Spring naar bijdragen

maandag 16 september 2013


Gast A3

Aanbevolen berichten

VM,

ik ben ook niet zo iemand die graag in iemands anders plaats beslist, maar in zo'n geval is het soms het beste volgens mij. Het is zo dat mijn man het zélf wilt. Hij is namelijk al eens gecolloqueerd geweest, en dat willen we vermijden.

Nu weet ik niet hoe "erg" het bij die van u is natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sjaaaa, Spud. Hamvraag is dan: Wat vraagt het lot zich af als het aan de kat lag. Lastig.

Persoonlijk zou ik het denk ik voor een groot deel af laten hangen van het oordeel van de dierenarts. Als dat tenminste, naar mijn ervaring, een beetje een nuchter denkend figuur was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te beginnen, het hangt er vanaf, is die rechter een man of een vrouw.

Hoe is zijn/haar gezinsleven?

Is het proces 's ochtends of 's avonds en is die rechter een ochtend of avond mens.

Als het 's avonds zou zijn, hoeveel heeft ie der al achter de rug en hoe waren ze.

4 s Ochtends? Wat staat er verder die dag nog op zij agenda en heeft hij/zij tijd genoeg gehad om er zich "echt" in te verdiepen.

De twee "aangeklaagden" hebben blijkbaar dezelfde feiten gepleegd.

Laat ons zeggen bvb, rijden onder invloed (om er niet direct iets "ergs" van te maken).

Wat/hoe is hun voor geschiedenis?

Gelijk?

Ok,

hoe zijn ze gekleed en hoe "onderdanig" gedragen ze zich t.o.v. de overstaande macht.

Hoofd gebogen? Armen op de rug? Mooi pak aan?

En dan komt dus de vraag....

De ene antwoord het ene de andere het andere.

Hebben ze beiden een advocaat? Prodeo? Of een "dure"?

Wat pleit die?

Afhankelijk van al deze voorgaande zaken zal die rechter beslissen of de ene zijn rijbewijs terug krijgt en de andere tien dagen in de cel moet en een jaar zijn rijbewijs kwijt is.

(oh ja nog vergeten, is de vrouw van de rechter misschien een nichtje van de aangeklaagde?)

Zo gaat dat dus...

allez, hier dan toch, misschien dat rechtsysteem in nederland anders in elkaar zit...

(ik hoop het voor jullie!)

Maatje Drie, ik "red" me wel... ik vertel "het verhaal" nog wel eens....

Ben al blij dat gij "boven water" bent! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Jen, hoe erg....

als Uwe psych U buiten gooit omdat ge daar gaat verkondigen dat ge bij de 0, 001 inteligentste mensen van de wereld behoord.

Dat zij een bureaucratische trut is die hem alleen meer medicijnen wil voorschrijven omdat "het systeem" dan geen vat meer op hem heeft.

Dat ie vindt dat hij researcher van een nieuwe mondiale orde is.

En dat we het nog wel zullen zien allemaal....

Dan zou ik zeggen redelijk manisch ja......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: An
@Lytse @ An: je hebt het dagpact mooi versierd. Wie wil er nou niet op dat pact staan?


Jaaaa, vrolijk he?
Er is nog plaats genoeg, kan best nog vandaag ...
Misschien halen we nog iemand over de streep?
<Misschien krijgen we het voor elkaar dat iemand juist NU niet begint te drinken ??ft>

Originally posted by: Ietjefietje
Originally posted by: jacc
Originally posted by: acer
Originally posted by: Nadia
Originally posted by: kunsie
Originally posted by: An
Originally posted by: AlbertRemmo
Goede morgen
:present:
:present:<<<<<<<DAGPACTft>;

:present:A3
:present:Tatum
:present:snoepie
:present:Agnieta
:present:Miran
:present:Liesje
:present:Albert
:present:Lytse
:present:An
:present:Kunsie
:present:Nadia
:present:Acer
:present:Jacc
:present:Ietjefietje
:present:Inkiepinkie
:present:
:present:

quote>


Wat een vrolijk dagpact!
quote>


quote>


quote>


quote>


quote>


quote>


quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, wij hebben een moeilijke klus erop zitten: het verdelen van de sieraden van mijn schoonouders. Na een slechte ervaring in mijn eigen familie zag ik daar behoorlijk tegenop, vooral omdat in dit geval ook een heet hangijzer aanwezig was.

Alles is gelukkig in goede harmonie verlopen!

@ Spud: dat moment te bepalen is het moeilijkste wat er is. Het was ook onze grootste angst dat we te lang zouden wachten met onze hond. We hebben dat diverse keren in onze omgeving gezien. Gelukkig zijn we er samen goed uitgekomen.

Jij hebt zoveel liefde voor het dier en de dierenarts weet hoe je erover denkt: komt vast wel in orde. Doodgaan door verstikking lijkt mij ook vreselijk.

@ Jen en VM: als iemand zijn pillen niet meer inneemt is het, in mijn ervaring, wachten tot het weer fout gaat. Iemand kan dan zijn eigen situatie ook niet goed meer inschatten, dus kan niet de juiste beslissing nemen. VM als het te gek wordt zou ik hulp inschakelen, maar wie ben ik. Sterkte ermee. :present:

Nu maar weer eens aan het eten.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En om nog even iets sombers er aan toe te voegen, mijn zwager, broer van J. ligt erg slecht. De artsen dachten dat het niet lang zou duren.

Van een kant voel ik me opgelucht als het allemaal voor bij is, want ook mijn schoonzus gaat nu door een hel. Van de andere kant voel ik me verdrietig omdat er dan toch weer zoveel verdriet is bij de familie. Nou ik ga proberen een happie te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Spud: ik had het over hele duidelijke gevallen, zoals Duitse herder met zware heupdysplasie die op een flat 3-hoog woonde zonder lift. Lag noodgedwongen overdag alleen beneden op een kleed, omdat hij niet meer een paar keer per dag de trappen af kon; ook een labrador met zo'n enorm gezwel in zijn nek dat het beest nauwelijks nog adem kon halen of kon lopen. Mevrouw, die hem steeds uitliet, zei dat het echt niet meer ging en meneer wilde per se niet.

Voor de rest heb je helemaal gelijk. Het is ook moeilijk om je in de situatie van een ander te verplaatsen. De knuffeldeken is van jou hoor! De katten mogen hoogstens bij je aanschuiven. Is wel lekker warm trouwens.

Iemand zei dat het nog zoveel dagen was tot Kerstmis.

Spud als je tegen die tijd meedoet aan het arresleepact, neem je dan je knuffeldeken mee, dan kom ik je lekker warm gezelschap houden als het mag!:)

@ Bollie: is dat de zwager waar je weleens oppast, zodat je schoonzus weg kan?

Sterkte ermee meis.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af.

Ben net terug van werkuitje (bloemschikken en high tee), lekker geleuterd met de theetantes van de winkel.

Ik heb niet echt meer bijgelezen, ben gelijk in bed gedoken.

Sterkte aan iedereen die een knuffel nodig heeft, ik zag snel leeftijdsgenootje en Bollie, maar natuurlijk ook Aggie (het is ons gelukt he?) VM en Lyts. En natuurlijk de rest!

:present:

Truste!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marika Haha, wat moest ik lachen dat je bij die afvalclub zei dat het een keuze was.

Kan me voorstellen dat de dikkerds dit echt niet graag horen.

Zet wel aan het denken.

In feite, vind ik dat je gelijk hebt.

Je hebt ZELF de keuze om die EERSTE slok te nemen.

Als je die eerste slok hebt genomen, schakelt het ziektecentrum in....

rode lampen branden!! rem kapot, maar we gaan door.

Mijn refusal zit erin.

Ben voorlopig veilig en ben nog niet aan het idee gewent,

voelt wel goed.

En zo vorder ik dag voor dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...