Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: Lytse@ Jen: wat goed dat je momenteel in een normaal ritme zit. Vasthouden, als je er tenminste zelf invloed op kunt uitoefenen! Hoe bevalt de huwelijkse staat? Bij mij was er geen enkel verschil, zoals te verwachten viel!Lytse.quote> Het grootste verschil is dat we ons wettelijk beveiligd hebben (erfenis en zo). En verder vind ik het heel plezant om een ring te dragen Ik probeer het zeker vast te houden, het bevalt me zeer. Waar ik probeer op te letten: klokvast ochtendmedicatie nemen om 8 uur. Ik voel me energiek, en doe veel overdag, misschien ook daarmee dat ik 's avonds beter slaap?Aan drank denk ik amper. Overdag helemaal niet, en 's avonds hou ik het met gemak matig want ik val toch in slaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik heb vanavond personeelsfeest geen zorgen ik ga niet drinken tot vannacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 veel plezier albert..geniet ervan:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 nou hoef ik in elk geval eens niet naar TVOH te kijken:$ eens kijken of er nog een leuke film is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 toen ik zoon vroeg of hij wel genoeg groenten eet sinds hij op zichzelf woont eet hij bijna dagelijks zelfgemaakte pizza nou daar zitten toch zeker wel 2 hele champignons op dus ik hoef me geen zorgen meer te maken, dat scheelt weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Spuddeke en Bolleke eet smakelijk!!! hmmm Indonesisch lekker. ijs toe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Gnagna... moest me vanmiddag ook al bedwingen Jopie, maar tja.. hij vroeg er wel een beetje om he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Deze gebruikster meldt zich dan maar even netjes (droog) af..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 oh, sorry, jopie, niet droog! Gewoon geen rosé gedronken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Lunalee, dat is lekker op tijd. Mij zal ook niks gebeuren, gelukkig. Lastige avond. Gelukkig morgen fris, dat weet ik wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Grappig, An, je hebt je net een dag voor mij aangemeld op het forum! Tijdgenootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Lunaleen, jaaaa mooi!! Het gaat je goed af geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Dag frummers, Ik ben aardig kapot van het oppassen. Gelukkig krijgen ze nu opvoedkundige hulp. Hard nodig! @ Akelei: allemaal goede uitslagen! Geweldig. @ Lenie: hoe gaat het met de honden, vooral je nieuwe opvanghond? @ Agnieta en Albert: allebei een gezellig feest toegewenst, zonder alcohol. Jullie kunnen het! @ Jen: dat testament moeten wij nog steeds! @ Bollie en Spud: gezellig samenzijn toegewenst! @ Wijfie: vandaag dus toch weer een beetje normaal. Ik hoop dat het weer een opgaande lijn wordt. @ A3: waar blijf je nu? Van mij mag je ook inloggen als je probeert te stoppen hoor. Een heleboel mensen hebben dat gezegd, niet alleen ik. Nu onderuit op de bank. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Juist Akelei: ik ook! @ Wijfie: nee het zijn de kleinkinderen van mijn vriendin, die niet in de buurt woont. Hun moeder heeft zelf haar moeder op jonge leeftijd verloren en is veel te zacht. De kinderen nemen een loopje met haar. Nu echt weg. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik had me aangemeld op de dagpact. Meestal schrijf ik dan niet, omdat het goed gaat, maar nu schrijf ik dat het me niet gelukt is. Ik heb net gedronken. Ik beperk het zodat ik morgen niet té veel last heb, maar ik wil nu eerlijk zijn. Ik zou het waarderen als jullie hier verder niet op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 En neem je je kippetje dan mee Jopske? heb je er trouwens al eitjes van gehad? O goeie avond trouwens. Het was hier hartstikke gezellig en we hebben lekker gegeten. Spud dacht "nou die meid van de drank af is laat ik ze dan eens lekker verwennen met 3 lt. pure sinasappelsap en een zooite knoflook, heel leuk in een wit mandje. Dat staat nu te pronken in de keuken op de aanrecht. Voorlopig blijft dat daar staan want het is zonde om dat open te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik meld me droog af, wel trek gehad, maar overwonnen. Sterkte aan iedereen die het nodig heeft! Truste kanjers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Hahaha ja Akkie en vraag me niet wat ik er allemaal in gedaan heb want dat weet ik niet meer, maar het was jammie al zeg ik het zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Originally posted by: jopie niet dora legt eitjes, maar jopie zelluf. quote> Knap werk Jop, en trusten meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Runningliesje knap! Bedacht me hoe blij ik ben met ADB forum Vanaf 28 juli zit ik dus te wachten op prof. hulpverlening. Ben benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Het spookt hier. Er lag een pasfoto van mijn ex-man voor de voordeur. Akelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Ik weet het niet akelei. We zijn hier aan het gissen, en hebben geen idee wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Bolleke hartstikke bedankt voor het lekkere eten en de gezelligheid! En iedereen hartstikke dankjewel voor het veel plezier wensen en succes! Ik moet nog even wachten tot volgende week dan hoor ik of ik het geworden ben. Had iig de 1e ronde gehaald uit meer dan 200 sollicitanten, dus da´s al een compliment. Fijne avond! Ik ga plat want ben kapot moe! Eindelijk eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Volgende keer maar een draadje starten? "Wanneer gaan we met zijn allen bij Bol eten?" Jummy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst 13 september 2013 Kan ik me al inschrijven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden