Spring naar bijdragen

vrijdag de 13de sept..... als dat maar goed gaat


kunsie

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Lytse

@ Jen: wat goed dat je momenteel in een normaal ritme zit. Vasthouden, als je er tenminste zelf invloed op kunt uitoefenen! Hoe bevalt de huwelijkse staat? Bij mij was er geen enkel verschil, zoals te verwachten viel!

Lytse.quote>


Het grootste verschil is dat we ons wettelijk beveiligd hebben (erfenis en zo). En verder vind ik het heel plezant om een ring te dragen :D

Ik probeer het zeker vast te houden, het bevalt me zeer.
Waar ik probeer op te letten: klokvast ochtendmedicatie nemen om 8 uur. Ik voel me energiek, en doe veel overdag, misschien ook daarmee dat ik 's avonds beter slaap?
Aan drank denk ik amper. Overdag helemaal niet, en 's avonds hou ik het met gemak matig want ik val toch in slaap :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 110
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag frummers,

Ik ben aardig kapot van het oppassen. Gelukkig krijgen ze nu opvoedkundige hulp. Hard nodig!

@ Akelei: allemaal goede uitslagen! Geweldig.

@ Lenie: hoe gaat het met de honden, vooral je nieuwe opvanghond?

@ Agnieta en Albert: allebei een gezellig feest toegewenst, zonder alcohol. Jullie kunnen het!

@ Jen: dat testament moeten wij nog steeds!:o

@ Bollie en Spud: gezellig samenzijn toegewenst!

@ Wijfie: vandaag dus toch weer een beetje normaal. Ik hoop dat het weer een opgaande lijn wordt.

@ A3: waar blijf je nu? Van mij mag je ook inloggen als je probeert te stoppen hoor. Een heleboel mensen hebben dat gezegd, niet alleen ik.

Nu onderuit op de bank. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had me aangemeld op de dagpact. Meestal schrijf ik dan niet, omdat het goed gaat, maar nu schrijf ik dat het me niet gelukt is. Ik heb net gedronken. Ik beperk het zodat ik morgen niet té veel last heb, maar ik wil nu eerlijk zijn. Ik zou het waarderen als jullie hier verder niet op reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En neem je je kippetje dan mee Jopske? heb je er trouwens al eitjes van gehad?

O goeie avond trouwens. Het was hier hartstikke gezellig en we hebben lekker gegeten.

Spud dacht "nou die meid van de drank af is laat ik ze dan eens lekker verwennen met 3 lt. pure sinasappelsap en een zooite knoflook, heel leuk in een wit mandje.

Dat staat nu te pronken in de keuken op de aanrecht.

Voorlopig blijft dat daar staan want het is zonde om dat open te maken.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke hartstikke bedankt voor het lekkere eten en de gezelligheid! :D

En iedereen hartstikke dankjewel voor het veel plezier wensen en succes!

Ik moet nog even wachten tot volgende week dan hoor ik of ik het geworden ben.

Had iig de 1e ronde gehaald uit meer dan 200 sollicitanten, dus da´s al een compliment. ;)

Fijne avond! Ik ga plat want ben kapot moe! Eindelijk eens. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...