AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Jeetje Jen:heart: Misschien niet je hoofd er bij nu? Is goed gegaan deze keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Voor wie het weten wil, we zitten op the voice draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Klopt AR. 'k Denk dat ik vandaag beter niks meer uitspook Veel plezier bij the voice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Is Jen ook zoveel jaar getrouwd of verwarren jullie haar nu met mij? Kan goed zijn dat ik iets gemist heb hoor! Hihi, ben zenuwachtig voor morgen (triatlon, dus dat wordt weer een nachtje overslaan Vanmorgen gefietst op de racefiets, heel rustig, gewoon lekker voor de beentjes los te maken (fietsen en zwemmen mag onbeperkt) en daarna lekker koffie gedronken met een vriendin op een terrasje. Vervolgens met manlief naar de strandtent om een cassis te doen, maar er was een feest, het begon te regenen en we konden alleen terecht in een kleine serre die al vol zat. We houden het te goed tot zondag. Nu lekker samen naar bed, morgen gaat de wekker om 4 uur. Ook een fijne dag om onze trouwdag te vieren! Ik kon me niet echt vinden in de DD van vandaag, heb ik wel eens, dus wil iedereen die het moeilijk heeft veel sterkte wensen! Droog. Aggie en Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Proficiat Lies! Sorry was dat vergeten. Hoeveel jaren? (ik begin morgen aan jaar 1, vandaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 truste Lies:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik ga onderwijl eten maken. Spreek jullie morgen weer. Truste voor straks:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Thanx Jenneke! 6 Jaar alweer! Klinkt weinig, maar ook weer veel na alles wat we hebben meegemaakt. We zijn nog steeds dol op elkaar en het gaat steeds beter, Ik heb vandaag mijn schoonmoeder gesproken en we hebben het over mijn overleden schoonvader gehad. Die heeft zichzelf doodgedronken. Ze was er heel open over en heel blij dat ik nu gestopt ben. Weer een extra motivatie, zeker voor mijn lieve man. Aangezien zij nu kanker heeft, hoop ik dat D zijn moeder mag houden (de prognose is goed). Nu kan ik er voor hem zijn, dat voelt heerlijk! Trust Ap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 O ja, morgen na de Tri, komt er geheid weer een trekmoment. Ik wil dit keer niet gelijk weg omdat mijn beste vriend die aan het andere eind van het land woont ook komt (en meedoet), wil nog even met hem een bakkie doen. Dat zal lastig worden om niet te drinken. Maar hij weet ervan en steunt me enorm. Komt wel goed, maar die trek-momenten beheersen op zo'n moment je leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Goed dat hij het weet Lies, komt wel goed dan! Voor mij wordt het morgen gemakkelijk om het matig te houden, zo onder de ogen van mijn familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Avond, ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, thx jane ! Morgen aan de slag.... enneeeeeee t lief is va overmorgen mijn ventje ofzo he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Probeer het te accepteren dat die momenten er zijn Lies, en probeer er ook niet al te veel aandacht aan te geven. Nien hoe is het met de nieuwe poes? Is ie al wat gewend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Haha Nien, maar pas toch op met die links! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 film op Canvas en morgen NK tournooi voor alle regio kampioenen recreanten dus vroeg weg Jen toi toi toi vergeet niet te genieten he meis:heart: truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 ik kaft met behangpapier en plakband. Goedkoop en gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Bedankt jane en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Jen Slaap lekker meis. Je laatste avond als vrijgezel. Trusten mensen tot morgen. O Good eveninkjes Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik heb ooit al mijn boeken wit gekaft met oude typmachine titels op de rug anders was het te druk in de kast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Ik kom me even droog afmelden. Het was leuk bij de kleintjes. Vanmiddag ineens een plensbui, maar niet genoeg voor de tuin. Als er niet meer valt zullen we toch weer moeten gaan sproeien! De zonnebloemen die te drogen lagen, waren op tijd binnen! Welterusten allemaal en Jen nogmaals een fijne dag morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 slaapwel bolleke, aak, lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Jen, Maak er een mooie dag van Jen. En niet als de ringen komen, zeggen, ik zie er toch maar vanaf. Er is geen weg terug. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Goeieavond allen, Jen een hele mooie dag morgen! Ik neem aan dat je hier verslag uitbrengt voordat de huwelijksnacht aanvangt;) Hier weer een droge dag, op naar de volgende! Welterusten en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Dank je Soothe. Ik ga traagzaam en probeer onderweg te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 september 2013 Rapport Share Geplaatst 6 september 2013 Dat is morgen mijn prioriteit kunsie. Sloppel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden