VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goede morgen, feliciteren deed ik gisteren al. Was ik een heel verhaal op de dierendraad aan het schrijven , heeft de kleinste "vergeten" de laptop op te laden, alles weg dus; Sebiet op te nieuw dan maar. Ja Aaaaaaaaaaaaaaak waar zit ge???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: AgnietaGoedemorgen, Jen; Van harte gefeliciteerd:present:DAGPACT: Miranda Lies Albert Lytse Kunsie Nadia Acer Agnietaquote> Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ha Jopie, DE Jopie? Ik kom weer eens hier schrijven na een HELE lange tijd. En dan eens bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ja nu wel weer goed, heftige tijd achter de rug. Ben nu met refusal bezig. Bevalt me goed en hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ik moet nu plots weg, kom later terug Jopie, dan lees ik het nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 tussen het "aanrecht" door (jaja aak, ik heb ook een heeeeeeeeeeeel lastig aanrecht), kom ik ff zeggen toch gerechtigheid dan.... en tja, wraak is zoet zeggen ze wel eens maar ik zou toch ook een gevulde bankrekening verkiezen. Ook eens met Jopie, A drie ik word ook altijd blij van jouw postings. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Lies in da house! Allereerst, Aak, fijn je te horen en fijn dat het recht heeft zegen gevierd! Jammer dat je niet veel overhoudt, maar je hebt je gelijk en dat is toch super, en verdiend! Ik moest zo lachen om jullie berichtjes van vanmorgen, jammer dat ik niet op AdB kon bij die sportarts, had hij zich rot gelachen! Ja, ik heb dus idd overwogen om te gaan rennen, maar het is een end en mijn heup doet toch nog ietelpietsel pijn na mijn klaar-over acties van gisterenavond. Resutaat: Een preek die ruim drie kwartier in beslag nam, scheurtje in de aanhechting van mijn schuine buikspieren naar mijn heup. Gelukkig mag ik wel sporten, maar liever niet hardlopen. Maar hij kon het me niet verbieden, vertrouwde op mijn eigen volwassen inzicht, hahahaha, grapjas. Ik krijg iig shockwavetherapie, als ik het kan betalen, want ik ben door mijn verzekering heen. Vraagje, van mijn man mag ik die shockwave niet, vanwege het geld. Terwijl het van de sportarts moet. Mag ik nu boos op hem zijn? (Ik snap hem trouwens wel, weer iets wat erbij komt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goedemorgen Jen, van harte gefeliciteerd! Kan iemand me op het dagpact zetten? De quote knop werkt op een of ander manier niet om mijn naam erbij te zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hier nog eentje dat pauzeert van de aanrechttaken. Allemaal bedankt voor de gelukwensen, da's fijn, het verzacht de pil. @A3, het is een van mijn lievelingsgedichten. Het omschrijft wat mij betreft heel goed het gevoel dat ik ooit ook had bij het verlies van een dierbare. @Akelei, 'k zou zeggen, gefeliciteerd, al heb je dan wrange gevoelens. @Lies, wat is shokwavetherapie? Zo, deze volwassene (ahum, welk kind in mij A3, er zit niks anders dan kind in mij) begeeft zich weer naar de keuken. Straks even mijn nieuwe veldlijn uitproberen op onze felle, daar kijk ik naar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Nah Jopske, is wel lekker, ff gooien met huisraad enzo... Maar dat heeft hij dan ook weer net niet verdiend... Ik laat het maar zo. Jenneke: Ik heb geen flauw idee! :$ Iets met schokken ofzo? (En zwaaien ) Eerst maar even schriftelijk en in drievoud toestemming vragen aan mijn man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Akkie ondanks dat het niet zo uitgepakt is zoals je graag zou willen, weet je nu waar je aan toe bent, en dat zal toch een stuk rust geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jane Hij zal vast in je hart zijn eigen plekje houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 even snel kleine anecdote delen. Zoon gaat dus nu naar "grote" school... juf geschiedenis (heeeeuule oude dame zegt em) was al direct boos op hem omdat zijn boek nog niet "gekaft" was.. ze neemt een lange lat, wijst hem aan en zegt: Welke idioot zit er aan het uiteinde van deze lat. K zegt sorry, mevrouw, welke kant bedoelt U. Direct al straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 was eigenlijk al aan t weg gaan (meer, boek, zon, zwemmen) maar idd , de eerste film waar ik "alleen" naar toe mocht was saturday night fever. Ik zie nog zo voor me hoe ik onder de indruk was van de beginscene, de stappenden schoenen van travolta met muziek van de beegees... Val nog steeds bijna flauw als ik eraan denk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Grappig, dat eerste nummer van die bee gees. Denk je dat het afgelopen is en dan volgt er nog een perfecte imitatie van mijn hondje Jen: proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi Marika, alles naar wens bij jou? en nu ga ik ECHT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jen hartelijk gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jopie, zo dus de GROTE vrijheid! Mooi. Wat een heerlijk weertje, ik ga ff in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi An welkom, Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: akeleiEn nu douchen. Heb het goed quote> Toch nog ff, Aaak, indachtig VMekke zeg ik 'n hele harde: PFFFFFFFFFFFFF.Ut hep je poen gekost, maar je ben eraf en je ergste vrees is niet uitgekomen.It could have been much worse, zoals de Fransen zeggen.Zand erover en de kop de goeie kant op.Jen, heel veeel felicitados!!!!!De netwakkere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi Agnieta en Haddock (tenminste..meer zie ik niet ingelogd) Phoe, wat is het bloedheet buiten. Wordt er helemaal, slappe vaatdoekachtig van En dat in september! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: Vlaamsmeisjewelke kant bedoelt U.quote> Hahahaha, geweldig, wat un joch!In de ware geest van Pietje Bell, Pietje zelf had 't 'm niet verbeterd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jen, tasseke en kwispel gefeliciteerd! Jen, zie ik hier regelmatig voorbij komen. Tasseke heeft vroeger heel veel geschreven hier Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat. Kwispel herinner ik me vaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi Rapi. Ben weer pleitte, in de schaduw in de tuin legguh. Moet eigenlijk nog pittuh, heb nagtdienst, maar ben m'n mandje uitgezweet. Nu lekker met ontie in de tuin. De buitenslapert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ga jij maar lekker in de schaduw leggehu hoor Haddock, Misschien kan je dan nog even pitte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden