Spring naar bijdragen

Woensdag 18 september 2013


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Fruitvlieg: Vanzelfsprekend is het uiteindelijk zijn keuze. Dat is helemaal geen punt van discussie. Dat ventileert hij nu ook heel dapper. Maar zelfs daar vrees ik dat die keuze hem deels ontnomen is. (kind). Blijft dat ik hooguit kan adviseren.

Tatum: In mijn optiek is het ergste dat kan gebeuren dat deze relatie zich langer dan nodig voortsleept. Dat er ooit een einde aan komt staat voor mij vrijwel als een paal boven water.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

A3: Die leeftijd is mijn zoon wel gepasseerd. Hij is inmiddels 28. Ik weet ook wel zeker dat hij mijn mening doorgaans erg waardeert. Dat maakt het juist extra moeilijk.

Ik heb vannacht van gitaren gedroomd. Wel verklaarbaar want dat heb ik sinds kort weer opgepakt. Dat heeft ook langdurig stilgelegen. Interesseerde mij geen biet meer, waarschijnlijk omdat gitaarspelen vrijwel onlosmakelijk verbonden was met alcohol.

Ik vroeg mij dan ook af of die interesse ooit wel terug zou komen. Ja dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vanmorgen vroeg wakker en net als Jops de wekker een knal gegeven en doorgeslapen.

Ik moet om 1 uur beginnen.

Allereerst:

:D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present::D:heart::light::sun::musicnote::moon::present:

voor mijn dinnetje Wijfie! Gefeliciteerd meis!

Verder wil ik ook, specifiek Agnieta, maar ook jullie allemaal (ja, ook die schat van een Marika) bedanken voor het meeleven/denken en steunen van gisteren. Het heeft me ongelofelijk geholpen.

Voor jullie allemaal een :present:

Jen, klinkt niet goed, zo'n vriend. Ga het gesprek aan. eerlijk en open. Jammer zoiets als kleine domper op jouw mooie dag! Je gaat knalgoed meiske!

Aggie, je doet het fantastisch! Heel veel succes lieverd, ik ga aan je denken.

Je mag me altijd PBen en lekker alle woorden spuien die van Tactive niet mogen (sorry Tactive).

Verder heb ik nog niet gelezen, ga met goede moed de dag in, hop, naar het werk!

Douchen, koffie en gáán!

Ga goed schatten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de vele reacties. Die laat ik allemaal bezinken.

Ik vermoed wel dat ik de confrontatie níet ga aangaan. Zoals Dylan en jopie aanhalen: met welk doel?

En wil ik hem wel dichtbij?

Een kennis vermoedt dat er jaloezie in het spel is.

Jane, ik ben inderdaad blij. 'k Heb meer krachten dan ik besefte.

Dylan,

onlangs vertelde je dat je sukkelt met het leeftijdsverschil tussen jouw zoon en zijn partner. Weegt dat werkelijk zo zwaar voor je, of zijn er ook andere zaken?

De confrontatie aangaan / advies geven / ... lijkt me in jouw situatie niet aan te raden, want een relatie tussen vader en zoon is niet helemaal "gelijkwaardig".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Jen, daar gaat het helemaal niet om. Om hem maak ik me ook geen zorgen. Ik vroeg me destijds gewoon af of mensen in vergelijkbare situaties daar over denken/praten en welke rol dat eventueel speelt. Meer niet.

Dit gaat over mijn andere zoon. En wanneer ik die situatie uit de doeken zou doen zouden jullie denk ik ter plekke van je stoel vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Onverwacht bezoek gekregen, en nu heb ik geen tijd meer om bij te lezen.

In ieder geval Wijfie van harte gefeliciteerd. Het is een rare verjaardag voor je zo, maar ik hoop dat je het droog kunt houden, als je dat wilt. Je hebt vast geen slingers meegenomen, dus hierbij er één van mij.

:):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present::):musicnote::heart::present:

@ Aggie: ik denk aan je. Je bent zo goed bezig! Wat ze bij de rechtbank ook mogen zeggen, jullie groeien als gezin en ooit kunnen jullie weer bij elkaar zijn. Laten we hopen dat die tijd snel aangekomen zal zijn. :sun:

Nu snel weg. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag,

brrr verkouden, kleinste ook. Thuis van school.

Wijfie van harte!!

Ik ben ook iemand die weinig mensen "echt" toelaat in mijn leven.

(al doende geleerd)

Maar als ik dan iemand toelaat, en heb het gevoel bij mijn ... te worden genomen, kan ik heel hard zijn ook.

Dylan, ik heb zelf twee zoontjes. Nu nog niet van toepassing, maar niet dat ik er al niet bij stil sta...

Ik denk (DENK hé) als ik zou merken dat het ten koste van mijn zoon zou gaan (hoewel ik heel erg van de vrije keuze ben) ik toch zou proberen "in te grijpen".

28 of niet. Hoe dan wel? Dat kan ik dan pas beslissen denk ik.

(ja iet of wat vaag, ik weet het...)

Liesje, ik weet niet of je mijn "bedenking" gisteren nog hebt gelezen?

En natuurlijk dat ik me dezelfde vragen stel als Marika.

Maar daar zal jij voor jezelf wel de antwoorden op hebben..

Maar iag hier , in dit land, is het ziekenhuis verplicht om elke geboorte en ook overlijden aan te geven bij de gemeente of stad waar het plaats vond.

Kan natuurlijk ook dat je het liever niet wil weten, ook jouw goed recht!

Aggie, weet niet of je al terug bent of om hoe laat het is.. iag GO GIRL!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...