AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Wijfie:heart: ppppffff Wanneer komt een zieke nou nog op de eerste plaats? Beter voor hem daar toch? nu weer kwakkelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ik heb echt heerlijk gegeten bij de chinees, sorry heb geen sinas genomen, maar bitter lemon. Mijn schoonouders namen het ook, ja ook lekker, doe maar dan. W nam cola. Ben aan het chatten met schoonzus. Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ja Agnieta:heart: Ik heb je gelezen, vergeet 14 dagen voor mij alsjeblieft. Ik gun het jou net zo als mij. In 2009 was ik blij met iedere dag. Kreeg felicitatie`s na een week wat me goed deed, vervolgens een maand (dat duurde al lang) vervolgens duurde het nog langer. Ik beloof je dat 26 08 de laatste keer is dat ik verander, maar weet dat het ook mijn stok is, op de manier dat ik het doe. Help mij ook dat ik samen met je wil, ik geef je geen vrijbrief, hou je bij de les. Ik gun het ons, trek je niet op aan mij, kan niet, heb al zo vaak gefaald na maart 2010. Ik wil de wil weer en die krijg ik met jou. Gun me mijn manier, maar beloofd is beloofd, vanaf 26 08 2013 ben ik nuchter. Love ye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Goede avond, ik heb nog heel erg veel bij te lezen maar hier ben ik dus terug..... Verder lees ik de rest morgen nog. Slaap lekker! Ik heb jullie gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dag allemaal, Ik kom me even droog afmelden en lees het verhaal van Wijfie! Meid toch! Wat een ellende! Morgenavond hem dan maar weer wegbrengen. Ik hoop dat je vannacht toch nog een beetje zult kunnen slapen. Veel sterkte. Welterusten en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Oh ja, moet ik weer door iemand anders er aan herinnerd worden. Dat droog afmelden. Bij deze dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 getverdegetver wat heb ik net een rotfilm zitten kijken! over pestende pubers die elkaar uiteindelijk overhoop schieten. bah! even een goedgezind forum opzoeken dan maar hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Dan heb je in elk geval al het geluk dat er nog mensen wakker zijn Nadia. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 ja, ik kwam me natuurlijk ook nog afmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Ik heb die film ook gezien nadia erg indrukwekkend en helaas herkenbaar deels. pesten is oorlog in het klein zonder winnaars altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Heeee VM, Iemand had verteld dat je een eeuwige ban had! Niet dus, gelukkig. Welkom terug. @ Aggie: fijn dat je zoon morgen komt. Daarna trek hebben mag, zolang je maar niet drinkt! Sterk zijn hoor! Nu ga ik echt weg. Was nog even bij wie is wie aan het schrijven. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 ha die Nien fijne vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 jane, ik word daar zo vreselijk boos om! dat had die filmmaker dus goed gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 boos betekent actie meis geen slachtoffer dus jammer dat die vader niet hielp echt dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Agnieta, ik ben er al wat langer mee bezig. weet eigenlijk best goed wat ik moet doen. alleen jammer dat ik zo'n tegenstrijdig karaktertje heb a. ik heb niks in huis b. mijn grootste trek zit rond 5 uur, na het avondeten is 'ie vrijwel altijd weg c. ik heb mijn lievelingsthee (appel) en een stukje chocola weggewerkt d. ik stond op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 jane, mijn zoon zat er (gedeeltelijk) bij en die werd nog kwaaier op die vader dan op die jongens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 ik begrijp die vader helaas wel maar keur niet goed dat hij niet ingreep hij dacht zoon te helpen door hem zijn eigen boontjes te laten doppen en dat deed zoon dus uiteindelijk. om te huilen dus. ik kan je ook BenX aanraden soortgelijk thema waar gebeurd ook dat nog. slaap lekker nadia en de andere frummers ook lekker koese:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Nachtwacht Nog effe, dan naar bed Morgen nog, dan actie Zal me benieuwen acclimatiseren dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 jij ook welterusten! iedereen, trouwens. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 is het tegenwoordig gewoonte "droog" te melden of mag je dat ook anders zien als "helder" dat kan ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Droog is droog Marjo, maar dat lijkt me helder Het gaat om de dagpacters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Psies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 mar dan oars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 Verdorie, wat doe ik hier eigenlijk nog. Moet vroeg weer op dus trusten nachtbrakers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2013 is net wat je wilt of verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden