ik tegenwoordig een Tomtom, is toch wat handiger :) Vind een eerste ontmoeting ook altijd nog spannend/eng.

Ik ga afsluiten.

Spud, nog een knuf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud en Marika :heart:

Lieve Spud, wat erg! Heb er geen woorden voor! Heel knap dat je niet gaat roken en drinken, kom hier maar veel, PBen mag ook altijd he lieverd!

Ik ben net terug van de training en ga nu even douchen en dan naar bed. Ben niet tevreden over de training, was lang niet zwaar genoeg. Heb nog veels te veel energie.

Love you!

:present:

PS; Droog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik wel Marika, maar kan het niet hebben nu.

Trouwens je weet toch dat dit forum een behoorlijke kus en knuffelclub kan zijn? Ik ben echt niet de enige hoor.

Nu weet ik niet goed meer hoe ik op jou moer reageren. Wil het graag goed doen, waar je baat bij hebt. Maar ik denk dat je zelf idd ook nog wat werk te verzetten hebt, net zo hard als ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen hier,

2 weken geleden ben ik opeens afgehaakt. Dat is niet netjes.

Ik wi ldit even uitleggen, omdat ik hier nog niet klaar ben en nog maar net begin!

Mijn internet deed het niet meer daar wij naar een ander huisje gingen op een andere plek. Ik had nog wel kunnen inloggen af en toe via mijn telefoon, maar omdat ik teleurgesteld was in mijzelf vond ik dat ik maar even eerst weer moest stoppen.

Deels is dit gelukt de afgelopen 2 weken, deels ook niet. Ik maak kleine stappen.

Wel ben ik inmiddels begonnen met de internet behandeling. Opgeven ga ik niet. Teleurgesteld in mezelf ben ik nog heel vaak!

Deze periode is voor mij ook wat druk en hectisch; de kinderen hebben vakantie en de dagen zijn vol. Toch ga ik proberen vaker te schrijven.

De behandeling daar kijk ik naar uit. Omdat ik het zie als een kas.

Ik wil jullie bedanken voor de steun die jullie mij tijdens mijn korte tijd hier al hebben gegeven en nogmaals mijn excuus maken voor het plots stoppen met schrijven.

Stella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, mariska. Natuurlijk gewoon een chat met mensen die je niet kent. Daar heb je gelijk in. Anderzijds zijn het ook mensen die mij niet kennen en toch ook de moeite nemen te reageren.

Vind het dan wel zo netjes even terug te komen op mijn abrupte stop hier.

en dank je! ik hoop ook dat het mij eens een keertje gaat lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Net in een sneltreinvaart de lange dagdraad doorgelezen, maar het is teveel om op te reageren. Ons nichtje logeert hier nog en gaat morgen weer naar huis. Vandaag hebben we 3D kattenplaatjes geknipt, want ze is helemaal gek van katten. We waren bij de buurvrouw die ook een echte kat heeft, dus ze wisselde de plaatjes af met het echte werk. Vanavond pannenkoeken gegeten op zo'n pannenkoekenschip als besluit!

Ik loop, zoals te verwachten valt, op mijn tandvlees, maar het is een schat en ik heb het er graag voor over.

Voor alle mensen die het moeilijk hebben (bijv. Spud, Snoepje, Wijfie) veel sterkte gewenst en binnenkort reageer ik weer uitgebreider. Ik heb het vandaag weer droog gehouden.

Welterusten,

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...