BamBam Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Dylan, trouwen is leuk! En niets is voor eeuwig. Maar daar houd ik me helemaal niet mee bezig. Ik ben twee x getrouwd, nu nog steeds met de tweede en heb beide keren een groot feest gegeven. Geweldig. Ik ga wel voor de eeuwigheid met de ander maar ja, ik kan vandaag maar nauwelijks overzien dus ja... En het is idd handig voor alle officiële regelzaken maar dat is het niet alleen. ten overstaan van al mn familie, vriendinnen vrienden etc mn liefde uitspreken vind ik iets heel moois hebben. Wat niet wil zeggen dat een mens daar speciaal voor moet trouwen natuurlijk. Om maar zo even in een gesprek te springen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Jen, het eerste is met een eenvoudig testament te voorkomen. (En desgewenst ook weer makkelijk te wijzigen). Voor een samenlevingscontract hoef je niet te trouwen. Blijft: "Totaal irrationele romantiek." En dat vind ik eigenlijk een prima antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Originally posted by: BamBamEn het is idd handig voor alle officiële regelzaken maar dat is het niet alleen. ten overstaan van al mn familie, vriendinnen vrienden etc mn liefde uitspreken vind ik iets heel moois hebben.quote> Vind ik ook BamBam. Het was voor mij ook een heel mooie ervaring om te merken dat mijn schoonouders zo blij waren/zijn. Mijn eigen ouders leven jammer genoeg niet meer (dit is zo'n moment waarop ik ze erg mis).Voor mij is het ook alweer mijn tweede huwelijk. Nu verliep mijn scheiding heel soepel en in wederzijdse toestemming. Raar maar waar: mijn ex komt met zijn vriendin naar ons tuinfeestje, wij gaan volgend jaar naar zijn trouwfeest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Pecies; totale irrationele romantiek. Ik vind goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 En BamBam, voor officiële regelzaken is het juist erg ongeschikt. De rest kan ook met een gewoon feestje geregeld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Dat staat in mijn TV gids aak ik heb nog nooit een kuifje gelezen en snapte al nooit waarom Haddock hier captain werd genoemd; nu weet ik ineens wat meer van je Had:D grappig; je bent best een lieverd, ha ha en hoort in elk geval bij de good guys Ik vind het ook leuk Aak, heb wat gemist vroeger blijkbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Das toch geweldig Jen dat jullie dat samen zo hebben weten op te lossen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 heb je nog nuchtere bruidsmeisjes nodig Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Haha jane. Is dat niet iets Amerikaans? Bij ons zijn bruidsmeisjes kindjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hallo allemaal! Even voordat ik ga slapen (na een heftige CA meeting): Roofbouw, okee, dat geef ik toe. Wat dat betreft ben ik niet goed bezig. Maar zien jullie dan niet dan de andere kanten? Meetings, lotgenotencontact, het programma, bijna een maand droog. Daarnaast de positieve adviezen die ik probeer te geven (waar niet tot nauwelijks op gereageerd wordt, maar dat kan mijn onzekerheid zijn). Roofbouw is daar geen reden voor. Ik ben bang. Droog, Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 R.L. Roofbouw? Bedoel je op je lichaam? En waar ben je nu bang voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hoi, Liesje, de meeting viel zeker niet mee hè. Wat zijn nu 12 stappen voor jou. Dan de achste triathlon, het echte werk. Hoewel, een leven lang 12 stappen herhalen kom je ook ver mee. Doe eens rustig aan verdikkeme. Eerdaags blijf je erin! Weg zijn dan de positieve adviezen. EASY DOES IT. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Liesje natuurlijk worden je goede dingen gelezen en je bent als een klein kindje op zoek naar komplimentjes vertederend, dat wel. Maar je bent ook volwassen, toch? Van de andere (negatieve?) dingen heb je te leren, wat goed gaat gaat al goed. Dus lees de adviezen en doe ermee wat bij jou past. Dan groei je. en droog!!! bravo Lies:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 ik had de indruk dat Lies dat denkt dat we alleen de negatieve dingen benadrukken Aak maar dat lijkt misschien maar zo. En soms krijgen we hier op één posting wel veel reacties, dus als die allemaal dezelfde kant op gaan, dan kan dat wat (te) veel zijn. Maar goed, selectief zijn is wat bij je past dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inkiepinkie Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Droog naar bed Gr. Inkiepinkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Trusten Inkie. Jane heb jij wel eens gehoord van Surinaamse kruidenboter? Dat zij Sur. kruiden. Veel knoflook, uien mosterdpoeder door elkaar en dan zitten er nog wat vreemde kruiden door. Geen boter, maar je kan er wel heelrijke knoflookboter van maken. Lekker joh. Heb vandaag een potje gekocht. Harstikke goedkoop. Ga nu op internet nog meer bestellen want ze hebben nog Caribische kruiden, en nog meer. Mensen trusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 nee Bol nooit van gehoord maar klinkt wel lekker. Roti, is mijn Surinaamse favoriet:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Goedenavond frummers, Ik heb ook genoten van Kuifje. Wel gek om de namen die ik in het Nederlands en het Frans ken, nu in het Engels te horen. Bobby heet Snowy bijv. Het is de eerste tekenfilm van Kuifje, gemaakt door Steven Spielberg. @ Jane ik moest wel lachen dat je nog nooit van captain Haddock had gehoord! @ Inkie: goed gedaan. Weer een droge dag. @ Jootje: kan je niet thuisblijven, of 's middags naar de kermis gaan? Mocht je per se toch willen, dan in ieder geval tevoren genoeg eten en gezond drinken! Misschien hebben ze wel alc. vrij bier? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 @ Marika: hebben jullie geen wijkagent of buurtregisseur die je kunt benaderen? Waarschijnlijk schoot hij met een luchtbuks of zo? Toch gevaarlijk! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Het blijft stil hier. Welterusten allemaal. Ik heb het droog gehouden. Tot morgen. Ik ga weer lopen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 voor Lies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Hier ook weer een droogmelding:) Slaap lekker en sweat dreams:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 IK meld me droog af. Welterusten allemaal. Lytse Liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 Vreemde buurman Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2013 spuiten klinkt heftiger dan snuiven he Marika Maar 'k geloof dat heroïne logischer is als voorbeeld dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden