Spring naar bijdragen

vrijdag 6 september


Gast akelei

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 229
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is Jen ook zoveel jaar getrouwd of verwarren jullie haar nu met mij? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb hoor!

Hihi, ben zenuwachtig voor morgen (triatlon, dus dat wordt weer een nachtje overslaan :lips:

Vanmorgen gefietst op de racefiets, heel rustig, gewoon lekker voor de beentjes los te maken (fietsen en zwemmen mag onbeperkt) en daarna lekker koffie gedronken met een vriendin op een terrasje.

Vervolgens met manlief naar de strandtent om een cassis te doen, maar er was een feest, het begon te regenen en we konden alleen terecht in een kleine serre die al vol zat. We houden het te goed tot zondag.

Nu lekker samen naar bed, morgen gaat de wekker om 4 uur. Ook een fijne dag om onze trouwdag te vieren! :P

Ik kon me niet echt vinden in de DD van vandaag, heb ik wel eens, dus wil iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte wensen!

Droog.

Aggie en Marika :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Jenneke! 6 Jaar alweer! Klinkt weinig, maar ook weer veel na alles wat we hebben meegemaakt.

We zijn nog steeds dol op elkaar en het gaat steeds beter,

Ik heb vandaag mijn schoonmoeder gesproken en we hebben het over mijn overleden schoonvader gehad. Die heeft zichzelf doodgedronken. Ze was er heel open over en heel blij dat ik nu gestopt ben. Weer een extra motivatie, zeker voor mijn lieve man.

Aangezien zij nu kanker heeft, hoop ik dat D zijn moeder mag houden (de prognose is goed).

Nu kan ik er voor hem zijn, dat voelt heerlijk!

Trust Ap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, morgen na de Tri, komt er geheid weer een trekmoment. Ik wil dit keer niet gelijk weg omdat mijn beste vriend die aan het andere eind van het land woont ook komt (en meedoet), wil nog even met hem een bakkie doen. Dat zal lastig worden om niet te drinken. Maar hij weet ervan en steunt me enorm. Komt wel goed, maar die trek-momenten beheersen op zo'n moment je leven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me even droog afmelden. Het was leuk bij de kleintjes. Vanmiddag ineens een plensbui, maar niet genoeg voor de tuin. Als er niet meer valt zullen we toch weer moeten gaan sproeien!

De zonnebloemen die te drogen lagen, waren op tijd binnen!

Welterusten allemaal en Jen nogmaals een fijne dag morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...