Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen A3 en Vonnie.

Lekker joh een weekje bergen. Ga je je bergschoenen aantrekken?

Heb ik ook een keer gedaan samen met J. In het begin liep ik heel hard en J. waarschuwde mij dat ik het rustigaan moest doen, maar nee hoor.

5 min. daarna liep hij een stuk verder dan ik, en kwaad dat ik was zeg. Hij was 13 jaar ouder dan ik:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Bol....

Kijk, dat bedoel ik nou: zag het berichtje van Adrie over vakantie en het schiet er gewoon bij in om ff te reageren..

Lekker A3, inderdaad om naar uit te kijken... maar doe mij de bossen maar, ik krijg al hoogtevrees op een vluchtheuvel:P

En nu echt richting werk luitjes.

Mooie dag..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja A3 J. was een doorgewinterde urentegendebergoploper. Ik heb een pest hekel aan lopen, zeker als er geen doel is, dan vind ik het helemaal nutteloos. Wel als ze zouden zeggen, boven op die berg zijn mooie stenen te vinden of zo.;)

Maar heerlijk voor je joh. Hopelijk heb je dan ook nog een beetje lekker weer, want met een paraplu de bergen in, is ook weer zo wat.:)

Werk ze Vonnie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen kanjers!

Net wakker en eerst maar even koffie genomen, thanx Von!

A3, wat heerlijk, de bergen! Ik vind het heerlijk om daar te rennen/wandelen/racefietsen.

Geniet maar van het voorgenieten!

Hey Bol en AR!

Bol, jij en alle anderen nog bedankt voor het reageren en meedenken gisteren. Onwijs lief! Ik lees de berichtjes nu pas, ben bewust even weg gebleven, het begon me even te duizelen. Als ik er aan toe ben vertel ik nog wel wat er aan de hand was. Ik heb het iig droog gehouden en mijn man was de hele avond bij me.

Nog ff een bakkie, slaap nog half!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge Nikky!

Haaaai lieve Bol! Ik heb gewoon echt een mega rotdag gehad gisteren. Maar dat was gisteren en ik moet weer verder. Nu voel ik me rustig, lig nog lekker op bed met een bakkie. Moet pas om half 11 de bus hebben.

Moet nog wel achter de konten van de hulpverlening aanrennen aangezien ik gisteren nooit ben terug gebeld door de arts (lang verhaal). Bezorgt me veel stress. Anyway, het is nog geen 9 uur... ;)

Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend hé als je je zo rot voelt R.L. en mensen houden zich dan niet aan hun afspraken. Het maakt je dan nog onzekerder.

Hier gaat het prima hoor, vandaag mijn tabaksplanten ontbladeren. Die moet ik dan op gaan hangen en kijken wat dat opleverd. Het is een hele hoop werk maar ik ben zo benieuwd wat het eindresultaat is.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Joris! Zou dat zijn waarom ik onrustiger ben? De herfst in aantocht... Vitamine gebrek kan het bij mij niet zijn, want ik slik en eet me ongans aan gezond eten en vitamines.

Aanrader: Slik extra vit. D. Dat ben ik ook gaan doen en helpt echt. En houdt uiteraard je vit. B12 en thiamine op peil.

Sterkte man, je weet mijn telefoon te vinden he?

Hi Acer en Jane!

Ik neem mijn laatste slok koffie en ben weg. Tot later kanjers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is wel Wijfie. Heb vorig jaar zaadjes gekocht, die gezaaid en tot planten laten uitgroeien tot zo'n 1.80 cm. De onderste bladeren er nu afgehaald, de steel geplet en nu ga ik ze hangen. Een plant laat ik staan en als de bloem uitgebloeid is komen er zaadjes in die ik weer kan gebruiken voor het volgend jaar. Leuk hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd Agnieta! Zo is het! :present:

Ik ben heerlijk in mijn eentje de stad in getrokken om een nieuwe (gratis!) foon op te halen loop er nog enorm mee te zooien, maar ben helemaal gelukkig, niet alleen met mijn foon, maar ook omdat ik zelfstandig de reis heb afgelegd en ook nog een mooi koopje vond voor nieuwe laarzen, ze zijn echt stoer!

Nu bankhangen, ben bijna 4 uur onderweg geweest!

Ga goed allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Ik ben al de hele dag op pad. :)

Ik wilde vanmiddag een kg Sperziebonen halen bij de Bonusknaller, maar de Sperziebonen waren op. :( Gelukkig heb ik een tegoedbon meegekregen en kan ik het morgen alsnog halen, maar wel jammer want ik had echt zin in Sperziebonen. Mijn diepvries ook. ;) Nu wordt het courgette. :)

Mijn moeder is vandaag jarig. Maar ik voel me te gekwetst om haar te feliciteren. En dan is het contact weer voorbij. Hoe een moeder en dochter, ooit zulke goede vriendinnen, uit elkaar kunnen groeien. Met dank aan de liefde. Geweldig.

Nou ja, dat was mijn bijdrage weer van de dag. Denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meen je dat echt Agnieta? Dat je slechtste dag droog nog altijd

beter is dan je beste toen je dronk?

Ik ben een beetje in de recalcitrante modus soms de laatste tijd,

dus hou hier wijselijk mijn mond. Maar hier ga ik toch even op in.

Ik heb gelukkig toch ook goede herinneringen aan de tijden

dat ik veel dronk. Nog steeds. Ik heb hele leuke dingen gedaan,

reizen, maar vooral ook mijn werk. Daar ben ik nog steeds trots op.

Het ligt voor mij veel genuanceerder.

Als ik het in de loop der tijd bekijk zie ik dat het drinken op mij

een negatieve invloed heeft gehad. Het was een dalende trend.

Ik kon steeds moeilijker genieten van mijn leven. En liet een aan-

tal zaken op zijn beloop.

Sinds ik gestopt ben is er voor mij de ruimte gekomen om mijn leven

weer op te pakken. Dat gaat niet van de ene op de andere dag. Ik

had op een aantal vlakken er echt een potje van gemaakt en dat

merk ik nu nog steeds. Wat betreft werk, wat betreft schulden. Daar

ben ik nog steeds niet mee klaar. Maar er gebeurd wat. Er zit

een stijgende lijn in. En daar ben ik erg blij mee. Ik kan mezelf

nu recht in ogen kijken.

Zeker wat betreft werk, heb ik veel leukere dingen gedaan, dan ik nu

doe. Ik heb er wel vertrouwen in hoor dat ook daar nog weer voor-

uitgang komt. Maar nu is het even niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, alles draait altijd om mijn moeder. Toen ik in 2008 vroeg om me even met rust te laten, even mijn draai te vinden in mijn eigen huis, in mijn eigen leven, draaide ze het om en zei ze dat ze een slechte moeder was, omdat ik niets met haar wilde doen. Pas in 2010, toen ik haar uit mijn leven zette om dezelfde reden, snapte ze pas wat ik al die tijd had bedoeld. Ik heb haar ook gezegd dat als ik rust genoeg had gevonden, mezelf had gevonden, dat ik weer contact op zou nemen. Dat heb ik nu meerdere malen gedaan en dan is het net alsof ik haar gisteren heb gesproken, maar vervolgens laat ze me compleet links liggen.

En dat is prima. Als dat haar keuze is. Haar keuze om te leven zonder dochter, dan moet ze dat doen. Maar ik weet niet of ik het zo prima vind om zonder moeder te leven. Ik hoef niet meer terug naar wat er ooit was, maar los contact zou wel goed zijn. Dat ze mij ook eens belt om te vragen hoe het gaat. Ik weet nu al wat ze zegt:"De bal ligt bij jou". Die domme bal ligt al mijn hele leven bij mij. Zo frustrerend. Want als je de bal bij een ander laat liggen, dan hoef je ook nooit verantwoordelijkheid te nemen.

Zoooo, lichte frustratie. Sorry. Ik ben er heel trots op dat ik een jonge moeder heb. Dat toen ik 16 was mijn moeder zich nog in de pubertijd kon inleven. Maar ik heb nu steeds meer het idee dat ze te jong moeder is geworden, omdat ze een heel deel van 'kinderlijke' leven heeft gemist en dat nu probeert in te halen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, ik zie het, het is de dag van de linkshandigen. Vandaar

dat er even niets uit mijn handen komt. Dan laat ik het er ook

maar bij voor vandaag. Het gereedschap gaat de koffer in

en dan ga ik eens lekker koken. (als dat maar wel lukt dan)

En daarna de film The Cloud Atlas. Schijnt erg goed te zijn

heb ik gehoord. Daar kan in ieder geval niet veel mee

fout gaan.

Alvast eet smakelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...