rapilos Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Originally posted by: wijfieRapilos: we moeten afwachten tot woensdag. Er is een stukje weefsel uit zijn kaak gesneden en dat moet onderzocht worden...Even spannend dus.Tsja, het gaat met m'n man dus niet echt goed, maar dat gaat het een hele tijd al niet..quote> Ja, wijfie,dat begreep ik al.Vroeg me alleen af, hoe het vandaag met hem ging.En, zoals Bol, dus net al vroeg, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Wat heb je allemaal gedaan SoWhat, dat je zo uitgeteld bent. En dat nog wel in het weekeinde:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Rust lekker uit sowhat, Als je er maar een voldaan gevoel over hebt he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik ben ook blij voor je meid. Ja zorgen kun je bijna niet weg nemen hé, en het is ook een heel akelig iets als iemand een dikke opgezette kaak heeft, zeker als die persoon al wat ouder is, ik zou me ook zorgen maken hoor das heel menselijk. Er over praten of hier schrijven hielp mij altijd heel erg goed, ik deelde mijn gevoelens. Kon vaak toch, soms na lang na denken heel duielijk mijn gevoelens opschrijven hier, en dat hielp echt;) Ik hoop dat je een beetje redelijk kunt slapen deze dagen want anders werkt dat ook nog tegen. Je man zelf hoe is hij nu? Heeft hij nog veel pijn of is dat nu minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Hoe denkt hij er zelf over Wijfie? maakt hij zich ook grote zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik zie je graag Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Goeienavond Soms effe kiekeboeën Lees doorgaans niet veel Hier lijkt de rust weder te keren Das voor mij meestal een goed ding... Alvast aan het nadenken voor aankomende winter Wat zoal te gaan doen Effe laten bezinken Voor nu genoeg nog op de rol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ga afsluiten, Welterusten voor straks, Houd je taai wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 11 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Hi Marjo, fijn je weer even te lezen! Ik voelde me vandaag niet zo prettig op het forum, dus heb me een beetje afzijdig gehouden, ook omdat ik zelf een hele goeie dag heb gehad. Niks persoonlijks en ik denk aan jullie allemaal hoor! Wijfie, lieverd, ik denk dat we beiden wat anders bedoelen, ik begrijp de DD van gisteren sowieso niet zo goed. Bij mij ging het over die korte post over iets niet geloven. Maar mss heb ik het helemaal verkeerd begrepen, sorry daarvoor dan Ik lig in bedje, voel nu een dipje aankomen en moet er morgen vroeg uit om de reis naar mijn psycholoog af te leggen. Ik heb het nog steeds droog gehouden, nu alweer 10 dagen! De tijd gaat snel! Maar ik heb nog nooit zoveel stokken achter de deur gehad als nu. Welterusten kanjers, keep it cool, nice and dry! PS Jopie, heb je mijn PB gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Buufke... volgende week zijn we twee weken weg, maar verder.. ge weet hé.. Hots, ik hou van jouw "overschouwingen" Hannah... je weet... Verder ben ik te moe om te reageren. We vertrekken volgende week voor twee weken "op fenasje", dus ik wil fris en monter kunnen vertrekken. Laatste dagen waren nog al vermoeiend. Met een max van 11 jongens in huis... Dusssssssssssssss slaap lekker! (ik zou kunnen afsluiten met een hele goeie van Jiskefet, ma tja...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 truste allemaal:lips: Ik ga ook naar bed tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 en voor al mijn Friese vrienden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 En nu afsluiten! Anders moet ik hier "vertrekken" wegens het plaatsen van linkjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Tssssss... en da's de enige video van de 6 waarbij ik weer dit krijg: "Deze video is niet beschikbaar in Duitsland omdat deze muziek kan bevatten waarvoor GEMA de respectieve muziekrechten niet heeft verleend." Snik.. de tweede ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 ik ga de zomergastenfilm een kans geven en als het niks is lekker met boek onder zeil slaap lekker frummers:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik heb zitten kijken naar Zomergasten! Die mevrouw sprak heel snel, dus je moest er wel je hersens bijhouden. Ik ben er moe van. @ RL: morgen succes bij de psycholoog. @ Wijfie: sterkte voor je man en jezelf. @ Sowhat: ik hoop dat je lekker zult slapen na al die fysieke arbeid! Over het algemeen vind ik het niet helpend om het vandaag over de draad van gisteren te hebben, ook al deed ik er zelf aan mee. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad. Morgen beginnen we allemaal weer aan een nieuwe week, met frisse moed! Slaap lekker. Ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 thnx:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Sweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden